- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Poco M6 4G-ként érkezik a Redmi 13 4G
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Honor 90 - modellalkat
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
Hirdetés
-
Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
ma Mármint magukhoz képest, a Stellantis csoport márkáiban használt CMP platformhoz tartozó hajtáslánc optimalizációjának eredménye a mindennapokban is érezhető.
-
Computex 2024: Íme a Project NeonStorm
ph Alaposan összetömörítette a PCIe 5.0 x4 SSD hűtését szolgáló vizes rendszert az ADATA.
-
Megjelenési dátumot kapott a Conscript
gp Az I. Világháborús horror játék jövő hónapban érkezik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Arni9010
aktív tag
válasz sanzi89 #6306 üzenetére
Szia!
A képen ez egy szabvány ISO csatlakozó, bármilyen modern fejegységet rá tudsz kötni. (maximum a piros-sárga kábeleket kell felcserélni az új rádió csatlakozójában, hogy ne tűnjenek el a csatornák)
Az antennához szokott kelleni egy kis csatlakozó, ha jól gondolom adják a rádióhoz. -
őstag
válasz sanzi89 #6597 üzenetére
jól lerázott a szerelő, menjen a francba
csinálják addig amíg meg nem találják a hibát
mi az hogy szétszedem és nem tudom utána összerakni rendesen?
menjen akkor közmunkásnak inkább árkot gyomlálniamugy nálunk a szintén 1.5 éves doblonak ki akartam húzni (most először) a szivargyújtóját és a cucc fele a kezemben maradt a másik fele meg a foglalatban
cryptot minden termékemért elfogadom
-
alázógyík
őstag
válasz sanzi89 #6597 üzenetére
Annó a mi Grande Puntonknak is volt ilyen gondja.
Kiszereltem én a motort a kesztyűtartó mögül.
Szétszedtem az egészet, amennyire lehet, kitakarítottam, majd befújtam fehér zsírspray-vel.
Utána síri csöndbe volt.Ne ijedj meg ettől, és ne keseredj neki, 1-2 óra alatt megvan az egész. Igaz, jobb ezt melegebb időben csinálni.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz sanzi89 #8761 üzenetére
Kifolyt az összes olaj a hidrotőkékből, leges legelső indításnál is ilyen hangja volt nálam, de utána napi használatban már nem fordúlt elő
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
hobizoli
nagyúr
válasz sanzi89 #8761 üzenetére
egyik lehetoseg, hogy a mostani benzin "szerkezete" megbomlik, ha sokat all
bizonyos osszetevoi elparolognak, es megvaltozik a vegyulet
par liter 100-s benzint tolja bele egy kannabol, hogy feljavuljon vmennyire... ha belefer egyatalanB variacio a hidrotokekbe fel kell dolgoznia az olajat a szivattyunak
ez par sec-g tart inditas utan[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
sanzi89
addikt
válasz sanzi89 #8761 üzenetére
Ma voltam szervizben, garanciában csináltak egy hibakód kiolvasást, 2/4-es hengerre írt égéskimaradást a kocsi, ezt a két gyújtótrafót cserélték.
Mégse mentem a kocsival semerre, viszont amíg bementem a szervizbe a kocsival nem tapasztaltam semmi problémát, a szerviz se tapasztalt hibát, de ettől függetlenül kicserélték a két alkatrészt."Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
-
gipsztigris
addikt
-
gipsztigris
addikt
válasz sanzi89 #12885 üzenetére
"Nyomatékkulcs van, de hivatalos meghúzási nyomaték értéket még nem találtam. Erre esetleg valakinek infó?"
18 - 22 Nm mind a kúpos, mind pedig az alátétes leeresztőcsavar meghúzási nyomatéka. Az alátétesnél elvileg előírás az alátét cseréje is."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
sanzi89
addikt
válasz sanzi89 #12879 üzenetére
Fiat Tipo 1.4 autónk 6. éves szervízét sikeresen megcsináltam itthon (levegő, pollen, olajszűrő, olajcsere), kaptam itt is instrukciókat, amit újfent köszönök!
Viszont felmerült egy újabb kérdés, probléma. Az autó minden indításkor kiírja, hogy X nap van még a következő szervízig. Akárhogy olvasom, ezt nem lehet gombok nyomogatásával meg egyéb trükkökkel nullázni, hanem kell egy OBD2-es eszköz, amivel lehet ezt resetelni.
Erről azonban semmilyen tapasztalatom nincs. Milyen eszközt volna érdemes vásárolni otthonra erre a műveletre? Nem sokat lenne használva, szóval valami olcsó, egyszerű, de megbízhatő eszközt keresek. Tudtok ajánlani valamit? Neten annyi féle ilyen eszköz van, mint égen a csillag, de nem tudom kideríteni, hogy melyik kompatibilis ezzel a típussal és tudja ezt a szervíz periódus reset funkciót. Ha ebben kaphatnék némi felvilágosítást, azt hálásan köszönöm!
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
gipsztigris
addikt
válasz sanzi89 #13496 üzenetére
Tiponál nem egyszerű, mert már benne van az SGM modul, ami elvileg csak gyári szoftverrel olvasható....vagy kell hozzá egy bypass elem vagy kábel.
Kell egy ELM 327 interfész., kell egy Multiecuscan szoftver (ebből a regisztrált változattal fogod tudni törölni) nem drága, egyszeri 50EUR, azt hiszem ennyit bőven megér,hogy a fejlesztőket támogassuk és kell még egy SGM gateway "megkerülő" kábel és készen is vagyunk."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
Winnie The P
őstag
válasz sanzi89 #13507 üzenetére
Nekem az utolsó garanciális szervíznél (2023.06. hó) azt mondta az ember, hogy kiütik belőle, hogy ne írja ki. Akkor lehet kipakolja majd nálunk is?
Gigabyte B450M S2H|Ryzen 5 5500|Arctic Freezer12|G. Skill 2*8 Gb 3000Mhz|MSI RX 570 8Gb|Kingston A400 240Gb SSD|SP Nvme 512 Gb|Seagate 2TB|FSP Hexa+ 500W|Zalman Z3|Philips 243V7|W11|
-
CharlieDrop
veterán
válasz sanzi89 #13995 üzenetére
Elvileg az autónak nem, az akkunak annál inkább.
Azért mert nincs töltésmenedzsmentje, így mindig fullon lesz töltve az akku.
Pont ilyenek miatt kell regisztrálni autóként, hogy új akku van (bár pont az 500-amba nem kellett, mikor cseréltem, szóval...)Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
sanzi89
addikt
válasz sanzi89 #13995 üzenetére
Köszönöm az infókat, az akku be lett rakva, működik, de van egy apróság. Ugye gyárilag 50Ah-s akku volt benne, ez most 60Ah-s, így egy kicsit hosszabb. Az fém akkumulátor tartóban van egy műanyag akkumulátor tálca, ami miatt kicsit csálén áll a nagyobb akku. Semmi vészes, az akku alsó pereme bement a helyére, pánt fogja rendesen, csak na, kicsit hülyén néz ki. Plusz nekem az ilyentől szokott viszketni a fejem belülről és ettől vannak álmatlan éjszakáim, orvos látott már.
A lényeg, hogy ilyen van benne: 52032335 T804
És ilyen kellene: 52032337 T804
Ugy látszik a képen, hogy a másodikon kisebb az a magasítás a sarokban. Honnan lehetne ezt beszerezni?[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
426os
őstag
válasz sanzi89 #14795 üzenetére
Mondanám, hogy kéne neki egy alapos diagnosztika, de alapvetően ez a tipikus T-jet dadogás hibának/tulajdonságnak tűnik elsőre, ami leginkább az üzemanyagminőséggel függ össze. Gyertyacsere, fojtószelep takarítás ideiglenesen segíthet, de én kipróbálnék más üzemanyagot (100-ast vagy másik Prémiumot), esetleg adalékozást a helyedben.
Az én Bravom is csinálta, aztán mióta Ausztriában tankolok (alap 95-öst), semmi baja. "Ez ilyen"..
-
VMatteo
őstag
válasz sanzi89 #14797 üzenetére
Mondjuk a Tipot én is T-jetnek olvastam
Amit írt 426os, az nekem is így játszódik le a Grande Tjet indításaimnál. Indídok hidegen, kb le akar a lelkem fulladni, magához tér a bolond agya, alapjáratot fellövi 1400-re és onnan ejti szépen vissza.[ Szerkesztve ]
Tisztelet a Gépésznek!
-
gipsztigris
addikt
válasz sanzi89 #14795 üzenetére
Nagyon komoly szakirodalma van a leírt problémának mint szívó mind pedig a T-Jet motorok esetén. OMV 100-as üzemanyaggal jó eséllyel mérséklődnek a tünetek. Ha mégsem, akkor tudok ajánlani szakembert aki ezzel foglalkozik.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen