- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Huawei Watch Fit - hajtás, kartárs!
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
it Elon Musk azt mondja, hogy betiltja a Teslánál és az X-nél is az iPhone-okat, ha az Apple operációs rendszer szintjén integrálja az OpenAI-t – szerinte ez elfogadhatatlan biztonsági kockázat.
-
Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
ma Az új iOS, az új iPad OS és a Mac OS is megkapja az Apple Intelligence nevű megoldást, amely a ChatGPT-re is támaszkodik.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
aerosmith
őstag
válasz suniland #4848 üzenetére
Mindkettőben van mikrofon és nagyon jó minőségű.
vive kamera max fullHD lehet.
És nem arra való hogy a keretet felhozza, azt a lightouse pozícióbol olvassa ki a HMD semmi köze a kamerához.
A kamera arra való hogy ne kelljen levenned a fejest ha valamit meg akarsz nézni IRL. Van egy gomb amit megnyomsz és akkor bekapcsolódik. Steam főmenün kívül nem láttam hogy máshol működött volna. Játékban pláne nem ,de lehet hogy valamikor leprogramozzák. Csak mivel Riften nincs kamera tuti nem fognak olyan játékot fejleszteni ami azt használja mert Riftesek akkor nem vennék meg. -
|AP|
veterán
jól gondolom, hogy BoboVR Z4=Virtoba X5?
-
|AP|
veterán
ok, köszönöm
Újabb kérdés: próbáltam visszakeresni, de nem igazán találtam véleményt az olcsóbb (100$ körüli) All in one VR készülékekről. Mivel telefonnak egy Z3 compactot használok (4,6" - HD), ezért valószínűleg nem lenne túl jó az élmény egy telefonnal használható eszközzel.
Érdemes lehet egy olcsóbb AIO eszközt keresni (ilyesmit például), vagy vegyek új telefont?[ Szerkesztve ]
-
Jack@l
veterán
"12ms and compression? No thanks, will wait for the TPCast solution."
Drága hánytatós buli lesz ez...A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
BlackDesert
tag
Az első "fecske" a májkroszoft ajánlásával 450 dollárért. 2K felbontással
Itt pedig megnézhető a december 8-i MS prezentáció vele és a következő ápdét finomságairól..
[ Szerkesztve ]
-
Raymond
félisten
válasz BlackDesert #4858 üzenetére
Biztos hogy az? Mert ezt novemberben jelentettek be plusz ott van ez az aprosag is az oldalukon:
Thanks to our developer community, the 3Glasses Blubur S1 is compatible with SteamVR, which brings you hundreds of thousands more contents for you to enjoy with 3Glasses’ VR suite.
War Thunder
ABE VR
Colosse
Keep Talking and Nobody Explodes
DCS World
Poly Runner VR
The Solus Project
Surge
Subnautica
Kumoon:Ballistic Physics Puzzle
NEKOPALIVE
Zero-G VR
Gunjack
Project CARS
Elite Dangerous
Time Machine VR
Radial-G : Racing Revolved
Apollo 11 VR
The Night Cafe: A VR Tribute to Vincent Van Gogh
InMind VRand more
Extra plugin is required for Steam content, the 3Glasses developer community offers both the required plugin and the tutorials to set up.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
veterán
válasz BlackDesert #4858 üzenetére
legrosszabb kínai koppintások szagát érzem rajta Különösen azon a touch controlleren. meg az angolul nem beszélő kínai előadón. zomg.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Márton
nagyúr
Milyen is lesz az IMAX VR?
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
sheep
addikt
Felvásárlással szavaz a szemkövetésre az Oculus
Érdekesnek tűnik, remélem a következő szériában lesz vmi hasonlóMSI MPG Z390M GAMING EDGE AC, I7 9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , G.Skill Aegis 32gb 3200 DDR4, HP Reverb G2 VR
-
-
sheep
addikt
Én is erre várok, a jelenlegi CV1 -et nem veszem meg mert még nem elég jó a felbontása a szimulátorokhoz.
Szerintem a következő modell már jó eséllyel 4k lesz, és mire kijön addigra lesz hozzá gpu is.
Talán 1-2 év múlva...MSI MPG Z390M GAMING EDGE AC, I7 9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , G.Skill Aegis 32gb 3200 DDR4, HP Reverb G2 VR
-
sheep
addikt
Én nem látom ilyen borúsan a helyzetet, mert a mostani vr-t is képes kihajtani pl. a 1080-as, jön nemsokára 1080ti, és jövőre az újabb gpu architektúrák.
Mire kelleni fog a 4k a vr miatt addigra lesz oda is megfelelő gpu, és különböző trükkökkel megoldják a 90 fps-t is. Erre is jó pl. a szemkövetés, csak ott élesebb a kép ahova fókuszálsz.
Legalábbis én így gondolom.
Szóval ki fognak találni hozzá technikákat ebben biztos vagyok.
Az elfogadható ár az más kérdés, a vr egy ideig még nem lesz olcsó szerintem.MSI MPG Z390M GAMING EDGE AC, I7 9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , G.Skill Aegis 32gb 3200 DDR4, HP Reverb G2 VR
-
Márton
nagyúr
-
BlackDesert
tag
A tegnapi 3glasses VR headsetet tényleg nem nevezhettem teljesen friss infónak. De, hát akkor íme a LENOVO-é
-
Raymond
félisten
válasz BlackDesert #4869 üzenetére
"Unfortunately the prototype isn’t functional just yet..."
Na igen, legalabb muanyagot froccsenteni tudnak
Egyebkent a forma nem meglepo, van olyan erzesem hogy a tobbi is ilyen vagy hasonlo lesz. Az "idealis" VR megoldas a jelenleg piacon levo megoldasok kevereke lenne - Vive tracking, Rift controller/software/lencsek es PSVR forma. A mar letezo megoldasokbol, a fejlesztesek (jobb felbontas, full RGB, no God Rays, hand tracking, inside out tracking) meg erre johetnenek ra.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
aerosmith
őstag
? ?
Miért ne tudnál túladni a CV1en?
Amikor kijött a GTX1080 eladhatatlanná váltak a 970-ek és mindenki az utcára dobálta ki őket?
Nem értem a logikádat, kifejthetnéd, nagyon érdekesnek hangzik.Aki szemenkénti 4Ks (ne adj isten 8Ks) VRt vár 3-5 éven belül fillérekért az egy álomvilágban él.
Jópárszor el lett magyarázva hogy milyen számítási teljesítmény kellene hozzá ami jelenleg nem áll rendelkezésre. Egyetlen trükk a szemkövetés amikor csak azt számolja ki 4Kban ahova nézel az összes többit meg alacsonyabb felbontással de ez a technológia még feljesztés alatt van.Arról meg nem is beszélek hogy miért is adnák majd olcsóbban a 4Ks VR headsetet mint most a VIVE vagy Rift ára? Ugyanúgy 300+ lesz az ára és ugyanúgy erőgép kell majd hozzá. Szóval várhattok a kici occó 4K VRre még jópár évet mi addig toljuk azzal ami van.
[ Szerkesztve ]
-
aerosmith
őstag
Blaze Rush 1500Ft Oculus storeban ma este hatig!
Aranyos kis autós progi.
-
fulton
addikt
válasz aerosmith #4871 üzenetére
na én is ezen az állásponton vagyok. Hogy jó pár év még mire valóban "vehető" áron lesz 4K technika.
De ez a szemkövetéses valami igéretes. Ez közelebb lehet. És elég lehet hozzá a meglévő teljesítmény is.Azért amiért most a DK2 is szerintem nehéz eladni. Én legalábbis nem vennék pont a felbontás miatt.
[ Szerkesztve ]
-
aerosmith
őstag
Hát bármilyen DKt már senki se venne mert az nem kereskedelmi verzió és ki tudja meddig lesz rá támogatás. Azért az nem összemérhető egy piaci termékkel és nem csak a felbontás miatt. Ha kijön a CV2 hidd el hogy aki nem tudja megvenni azt 3xxezerért bőven boldog lesz egy használt CV1-gyel feleannyiért.
-
veterán
4k vr pár éven belül csak akkor lesz, ha sikerül megoldani a betonbiztos szemkövetést, és a foveated renderinget. Nem lesz még jó ideig olyan kártya, ami 4320x3840-as felbontást 90+ fps-sel tudna tolni a legtöbb játékban, és elérhető árú (értsd, nem negyed-fél milliós kártya)
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
suniland
csendes tag
válasz aerosmith #4852 üzenetére
Ja azt tudom, hogy a terulet szeleit a lightouse pozicio adja meg.
Csak azt olvastam valahol, hogy lehet hasznalni a kamerat arra is, hogy amikor a terulet szelehez erunk, akkor a kamera kepe jelenik meg a VR-ben es igy latjuk, hogy ott van a fal vagy valami mas tereptargy. Ez nem igy van?Maisk, hogy a mikrofont hol hasznaljuk? Konkretan van valami program, amivel lehet hangvezerelni, vagy csak altalanos dologra jo, skype es hasonlok?
virtuall.hu - érdekelnek már ma a jövő technológiái, mint pl a VR
-
suniland
csendes tag
Magyarorszagon tud valaki, hogy honnan lehet beszerezni Oculus Touch-ot dobozosan ujonnan?
Gondolom nem egyszeru ugy, de hatha van ra ceg :-)Ha nem akkor viszont Ebay az mennyire jo megoldas?
pl ez [link]Aki vett ebayrol es meg van elegedve a szallitoval, megirna a linkjet a termeknek? Jobb onnan rendelni, ahol mar ki van probalva a dolog.
A garancia az ebay-os dolognal gondolom olyan lenne, hogy az Oculusnak kell visszakuldeni?
virtuall.hu - érdekelnek már ma a jövő technológiái, mint pl a VR
-
Segal
veterán
válasz suniland #4878 üzenetére
Ne Amerikából rendeld mert ott még jön rá áfa meg vám is. Én a Riftemet rendeltem Ebayről (meg kb 150 más terméket már) és nagyon meg vagyok elégedve az áruházzal.
Ha mindenképp Ebayről rendelnél akkor az Union belülről rendeld mert akkor nincs plusz költség. Ennél az árnál akkor is jobban jössze ki ha autóba ülsz és kimész Németországba venni egyet..."Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
izomman1
senior tag
4K VR hoz én is hozzászólnék pár szót:
Valószínűleg szerintem 1-2 év múlva már megjelenik. (Remélem.)
Jelenlegi vasak is képesek már futtatni ilyen cuccot. A GTX 1080 húzott verziómmal elég sok játékot supersampling 2 X be simán tudok futtatni.
Sőt nem magasszámú poligonos és jól optimalizált játékot még 2,5 szeressel is... (bár ez tényleg Ritka)
Mindez miért elérhető? Mert a Vive ba is van reprojection technika már (ami duplázza az fps számot és fele annyi is elég)Valamint még ezen kívül GTX 10 es szériákba ugye plusz támogatás több kép alkotására direkt VR ra tervezve, ha azt a programozók kihasználják még nagyobb teljesítményre képes.
Sajnos a supersamling bár jó (látható a különbség) de nem a legjobb megoldás , mivel még mindíg kissebb pixelrácson látod a képet ezért én is nagyon várom a 4 K VR .
-
veterán
válasz izomman1 #4882 üzenetére
Te arra a reprojection technikára alapozol, amire mind a vive, mind a rift fejlesztői azt mondják, ez csak a végső biztonsági háló, ami a röccenéseket és a hirtelen felmerülő problémákat igazítja ki, nem szabad, sőt tilos csak erre hagyatkozni, mert akkor végképp nincs semmi, ami kisegítse a rendszert, ha annyira túl van terhelve hogy ténylegesen már csak ezek a technológiák tartják végig a víz felett az appot.
"Valamint még ezen kívül GTX 10 es szériákba ugye plusz támogatás több kép alkotására direkt VR ra tervezve, ha azt a programozók kihasználják még nagyobb teljesítményre képes."
Ilyen-olyan gpu oldali kisegítő technológiák pedig már eddig is voltak amd és nvidia oldalon is, de ha ez nem automatikus, akkor a fejlesztő nem nagy eséllyel fogja használni, mert egyelőre nem a sokszáz fős csapatok készítenek vr appokat.[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
izomman1
senior tag
válasz Menthirist #4883 üzenetére
Én csak azt mondom a tapasztalatom az, hogy a GTX 1080 -asom bírja a 4 K már most is... a legtöbb játéknál.
1x 4k és nem 2 szer... természetesen..
Ha lenne 4 K VR eszköz egyébként nem lenne kötelező a maximális felbontásával használni.. A monitorod is tudod kisebb felbontásba tolni szintén… Persze Ha nem tudod kihajtani nem sok értelme van a magas felbontásnak, de gyengébb VGA kon meg valamivel alacsonyabb felbontáson is használhatná a felhasználó a VR cuccot.. Jelenlegi VR játékok szerintem felfele simán kompatibilisek lesznek a mostaniakkal… (Mivel jelenleg is supersamplingezhető )
[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
válasz Menthirist #4883 üzenetére
PL.: Doom 3 már most is megy 4 K ba 60 FPS el a jobb húzott GTX 1080- asokkal.
A VR hoz ugye 90 FPS kell, de reprojection segítségével 45 is elegendő... De nyilván az FPS ingadozik tehát amit te is mondasz nem lehet kicentizni.
Ha 60 FPS körüli értéket produkál egy GTX 1080 4 K ba (bizonyos jobban optimalizált játékoknál) akkor simán már most is kivitelezhető és én is ezt tapasztalom
bírja 10 HTC Vive játékból legalább 7-8 ba a 4K felbontást már most is a kártyám... Ahol nem ott max egy picit 1,7-1,8 ra kell levennem a szorzót, de már ott ok..
Hozzá kell tegyem nem bitang erős procival használom (FX 8350 tuningolt) , de később ezt is fejlesztem majd...[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz izomman1 #4885 üzenetére
"Én csak azt mondom a tapasztalatom az, hogy a GTX 1080 -asom bírja a 4 K már most is... a legtöbb játéknál."
Mármint úgy érted, reprojekcióval életben tartva. Tehát ez nem az a felbontás, ahol bírja a gép a 4k 90 fps-t, hanem azt, ahol még a biztonsági háló mellett kinyögi azt a tempót, ami szükséges. Mintha mankókerék vagy ideiglenes pótkerék lenne a kocsidon, és mondanád hogy ez így ugyanolyan jó mint a normál kerekek, elvégre megy a kocsi vele. 4k 90 fps-t komoly játékokban nem igazán gyakran bírja a 1080-as, saját tapasztalataim szerint. Reprojekcióra hagyatkozni, és bízni abban hogy a 4k 45 fps is elég, mert majd a reprojekció megoldja, olyan, hogy bármi oknál fogva kapsz egy sűrűbb jelenetet vagy csuklik egyet a gép, máris jön a fejfájás meg a hányinger, mert már a biztonsági hálódat vágtad magad alatt.[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
-Solt-
veterán
válasz izomman1 #4885 üzenetére
Csak egy példa... a 980Ti-m 1080p-ben simán tartja ETS2 alatt a fix 60 FPS-t ultrán 400%-s scaling mellett. Oculus alatt 100-150%-s scaling esetén is beesik 45(!) FPS alá.
A másik dolog... adott egy kijelző, aminek a képét egy lencsén keresztül nézed. Szerinted mit fogsz látni, ha nem a natív felbontáson használod?
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
izomman1
senior tag
Lehet a szemem csal és van, hogy 70-80 FPS tart a kártya de szódával már elmegy 2x samplingbe.. Ezt nem tudom... nem ellenőriztem mindig az FPS számot (VR ozás közben…)
Akkor a véleményetek az, hogy ha lesz VR 4k kijelző nem lehet majd kisebb felbontásba használni , mivel nagyon csúnya lenne? (olyan lehet majd mintha első generációs VR eszközt hasznánál ?)…. Monitornál nincs probléma ha pl. Full HD van és csak HD felbontásba teszed.... azért a jelenlegi VR játékoknal feltételezem felfele kompatibilisnek kéne lennie , mert így is a szegényes kínálatot ha nem teszik kompatibilissé akkor az egy öngyilkosság a VR ipar számára
De pl. egy példa szép grafikájú játékra: Raw Data 2 x supersamplingel gyönyörűen rezzenéstelenül megy reprojection bekapcsolásával.. (jól is lehet optimalizálva)
(Tuningolt ASUS Strix GTX 1080 asom van kb 10 % al is lehet erősebb mint egy alap verzió..)[ Szerkesztve ]
-
Raymond
félisten
válasz izomman1 #4887 üzenetére
A lens distorsion miatt a Vive es a Rift is eleve nagyobb felbontasban renderel mint a kijelzo(k) fizikai felbontasa. Peldaul a Rift-nel egy jatek alapbol 3060x1761 felbontasban renderel (a ket szem egyutt), ez a kep van utanna az SDK/runtime alltal torzitva majd kikuldve a HMD-re ahol a lencsek visszaallitjak amilyenre kell. Az eleve 5MPixel+ es egy sima 1.5 supersample szorzoval itt mar 12MP-rol van szo (4590x2642) ami joval a 8MP felett van amit a 4K-nal (3840x2160) latsz.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Jack@l
veterán
válasz Raymond #4892 üzenetére
Minek renderelné sokkal nagyobban azon a kockán kívül amit a szemed lát?
Jó lenne link, mert ez nagy hülyeségnek tűnik. SS nem kell nagy felbontáshoz, kicsihez is csak azért, hogy ne tűnjön olyan szarnak a kép.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Raymond
félisten
Mert a square pixel renderelt kep torzitva van mielott a HMD-re kimegy hogy a lencsek torzitasat kompenzald es kell a buffer hogy az algoritmusnak legyen a szeleken mivel dolgoznia. Kb. 1.4-es szorzo mindket iranyban a fizikai felbontasra. A Vive nal pl. 3024x1680 a default render target, a Rift-nal az amit irtam. A plusz SS amit a hasznalhatsz jatekoknal es programoknal a rendertarget-bol indul ki es arra megy ra ahogy irtam.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
veterán
http://media.gamersnexus.net/images/media/2015/features/valve-htc-7.jpg
http://media.gamersnexus.net/images/media/2015/features/valve-htc-8.jpg
http://cdn1.24liveblog.com/images/2015/03/05/img_54f7abfbd1262.jpgStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
-Solt-
veterán
válasz izomman1 #4891 üzenetére
A szemed biztos, hogy csal... ha hivatkozol valamire, azt nem árt konkrét számok alapján tenni, mert így magadat is "félreviszed". Nekem egy Logitech G13 képernyőjére vannak kitéve a GPU adatok, FPS értékek (az orromnál lévő kis résen szoktam kandikálni) és ez alapján azt kell mondjam bizony még a jelenlegi OR felbontásától is keményen megizzad egy 980Ti szintű kártya. (szimulátorok alatt) Az ETS 2 példájánál maradva, jóval szebb lehetne a képe még a mostani felbontás mellett is, de egyszerűen nem bírja a GPU még a 45 FPS-t sem, nemhogy a 90-t, ami azért érezhetően jobb lenne.
Monitornál is nagyon látni, ha nem natív felbontáson megy, most ezt képzeld el úgy, ha még az adott képet egy lencsével nagyítod. Arról nem is beszélve, hogy a Rift felbontását most sem lehet állítani, kétlem, hogy a jövőben ezen változtatnának.
Az, hogy 2D-ben melyik játékra mekkora supersampling-t tudsz tenni, sajnos nem sokat jelent a VR szempontjából. Lásd ETS2 példám fentebb.
@Cshavez:
www.smart-bus.hu
-
Jack@l
veterán
válasz Raymond #4895 üzenetére
Akkor inkább fogalmazzunk úgy, hogy oculusban eleve van egy alap SS, ami nem feltélen a lencséhez torzításhoz kell.
A gömbölyítést ugyanakkora kocka képből is meg tudná csinálni jól.A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Raymond
félisten
Nem fogalmazhatunk ugy, mert nem arrol van szo. Arrol van szo hogy kell neki a nagyobb felbontas hogy a kepet megfeleloen tudja torzitani es megjeleniteni. Ez nem Rift specifikus, a Vive-nal ugyanugy van (lasd #4896). Az SS (ez a megnevezes lett "honos" a megjelens utan) meg erre jon ra a pixel density novelesevel 1.0 es 2.0 kozot. A megadott ertekkel szorzodik a default render target felbontasa oldalankent.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
Új hozzászólás Aktív témák
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Milyen autót vegyek?
- Ukrajnai háború
- Videós, mozgóképes topik
- Politika
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- iPhone topik
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
- DELL 7070 SFF Core i7 8700 vagy i7 9700 8/16GB DDR4 250GB M.2 SSD számla + gari - több db
- ASRock Challenger D RX 6600 8GB - garancia 2024 november - eladó!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E756 - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" HD I HDMI I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Dell Latitude 7300Touch - i5-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD Touch I I Cam I W11 I Gari!
- Bomba Ár! HP ProBook 650 G1 - i5-4GEN I 8GB I 128GB SSD I 15,6" FHD I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen