Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zz13zolika

    csendes tag

    válasz t-shirt #99389 üzenetére

    Google ajánlása szerint ezt próbáltad?

    -----<>-----
    Távolítsd el és add hozzá újra a fizetési módot
    A fizetés meghiúsulhat az adatokkal kapcsolatos problémák miatt is. A kártya eltávolítása és ismételt hozzáadása megoldhatja ezeket a problémákat, és segíthet tranzakciód végrehajtásában.

    Távolítsd el a fizetési módot
    Jelentkezz be Google-fiókoddal a http://payments.google.com webhelyen.
    Koppints a Menü Google Play Store Menu Icon > Fizetési módok elemre.
    Keresd meg az eltávolítani kívánt fizetési módot, és koppints rá.
    Kattints az Eltávolítás > Igen, szeretném eltávolítani lehetőségre.

    Add hozzá újra a fizetési módot
    Nyisd meg a Google Play Áruház alkalmazást Play Store.
    Koppints a Menü Google Play Store Menu Icon > Saját fiók > Fizetési módok elemre.
    Koppints a Fizetési mód hozzáadása lehetőségre.
    -----<>-----

    https://support.google.com/googleplay/answer/1267137?hl=hu&ref_topic=3365267&co=GENIE.Platform%3DAndroid&oco=1

    Innen navigálj el (Sz.tem PC-n!!!) http://payments.google.com jelentkezz be, töröld a fizetési módot, mentsd el a változást, majd a telefonodon add hozzá újra, működnie kell!!! :)
    Lehetséges, hogy a telefont nem árt újra indítani.

    Üdv,

    Z.

Új hozzászólás Aktív témák