Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szab.tam

    nagyúr

    válasz 3.Aragorn #40947 üzenetére

    önmaga a kérdés így nem helyes.
    mert lehet olyan alkalmazás, amiben ugyanolyan párosban vga, a másikban cpu limited lesz.
    ez ugye függ magától az alkalmazástól, (játéktól), felbontástól, illenve a játékon belüli grafikai beállításoktól is.

    tehát ki kell jelölnöd azt a játékot, és beállításokat, amiben kíváncsi vagy konkrétan a kérdésre.

    letöltöd az msi afterburner-t, ott belövöd az osd beállításokat.
    elindítod a feladatkezelő teljesítmény monitorát is.
    (zöld oszlopok.) ez utóbbi széthúzod a teljes képernyőre, hogy utólag hosszabb görbét tudj visszanézni.

    majd játszol a kívánt beállításokon.
    hirtelen kilépsz, és megnézed a görbéket.
    ha a cpu van 80-100%-on, közben a gpu görbéje csak "lazsál" 50-60 %-on, akkor egyértelműen a cpu-d gyenge a vga-hoz képest.
    fordított görbéknél természetesen pedig a vga gyengébb.

    de ez mindig a felbontás, alkalmazás, és annak beálításainak függvénye.

    nálad úgy gondolom, hogy relatív a vga az erősebb, így a cpu lesz kiakadva.
    ez akkor fordulhat meg, ha nagyon magas grafikai szűrőket, vagy felbontást alkalmazol.
    akkor mindkettő párhuzamosan fog kiakadni..

    nálam az egyik gépen pl. dirt2-ben, E5700 + HD5750-en extrém (eyefinity) felbontás kell, hogy ne cpu limit legyen.

    [ Szerkesztve ]

    fanless project: fourth gear......................................................................... http://prohardver.hu/teszt/interju_csucskonfig_passzivan_hutve/kezdetek.html

Új hozzászólás Aktív témák