Hirdetés
-
Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
ph A 2 TB memóriát kezelő modell nem csupán a szemnek kellemes, és USB4 Type-C-ből, 10 GbE LAN-ból, illetve hangkodekből egyaránt kettő van rajta.
-
Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
it A Google Nevadában lévő adatközpontjai geotermikus energiával működnek a jövőben, megállapodtak az NV Energyvel.
-
Bemutatkozott a Galaxy Watch FE
ma A Samsung első Wear OS alapú órája újráz, de csak a kisebb méretben, ezúttal nem opció a 44 milliméteres tokozás.
-
Mobilarena
Autóhifi
Új hozzászólás Aktív témák
-
nemes0309
tag
Hali... Régebben volt szó generátorzaj kiküszöböléséről... Na most én még mindig ezzel küszködök... A helyzet a következő : elfordítom a kulcsot 1-es "állásba", ugye ilyenkor csak a fej meg az erő kapcsol be, más semmi... Ilyenkor nincs is semmi recsegés, sistergés.... Fordítom tovább a kulcsot, akkor már feléled a műszerfal is, izzítás is megy, és innentől kezdve sistergés hallatszik de csak a magasaknál... Ha beindítom a motort, akkor is ugyanez a jelenség, csak emelkedik a sistergés a motor fordulatszámával arányosan, míg a generátor vissza nem tölt....
Tápkábel nem keresztez semmit sem, vagyis csak a bal oldali hsz.kábeleket, mást nem... Itt is összeszedheti a zajt? Van erre valami megoldás? Pl zavarszűrő? Rca-kat középen húztam el az anyósülés alá... Hol lehet a probléma? Valaki tipp?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● A topikban TILOS hirdetni!
● Az összefoglaló elolvasása kötelező, a legtöbb kérdésre választ kapsz.
● Az összefoglalóban megtalálható kérdésekre NEM válaszolunk.
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- Automata kávégépek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Apple Watch
- Elektromos autók - motorok
- Léghűtés topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Politika
- További aktív témák...