Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • meri

    aktív tag

    Lassan itt a tavasz, ideje elkezdeni beépíteni az autóhifit. Biztosan lesz, ami nem lesz kéznél, de a nagyja megvan a cuccnak.

    - MTX TXC6.1 komponens szett
    - Focal FPS 4160 erősítő (2 csati az első szetthez, 2 hidalva a szubhoz - egyelőre)
    - SPL Dynamics Pro 10d2 mk3 (DVC, 2 x 2 Ohm) - zárt ládában

    - PiciPeti által készített MDF kiemelőkeret (köszönet!)
    - 35 mm-es OFC tápkábel (7 + 1 m)
    - Norstone CL250 hangszórókábelek
    - Connection ST2 550 RCA + Oehlbach CC1 a szubnak
    - Sinus Live érvéghüvelyek, Connection akku-csatlakozó és biztosítékház

    - KicX Vibroblock Optima 1.6 mm-es alukasírozott öntapadós butillap (7 m2) - több rétegre is elég
    - No-name 3 mm-es öntapadós bitumenlap (1.6 m2)
    - KicX SP 13 13 mm-es öntapadós "tojásszivacs" (ajtópanelbe, ha lesz elegendő hely)

    A cél: SQ, megfelelő hangerővel, csendben, hatékonyan, a fejegység megtartásával.
    Autó: Kia Cee'd JD SW 1.6.

    Első kör: fejegységben line jelszint megkeresése, szerencsés esetben kivezetése. Ajtókárpit levétele, ajtó szemrevételezése, kiemelőkeret bepróbálása; a hangszóróvezeték bevezetési módjának kitalálása.

    Ezen az erősítőn két független táppal rendelkező, egyenként 2 csatis erősítő van (40A biztikkel), ezért remélem, hogy a szub később nem fogja majd nagyon le az első szett csatornáit (hidalva 380 W RMS-re specifikálják 4 Ohm-on).

    Gondolom, ha nem bírnék magammal, vagy nem lenne elég a hangerő, és szükség lenne egy monoblokkra (szubot 1 Ohm-ra bekötve), akkor az már gondot okozna egy "átlagos" autógenerátornak, még akkor is, ha az egy nagyobb hatásfokú D osztályú darab? Úgy is kérdezhetném, hogy általában milyen áramerősséget, ill. erősítő-hadat bír el egy generátor üzemszerű használatban, feltételezve, hogy nem menne sohasem max hangerőn a zene, sőt, csak töredéke lenne kihasználva a lehetséges maximumnak?

    uff

Új hozzászólás Aktív témák