Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zarew

    senior tag

    válasz Tam1878 #75350 üzenetére

    Mindig azt mondom a legjobb akkor a helyzet, ha feltekered a gyári hangkeltődet, rátekered a basst meg a cincogit ludness gombot benyomod és húdejószól! Az én véleményem szerint, akkor érdemes hangprocesszorban gondolkodni, ha hallottál már jól beállított rendszert, és igényed no meg főleg pénzed is van teljes rendszert kiépíteni. Ilyenkor már érdemes a rendszer elemeit összeválogatni nem a legolcsóbb hirtelen talált használt cuccokat beszerezni . Az én esetemben meg sem próbáltam (illetve próbáltam , de csak játékból) magamnak beállítani a procit , ezért keresnem kellett egy hozzáértőt aki az autó akusztikájához szabja a hangzást.( A beszerelést magamnak megoldottam. Ez a 4. kocsim amit csinálok. Másnak semmi pénzért! ) A laptopon a beállítási felület látványa is tanácstalan kétségbeeséssel és teljes értetlenséggel töltött el. Szerencsére találtam hozzáértőt, de mivel ez 8 óra elfoglaltság is lehet nincs ingyen. Cserébe kaptam egy részletgazdag tisztán szóló nagyon pontosan elhelyezett színpadképet, akusztikus hangszerekkel is tiszta dinamikus hangzást. De a Metallica S&M albuma is úgy tud szólni, hogy nem tudsz kiszállni a kocsiból.
    De a szaladgálós autómban egy Kenwood bt 356 van egy egyszerűbb 16 cm komponens szettel 3 régi Alpine erősítővel és ősrégi RF reflexládával. Ezt magamnak állítottam be de nagyon érzem a hiányosságait ami nyilván az én bénaságom is. És ügye ebben is van DSP ami ügye a mindegyik csatornának a jeleit képes időben változtatni, késleltetni illetve a hangképet az utastér elcseszett torz akusztikájához "visszatorzítani". De nyilván van különbség egy negyvenezres fej DSP-je és egy 10x annyiba kerülő DSP között.

Új hozzászólás Aktív témák