Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zeon.hu

    nagyúr

    válasz Keeperv85 #98889 üzenetére

    Legutóbb ilyen választ kaptam tőlük hasonló gondra:

    "Abban az esetben, ha a MinDig TV Applikáció megfelelő működésében esetleg gondot tapasztal, javasoljuk, végezzen el egy frissítést. Legcélszerűbb ilyen helyzetekben az applikáció eltávolítása és az online applikációs árházakból való újbóli letöltése. (Az online store-okban minden esetben a jól működő verzió kerül publikálásra.)
    Az Android platformot használó mobileszközökön a MinDig TV Applikáció frissítése érdekében célravezető lehet az is, ha a Beállítások/Alkalmazáskezelő felületen kiválasztja a MinDig TV Applikációt, majd a "Kényszerleállítás" ÉS az "Adatok törlése" opciókat.
    Újratelepítés után szíveskedjen a telefonját is újraindítani, remélhetőleg ez megoldja a problémát."

    #?*@&!

Új hozzászólás Aktív témák