- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sztripi
csendes tag
Abszoulute egyetertek....
Legi szallitas csak tuzoltasnak elegendo, de huzamosabb csapatellatasra nem ad lehetoseget, akkor kulonosen nem ha intenziv harci cselekmenyekben vesznek reszt.
A kovetkezo reszletet ragadtam ki erdekesseg gyanant:
The rail capacity was divided between daily supplies required by the troops, new units being moved into the sector, and reserves of supplies being stockpiled for the offensive. Although the Red Army man lived on far less than his German counterpart, the authorized allotment for an actively engaged rifle division in December 1943 was 311 tons of munitions, 19 tons of rations, 15 tons of fodder for the horses, and 13 tons of fuel, for a total of 358 tons. While a division was in reserve the quantity of munitions was greatly reduced, resulting in 275 tons per day for an inactive division. With the equivalent of more than 150 divisions in the four fronts [committed to the offensive], the daily requirement was at least 41,250 tons or about 20 trains per day each with about 2,000 tons of supplies. A car usually carried from 40 to 50 tons with about 45 cars per train for a total of 2,000 tons per train. Therefore, daily maintenance for active units required nearly one-fifth of the 100 trains that arrived each day.
Leforditva EGY Szovjet hadosztaly utanpotlas iranti igenyet mutatja EGY napra. Harcolo egysegek 311 tonna loszert, 19 tonna kajat, 15 tonna zabot, 13 tonna uzemanyagot osszesen 358 tonnat fogyasztott 1943 - ban. 275 tonna inaktiv hadosztalyoknak. 150 hadosztalynak 41250 tonna kelett naponta. Egy dakota max sulya 11,400 kg felszalaskor, meg uresen 8,300 kg. 3100 kilogram hasznos teher max. A ju 52 max sulya felszalaskor 9200 kg. (uresen nem talaltam adatot). Mindegy ha Dakotakat veszunk alapul akkor naponta kene 13307 fordulot tenniuk. Khm... Es ebben nincs benne a forontra valo csapatok szallitasa. Ez naponta kulonben csak 20 vonatot jelent 45 kocsival kb 2000 tonna egy vonat. Hajokkal meg jobb a helyzet. Ket NAGYOBB hajo/ nap.
Na ennyi...I wish you luck, speed and freedom from stupidity! - VAL
Új hozzászólás Aktív témák
- Sorozatok
- Diablo 3
- Villanyszerelés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen