- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor 200 Pro - mobilportré
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Xiaomi Mi Band 6 - hatodik érzék
Hirdetés
-
Honor 200 Pro - mobilportré
ma AI portrémóddal támad a Honor, csúcskategóriába kúszott árazással.
-
Márkaértékben az Apple a legjobb a világon
it Nem csak a piaci értéke alapján lett újra a világ ura az Apple, márkaértékben is almás vállalat a legjobb.
-
Íme a Valorant trófea/achievement listája
gp Nem sokkal a hivatalos bejelentés után máris felbukkantak a megszerezhető eredmények.
-
Mobilarena
Autóhifi
Új hozzászólás Aktív témák
-
pengusz77
senior tag
Látom az én válaszomon mindenki átsiklott
Pedig tiszta fizika az egész
Azt még hozzáírnám, hogy a hőmérséklet növekedésével nő az ellenállás.
Az ellenállás számításánál a kábel hossza adott. Kb., feltéve, ha valaki nem az akku mellé rakja közvetlenül.
Az első képletemből látszik, hogy kétszer olyan hosszú vezetéknél akkor ugyanakkora az ellenállás, ha a keresztmetszetet is a kétszeresére növeljük.
A veszteséget lehetne mégy úgy csökkenteni, mint az áramhálózatnál: feltranszformálják a feszültséget.
Ez ugye autóban nem megoldható
A képződött hő pedig az áramerősség négyzetével arányos, tehát ha a hangerőt a duplájára állítod, akkor a képződött hő a négyszerese lesz.
Aki a gyakorlati részéhez ért (én elméleti oldalról közelítettem meg), nyilván azért használ jóval vastagabb vezetéket, mert így nagyon kicsi lesz az ellenállása, ezzel elhanyagolható lesz a melegedés
Új hozzászólás Aktív témák
● A topikban TILOS hirdetni!
● Az összefoglaló elolvasása kötelező, a legtöbb kérdésre választ kapsz.
● Az összefoglalóban megtalálható kérdésekre NEM válaszolunk.