Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • izomman1

    senior tag

    Egy friss teszt a Touch ról: [link]

    És a nagy kérdésem igaz ez csak egy elő teszt (előzetes verzió) , hogy megy e 360 fok és room scale Touch kontrollerre vonatkoztatva: (Szerintem mindenkit ez izgat aki VR al foglalkozik):

    "
    There’s another issue, too. In our brief testing period with a preliminary version of the 360-degree Touch and Rift use, we found that even with three cameras, it wasn’t an entirely smooth operation. There were still periods, particularly when faced between a front camera and the rear camera, where gestures and tracking cut out. It didn’t happen often, but when it did, it was disorienting, and we had to turn one way or the other solved the issue.
    "

    Azt írják nem volt még a 360 fokos követés se "teljesen" tökéletes..Ez azt a gyanúm erősíti meg, hogy nem véletlenül van elől 2 kamera főleg a teszteken és azért terveznek "csak" álló játékokat az Oculus nál... Bocs mindenkitől ,hogy ennyit rugózok rajta, de nagyon kíváncsi vagyok valóban menne e a room scale (akár több kamerával) az Oculus on vagy nem.. Én is annak örülnék, ha menne a Riften a 360 fok és room scale (akár több kamerával- esetleg 4 el? Bár erre kevesen ruháznának be) mert akkor a tervezők se lennének megbéklyózva , hogy ha fejlesztenek egy játékot igazi room scalet nem tudnak beletenni ,mert a Oculus VR vásárlók nem fogja tudni használni.. Ergo kevesebb room scale tartalom láthat napvilágot mert az Oculus le van maradva... :-( Remélem nem így lesz... Valahol egy fórumozótól olvastam az Oculus kicsit elkényelmesedett a Zuckerberg pénzén ... Lehet de remélem nem mert a VR piacnak az Oculus asztali géphez kapcsolódó fejlesztésére is szükség lenne, hogy motiválva legyen a megállíthatatlan fejlődés..

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák