- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Nubia Red Magic 9 Pro - hivatásos mágus
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Netfone
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
- Mobil flották
Hirdetés
-
Steamre tart a Prince of Persia: The Lost Crown
gp Hamarosan a Valve áruházában is elérhetővé válik a játék teljes kiadása.
-
Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
it A Microsoft úgy döntött, hogy biztonsági aggályok miatt elhalasztja a Recall AI funkciót, így azt csak szűkebb körben tesztelik egyelőre.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
izomman1
senior tag
Egy friss teszt a Touch ról: [link]
És a nagy kérdésem igaz ez csak egy elő teszt (előzetes verzió) , hogy megy e 360 fok és room scale Touch kontrollerre vonatkoztatva: (Szerintem mindenkit ez izgat aki VR al foglalkozik):
"
There’s another issue, too. In our brief testing period with a preliminary version of the 360-degree Touch and Rift use, we found that even with three cameras, it wasn’t an entirely smooth operation. There were still periods, particularly when faced between a front camera and the rear camera, where gestures and tracking cut out. It didn’t happen often, but when it did, it was disorienting, and we had to turn one way or the other solved the issue.
"Azt írják nem volt még a 360 fokos követés se "teljesen" tökéletes..Ez azt a gyanúm erősíti meg, hogy nem véletlenül van elől 2 kamera főleg a teszteken és azért terveznek "csak" álló játékokat az Oculus nál... Bocs mindenkitől ,hogy ennyit rugózok rajta, de nagyon kíváncsi vagyok valóban menne e a room scale (akár több kamerával) az Oculus on vagy nem.. Én is annak örülnék, ha menne a Riften a 360 fok és room scale (akár több kamerával- esetleg 4 el? Bár erre kevesen ruháznának be) mert akkor a tervezők se lennének megbéklyózva , hogy ha fejlesztenek egy játékot igazi room scalet nem tudnak beletenni ,mert a Oculus VR vásárlók nem fogja tudni használni.. Ergo kevesebb room scale tartalom láthat napvilágot mert az Oculus le van maradva... :-( Remélem nem így lesz... Valahol egy fórumozótól olvastam az Oculus kicsit elkényelmesedett a Zuckerberg pénzén ... Lehet de remélem nem mert a VR piacnak az Oculus asztali géphez kapcsolódó fejlesztésére is szükség lenne, hogy motiválva legyen a megállíthatatlan fejlődés..
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Buds FE Fekete Fülhallgató /// Bontatlan // Számla + Garancia
- Corsair Vengeance RGB DDR5 64 GB 6000 MHZ ( 2x32 ) FEHÉR /// ÚJ // Számla + Garancia
- Asus ROG Ryujin III 360 LCD Vízhűtés /// ÚJ, Sosem használt // Számla + Garancia
- Lenovo Thinkpad E14 (11.th i5, 16 GB 512 M.2, FHD) leárazás!!!AkciÓÓ!
- GOPRO Hero 11 BLACK - 5.3k akciókamera