Hirdetés
-
Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
it AI-alapú adatvédelmi funkciót (reklámblokkolót) kaphat a Safari böngésző az iOS 18-ban, de brit médiacsoportok arra figyelmeztetik az Apple-t, hogy ez anyagi katasztrófát okozhat az ágazatban.
-
Master Detective Archives: Rain Code - Rövid előzetesen az új kiadás
gp A korábban Switch-re megjelent játék a nyáron újabb platformokra is ellátogat.
-
Új Arc meghajtó a görög mitológia alvilágához
ph A 31.0.101.5448-as, WHQL aláírással rendelkező csomag a Hades II-höz kínál profilt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
F34R
nagyúr
válasz FireKeeper #14847 üzenetére
nem adod el ha kész lessz ?
(#14845) EarL 007
jelene esetben nem hiszem hogy egy firmware frissítés segítene rajta. azt meg nem fogom mondani hogy húzd újra a rendszert. jmicron nem ?
-
F34R
nagyúr
Earl ezzel bizrtos fogsz majd játszani
-
FireKeeper
nagyúr
válasz nixx-21 #14850 üzenetére
egy ilyen gépet te codegennel hajtasz? jesszusatyaúristnn. sürgősen szerezz be valami normális tápot, ne ilyen muskátlitartóval nyomjad.
F34R: phersze, hőn szeretett kis perifériámat, a modding után majd pont eladom
egyébként aprón láttam DB 3G-t nemrég, paddal együtt, 9k-ért.steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
#19617792
törölt tag
válasz nixx-21 #14850 üzenetére
lol, talán ott a hiba, hogy (rosszul) húzod, meg Codegen táppal hajtod...
(#14852) F34R: azóta már újrahúztam, a GSOD-ot reinstall után dobta. firmware frissítés nem járható, hiszen már a legújabb van fent. amúgy asszem Jmicronos.
EVE Online? ismerem, sanszos, hogy arra is rákattanok. fuckyeah, tegnap este level44, egy jó kis Borgolást csaptunk, egyelőre csak lightosat... előtte meg konkrétan 2 óráig szenvedtünk egy eventen, egy Crystalline Entityt (óriási élő, darabolódó kristály, sugárfegyvere is van, meg ha egy-két letört darab rádmegy, akkor kampec) nem bírtunk kicsinálni, és nem is lehet akárhogy lőni, mert könnyebb visszahealelhetjük.
[ Szerkesztve ]
-
Varoz
őstag
válasz zolisx4 #14851 üzenetére
Adj Isten!
Megkérdeztem apámat a Nysa-ról. Rendszeresítve volt, rengeteg szaladgált belőlük. Sőt azt mondta, az a tipus volt a legfaszább az összes többi közül.
[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Ł-IceRocK-Ł
addikt
Na jó nagyot kívánok!
"lol, rock, te egy kib*szott médium vagy. mit médium, HARD " by FireKeeper
-
Varoz
őstag
válasz koshmar #14859 üzenetére
Már miért ne lenne az? Elvégre a földet műveli, nem?
Vagy most te a rosszabbik jelentésére utalsz?#14861
Így már ok.[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
geprombolo
senior tag
válasz Ł-IceRocK-Ł #14862 üzenetére
Wikiszótár: paraszt (főnév)
Történelem: Az emberek azon csoportja, akik földműveléssel, állattenyésztéssel foglalkoznak.
A parasztok általában szegények voltak. A parasztok művelték meg a földesúr földjét is.
kis földbirtokon gazdálkodó gazda, vagy ilyen helyen dolgozó munkás (Európában és Ázsiában); földműves.
1. Durva, faragatlan, műveletlen ember.
De nagy paraszt vagy!
2. A magyar közkatonák nyelvén: minden ember, aki nem katona.
3. Avatatlan, járatlan, laikus személy.
4. Nem egyházi, hanem világi személy.
5. Ruhafélének hímezetlen, inkább a földművelők által használt formája
Eredet [paraszt < ómagyar: paraszt < szanszkrit: parastrí (parasztasszony) < purusza (ember, szolga)]
Megjegyzés: a szót módosította az azonos eredetű szláv: prosztoj (közember < egyszerű) is.Idézet bezárva
[ Szerkesztve ]
cmd: ping win! Vakegérke, odafent találkozunk és játszunk tovább, mert játék az élet!
-
Ł-IceRocK-Ł
addikt
válasz geprombolo #14863 üzenetére
Nemhiszeka wikinek
amúgy más értelembe értem.
"lol, rock, te egy kib*szott médium vagy. mit médium, HARD " by FireKeeper
-
westcoastog
veterán
-
- = Zk = -
félisten
válasz westcoastog #14865 üzenetére
baaaaaszki xDDDDDDDD
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
westcoastog
veterán
válasz - = Zk = - #14866 üzenetére
Kábé így van. Vagyis már nem, nem iszunk ilyet.
-
zolisx4
őstag
Szép napot
Egy kis infó :1963-as minisztériumi jelentésben dr. Orovecz Béla főigazgató bemutatta a járműveket: ekkor még 50 db IFA Phänomen, egy Skoda 1102-es, két Dodge Roted Job és három Csepel 130-as futott az úgynevezett alapítási ősállományból. Persze más típusok is vitték a betegeket, de hiányzott a többcélú autó. A Nysák azután érkeztek, hogy az akkori szolgálat eldöntötte: nagy mennyiségben új mentőket vásárol. Megdöbbentő, de igaz: a nyolcvanas évekig összesen több mint 8000 autó (N-sorozat és 520-as, valamint 522-es típus) érkezett a dél-lengyelországi Nysa város nevét viselő üzemből.
Természetesen volt az a típusú mentő is amit a képen mutattál és még sok más kocsi .
De igazából az Nysa 520 Nysa 522 -E típus volt amit már mentőautónak nevezhető ,.
A rendszeresítés annak idején elég fura fogalom volt mert az volt amit a szocialista tagállamokban gyártottak és kész .
A rendszeresítést arra értettem hogy ezekből volt nagyon sok mint a cikkből kiderül 8000 db körül ezt már lehet rendszeresített modellnek nevezni . -
Varoz
őstag
válasz zolisx4 #14868 üzenetére
Pedig abból a tipusból amiről a kép is készült, rengeteg volt. Apám ott volt csak tudja.
Igen Csepel 130-assal is járt, elejében valóban csak azok voltak.
Asszem az N520-as volt olyan, hgoy az első széria gyári hibás volt, kiesett a szélvédő.westcoastog
A képben van valami.[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
geprombolo
senior tag
válasz westcoastog #14865 üzenetére
Akurv@életbe ezt a moslékot! Kólával elmegy falun.
cmd: ping win! Vakegérke, odafent találkozunk és játszunk tovább, mert játék az élet!
-
zoltanz
nagyúr
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
- = Zk = -
félisten
-
zolisx4
őstag
Persze hogy volt hiszen azzal járt
De volt mellette még több más autó is gyakorlatilag olyanok aminek 4 kereke volt és azt mondták hogy mentő autó akkor az lett szocializmus más volt .
Máshogy fogalmazok akkor ,az első rendszeresített autó ami hivatalosan is több feladatú mentő autó az amit az előbb is írtam Nysa 520 Nysa 522 -E típus.
A Nysa 520 előtt volt a Nysa N59M ezzel járt apud is, de ez mellett volt még elég sok más típus is ,az előbb írtam mik voltak .Ez azt jelenthette hogy Debrecenbe Nysa N59M volt a mentőállomáson .
Gödöllőn meg Škoda 1203, vagy Latvia szaladgált .
Ezek után vagy közben átfedéssel jöttek a Nysa 520 Nysa 522 -E ami már minden mentőállomáson megtalálható volt,mivel 8000 db érkezett belőlük ,tehát ez volt amit rendszerbe állítottak országosan .Asszem az N520-as volt olyan, hgoy az első széria gyári hibás volt
Gyakorlatilag az volt hiba hogy legyártották szar volt az egész[ Szerkesztve ]
-
Varoz
őstag
válasz zolisx4 #14873 üzenetére
Na majd kifaggatom én részletesen apámat.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Varoz
őstag
válasz zolisx4 #14875 üzenetére
Apám a 60-as években volt mentős. Illetve rohammentős, bár több volt annál.
Mai napig nincs olyan mentős, mint ő.
Neki a Nysája terepjáró is volt.[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
zolisx4
őstag
Na pontosítsunk .
ezt nézd meg nagyon érdekes sok infó van .
Gyakorlatilag fel van sorolva az összes mentő típus,ami futott nálunk .Viszont 4x4 es Nysat nem találtam sehol ,képet sem ,nem jelenti azt hogy nem volt csak nem találtam
A Lengyel 4x4 es autó amit ismerek és mentem is vele az a Tarpan nevezetű csoda szekér ,[ Szerkesztve ]
-
Varoz
őstag
válasz zolisx4 #14877 üzenetére
Viszont 4x4 es Nysat nem találtam sehol ,képet sem ,nem jelenti azt hogy nem volt csak nem találtam
Mert nem is volt.
A betegek mondták, hogy terepjáró, mert apám volt az egyetlen aki kiment a legutolsó tanyába is, bármekkora sár volt.Framo-ja biztos, hogy volt, meg szerintem Robur rohamkocsi is. Mivel ő volt az első rohamkocsis.
De azt hiszem a Fiat-hoz is volt szerencséje.Olvaasgatom a cikket.
Mai szemmel hihetetlennek tűnik, hogy ezek a formás kocsik alig 125 ezer kilométer után teljesen tönkrementek vagy azonnali motorcserére szorultak.
Ezt kötve hiszem. De rákérdezek erre is.
Mondjuk az ő tempójával (130 ) egy Pesti út után a szelep cserés volt.[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
zolisx4
őstag
Ez például terepjáró nagy valószínűséggel ez maszek szerkezet
Igen Robur abból volt viszont terepjáró ,annak olyan motorhangja volt hogy a halott feltámadt tőle ,ráadásul rohamkocsi volt ,saját erejéből alig bírt menni nem még sietni vele .[ Szerkesztve ]
-
geprombolo
senior tag
Ezek ritka idióták, de látják a lényeget.
És ha ezen már túl van mindenki, akkor jöhet a kedvencem: Facebook!!!!
Tiszta idióta vagyok! Megyek is gémelni.
Ja, este van, jöhetnek a szép nénik!cmd: ping win! Vakegérke, odafent találkozunk és játszunk tovább, mert játék az élet!
-
Varoz
őstag
válasz geprombolo #14880 üzenetére
Á, Antifaces. Imádom őket.
zolisx4
Az a baj az ilyen cikkekkel, hogy a fele nem igaz.
Mint példul a Csepel teherautó 40 literes fogyasztása, amit azok terjesztettek akik lopták a gázolajat.[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Varoz
őstag
válasz zolisx4 #14882 üzenetére
Akkor megsúgom, hogy 18 literrel elmegy.
A benzines meg 20-al.
Volt nekünk is. 344-es is meg 350-es. A 344-est még én is vezettem, gyerekként. Egy álom azt vezetni, könnyű a kormány, megy mint az állat.[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
zolisx4
őstag
Max a platós mehetett 20 liter körül de amire ráraktak egy hatalmas felépítményt tele szerszámokkal max 50 el bírt menni egyenes úton
[ Szerkesztve ]
-
Varoz
őstag
válasz zolisx4 #14884 üzenetére
Elég lelakott gép lehetett az.
A miénk komplett ifákat elvitt a sárban.
A 344-esnek a mai napig nincs ellenfele a kategóriájában. Sőt még a felett is bőven. Sokszor a Zileket megszégyenítette.
Itt egy kis videó is.Ismerem a műhelykocsit. Sőt az összes Csepelt ismerem.
Nekem a 420-as a kedvencem.[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Varoz
őstag
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Varoz
őstag
válasz zolisx4 #14884 üzenetére
Néztem egy leírást és a műhelykocsi hasznos terhe ugyanúgy 35 mázsa volt, mint a platósnak. Szóval kizártnak tartom, hogy csak annyit bírt volna.
Most kérdeztem apámat. Azt mondja, hogy simán ment 80-90-el.[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
zolisx4
őstag
80-90 ,-el még szakadéknak sem ment volna 80 ,az előbb is írtam hogy amivel kellett mennünk arról beszélek ,
Volt egy másik Csepel is azon lajtos kocsi volt ,néha azzal is kellett menni ,az még rosszabb volt mint a műhely kocsi ,mikor az teleengedtük vízzel ,és még egy gulyás ágyú ,utána volt kötve,a sírógörcs elkapott ,
Ugye ezeket az autókat minden 2 évben másik emberke hajtotta vagy még hamarabb cserélődött a sofőr eléggé le strapáltak voltak .
Az volt a lényeg hogy szépen csillogjon ,a többi az mellékes volt .De nagyon sokan vettek M zárolt autókat azok hibátlan állapotban voltak 200 km volt bennük aki egy olyat kifogott ,annak nem sok gondja volt az autóra
-
Varoz
őstag
válasz zolisx4 #14888 üzenetére
Ugye ezeket az autókat minden 2 évben másik emberke hajtotta vagy még hamarabb cserélődött a sofőr eléggé le strapáltak voltak .
Így már értem.
Mert én normális állapotúról beszéltem.
Ahol apám volt katona ott nem volt gond sem a Csepelekkel sem mással. Apámék megszerelték az összeset. Ott bármelyik bármikor bevethető volt. Nagyjából az egyetlenek voltak akik tényleg készek voltak bármire.
De a katonák nagyja paraszti családból származott, mint apám. Az ágyút ketten rakták fel a csepelre.[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Varoz
őstag
válasz zolisx4 #14890 üzenetére
Igen, azok se voltak rosszak.
A Rába az másik, van olyan is. Bár tény, hogy összetéveszthető.
De hamár iylen nagy dögök, akkor nálam a kedvenc a Tatra. Na az tényleg bárhol elmegy. Ahogy a mottója is hirdeti. Lehetetlen tehernek, lehetetlen terepre.[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
zolisx4
őstag
Szoktam nézni videókat hát vannak azok a 8 kerék hajtású tatra hát azok nem semmik.
ezek nagyon jók szoktam nézni -
Varoz
őstag
válasz zolisx4 #14893 üzenetére
A Tatra az olyan, mint a legó. Mudolos rendszerű, így teljesen variálható a tengelyek száma, lehet alatta 16 tengely is.
Ráadásul független az összes kereke és az egész középen egy hosszú csőbe megy bele. Így nincs differenciálmű szabadon, ami felakadhat. De a független kerekek a tapadásban is sokkal jobbak a hagyományoshoz képest.
Szóval nem piskóta a Cseh rermek.
Ráadásul, ha jól tudom, a mai napig van V12-es blokkjuk.[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
zolisx4
őstag
válasz koshmar #14895 üzenetére
Jó kis léghűtéses motor igen alapjárat elég zajos de egy nagyobb gázadásra szépen süvít .
Varoz
Igen egy központi kardán alagút végül is egy cső amiben van minden a difi oda csatlakoznak be a kerekek ,nagyon jó megoldás ,
a legalján van a tatra
Azt hiszem hogy már nem léghűtésesek de ez nem biztos ,[ Szerkesztve ]
-
Varoz
őstag
válasz zolisx4 #14896 üzenetére
De, a Tatra a mai napig léghűtéses. A V12-es amit linkeltem az az új.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
zolisx4
őstag
válasz koshmar #14898 üzenetére
Igen amit linkeltél a régiben talán volt 6 hengeres is ,de volt 8 és 12 ezek ugye V elrendezésűek ,nem tudom párosítani hogy melyikbe melyik motor volt ,
Adott típuson belül is változhatott a motor attól függően mire gyártották az adott teherautót .Varoz
Ezt nem tudtam biztosra a régieket tudtam hogy léghűtéses azt hittem az újaknál már a vízhűtést alkalmazzák .
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- LEGO klub
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Formula-1
- Intel GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs