Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zsocó

    aktív tag

    válasz Löncsi #670 üzenetére

    A tesszelláció a DirectX 11-ben a nem éppen hatékony NoSplit megvalósításra épül.
    Az aktuális megoldások közül az úgynevezett DiagSplit elv kínálja a legjobb működést, de ez nem mutatkozik majd be a DirectX 11.1-es API-ban, így a fejlesztők továbbra is a NoSplit algoritmusra vannak kényszerítve.
    Amíg az API-n belül nem kerülnek kigyomlálásra a tesszelláció problémái, addig felesleges a szükségesnél jobban erőltetni ezt a részt. Az egész tesszellálást ráadásul durván korlátozza, hogy a raszterizálás négyes pixelblokkokon zajlik, és ebből a szempontból a Kepler sem kivétel.
    Kepler esetében a vállalat továbbra is a brute force megvalósítás híve, ugyanakkor a zöldek is belátták, hogy a GF100 és GF110 esetében túlzásba vitték az egészet, nem kevés tranzisztort elpocsékolva. A tesszelláció ugyanis a DirectX 11-ben alkalmazott NoSplit megvalósítással számtalan gyermekbetegségben szenved, és borzalmasan pazarló is.

    Sőt én az általános számítási feladatokat nagyra tartom, amiben a mostani NV nem remekel.
    Az NVIDIA által alkalmazott gyorsítótár- és memóriahierarchia nem kedveli annyira a komplex számításokat, mint az AMD GCN architektúrája. A Luxmark az egyik legelterjedtebb benchmark a ray-tracing tesztelésére pl;
    Meg nincs ZeroCore-hoz hasonló, energiatakarékossági technológia NV-nek.

Új hozzászólás Aktív témák