- MWC 2024: Titkok, HMD, Barbie
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- DIGI Mobil
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Mobilarena
AMD Radeon™ HD 7730 / 7750 / 7770
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zsocó
aktív tag
A tesszelláció a DirectX 11-ben a nem éppen hatékony NoSplit megvalósításra épül.
Az aktuális megoldások közül az úgynevezett DiagSplit elv kínálja a legjobb működést, de ez nem mutatkozik majd be a DirectX 11.1-es API-ban, így a fejlesztők továbbra is a NoSplit algoritmusra vannak kényszerítve.
Amíg az API-n belül nem kerülnek kigyomlálásra a tesszelláció problémái, addig felesleges a szükségesnél jobban erőltetni ezt a részt. Az egész tesszellálást ráadásul durván korlátozza, hogy a raszterizálás négyes pixelblokkokon zajlik, és ebből a szempontból a Kepler sem kivétel.
Kepler esetében a vállalat továbbra is a brute force megvalósítás híve, ugyanakkor a zöldek is belátták, hogy a GF100 és GF110 esetében túlzásba vitték az egészet, nem kevés tranzisztort elpocsékolva. A tesszelláció ugyanis a DirectX 11-ben alkalmazott NoSplit megvalósítással számtalan gyermekbetegségben szenved, és borzalmasan pazarló is.Sőt én az általános számítási feladatokat nagyra tartom, amiben a mostani NV nem remekel.
Az NVIDIA által alkalmazott gyorsítótár- és memóriahierarchia nem kedveli annyira a komplex számításokat, mint az AMD GCN architektúrája. A Luxmark az egyik legelterjedtebb benchmark a ray-tracing tesztelésére pl;
Meg nincs ZeroCore-hoz hasonló, energiatakarékossági technológia NV-nek.
Új hozzászólás Aktív témák
AMD Radeon HD 7730 / 7750 / 7770
- 28nm GCN mikroarchitektúra
- DirectX 11.1 támogatás
- 128 bites memóriabusz
- ZeroCore Power
- 47 / 55 / 80W-os TDP
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PlayStation 5
- MWC 2024: Titkok, HMD, Barbie
- Proxmox VE
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Horgász topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- További aktív témák...
- EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 GAMING 11GB GDDR5X 352bit (11G-P4-6696-KR) Videokártya
- PowerColor RX 6700 XT 12GB GDDR6 RED DEVIL Eladó! 105.000.-
- 10x R5 430 2GB DDR5 egybe (zörgő ventis)
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel