- iPhone topik
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- iOS alkalmazások
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Az IQOO-nak sikerült fokozni a Neo9 Pro-t
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Steamre tart a Kingdom Hearts sorozat
gp Jövő hónaptól végre a Valve áruházából is beszerezhetjük az ismert szériát.
-
Sokkolóan drága az idei csúcs TCL tévé
ph A 114 hüvelykes képátlóval bíró 4K Mini LED QLED tévé árából egy egész korrekt autót lehet venni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nyúltáp
senior tag
válasz Menthirist #5472 üzenetére
Orulok, hogy vegre osszejott, csak erdekessegkent, meg mert megint sok idom van
normal mappal igy nezne ki
Felson bakelt AO map van + normal
Alson shaderbol szamolt AO (ugyanazokkal a beallitasokkal, mint amit bakelesnel hasznaltam)Felso verzio 40 tri, csak a bal alul levo bemelyedes van kimodellezve, also pedig 136 face
Textura nelkul ablakoknal ellegge eszreveheto csalas, de normalisan feltexturazva mar messze nem lenne ennyire feltuno.
Az meg hogy mennyire tudsz kozel zoomolni ojjekthez jatekban nem szamit, ezzel az erovel mindent 10+ millio polybol kene lemodellezni, ami lenyeg, hogy atlagban milyen messzirol fogja pistike latni jatek kozben.Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz Menthirist #5482 üzenetére
szerintem meg modellezni hotmindegy, amugymeg maya
Igazabol aza lenyeg kezdokent, hogy kezre alljon program, hogy ne vegye el kedved egesztol a tulbonyolitott kezelofelulet, meghogy 4 oraig keresed melyik gomb is kene neked. Ha mar jobban beleastad magad temaba es mogotted van 1-2 ev konnyen at tudsz mar valtani masik programra, ha eppen ugy alakulna.
Ilyen szempotnbol mondjuk szerintem lehet szerencsesebb vmilyen specializalodott programra letenni voksodat, mint egy alltalanos 3d programra. Mondjuk modo.
Minek bonyolodni mindenfele reszecskerendszerektol meg animacios eszkozoktol tulbonyolitott kezelofelulettel, mikor csak modellezni szeretne az ember?
Persze bukik otlet a nehezen elerheto oktato anyagokon.Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
-
Nyúltáp
senior tag
válasz Furkó_úr #5487 üzenetére
ha vray-t hasznalsz reflection gazos standard maxos material-al
vagy hasznalj vray map-ot reflection slotban, vagy siman hasznalj vraymtl materialt standard helyett
Itt egy pelda krom anyagra
Ja es ne felejtsd el hogy kell is vmit visszatukrozzon golyod ha csak siman lepakolod a nagy semmi kozepere nem lesz mit visszatukroznie es siman fekete leszAmiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz Furkó_úr #5490 üzenetére
Ha csak azt szeretned, hogy egy objektum legyen az orad, akkor jelold ki vmelyik reszet, szamlap, plo aztan jobb oldali panelen edit geometry alatt "attach" es klikk az ora tobbi reszere.
Ha ket szomszedos poly-t szeretnel egyesiteni, akkor jelold ki osszeheggeszteni kivant vertexeket, aztan "weld"
De help-ben mindez le van irva nagyon szepen, keress ra "editable poly" cimszora, ott le lesz irva minden, hogy melyik gomb mire valo stb.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz Furkó_úr #5495 üzenetére
aggyiste'
Ahogy Menth is mondta, color bleeding(ha mar neven szeretnenk nevezni jelenseget)
Ket verzio van: vagy render beallitasainal probalod kontrolallni, indirect illumination/ vray indirect illumination(GI)/Post-processing/saturation-t lodd lejjjlyebb 0,2 kornyekere, ezzel aza baj, hogy ilyen zart terekben egesz kep besotetul tole.
Masik megoldas, ami neked jobb lesz jelen esetben a fal anyag-tulajdonsaigait megpiszkalni.
Szal kivalasztod azt az anyagot ami color bleedinget okozza (a fal jelen esetben)
Aztan lodd at vraymtl-rol(gondolom azt hasznalsz) vagy standard-rol vrayoverridemtl-ra, ha rakerdez hogy dobja-e reegi anyagot vagy tartsa meg, bokj arra hogy tartsa meg. Nohogyaszongya most basematerialnak bent lesz okkersarga falad, GI materialhoz meg lojj be egy szimpla feher vraymtl-t. Igy GI szamolashoz azt hasznalja, minden mashoz okkersargat.Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
-
Nyúltáp
senior tag
válasz Black-core #5499 üzenetére
Ugy erzem picit el vagy tevedve az egesz 3d dolog koncepciojat illetoen.
Alapjaban veve egy grafikus feluleten keresztul kezeled programokat szoval nem igazan kell kodokat irogatnod ugy nagy alltalanossagban.
De kerdesedre valaszolva nem valoszinu hogy talalnal barhol ilyesmit neten, esetleg par temaba vago tutorialhoz mellekeltek prodzsjjekt fajlokat.
Keress ra gugliban: Rigid body dynamics/simulation.
De oszinten ha lovesed sincs programrol, akkor meg lejatszani (renderelni) sem lesz egyszeru ezeket a fajlokat, nemhogy modositani[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz bokrosolajos #5510 üzenetére
Hasznalj ket kulonbozo map-et egyik csak reflectionhoz spherical mappingel masik meg hatternek environmentbe screen mappingel.
Nemtom milyen renderelot hasznalsz, de mindegyikben van opcio erre render settingsnel.
Kivetel scanline ahol raytrace anyagodnal kell megadni kulon map-et tukrozodeshezAmiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
Mostanaban vhogy leszokott mindenki WIP kepek mutogatasarol, sajna laposodik is a topic.
Csakhogy megtorjem a nagy hallgatast ime jelenlegi szerelemgyerek
[link]A koncept egy blokkokbol felepitheto lowpoly epulet lenne, 2 fo blokkal, egy a sarokra 3 ablaksornyi szelessegben, es egy az alap falhoz 2 ablaksor szelesseggel.
Jelenlegi allas: Low/High poly mesh kesz, kivetel sarkon ajto ill par kisebb kacat (csatorna, hirdetotabla, lampa falra, kovacsoltvas korlat elso emeleti ablak ele(texturabol lesz))A kepen balrol az elso blokk hihgpoly masodik lowpoly+felkesz normal a sarok meg sima lowpoly, eddig ugy 5 delutannyi ido van beleolve.
Egy blokk 1200 face korulamugy referencia a sarki kocsma epulete, csak hogy hu maradjak magamhoz
Gyerunk mindenki, halasszatok elo rakas travitorpeporno kozt kallodo modelljeiteket, biztos nem en vagyok az egyetlen akinek lenne mutatnivaloja.
Aztan majd jol osszefikazzuk egymaset
moka on.Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
hoppa dupla poszt
[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz Menthirist #5519 üzenetére
Menth neked ez a templom olyan, mint nekem az udvaros jelenetem, heggesztem mar vagy 3 eve, de vhogy csak nem akar elkeszulni
ha egyszer elkeszul modell, szep lesz majd uv-zni meg texturazniMi lett amugy a jatekkal amihez elvileg keszul?
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz Menthirist #5531 üzenetére
Attol felek nekem is akadni fog egy kis problemam modellezessel ugy nagyjabol 3-4 ora mulva monumentalis csocsok es meg monumentalisabb korso sorok formajaban.
Oktoberfest, here i come!!!Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
En mindig ortografikus nezetben modellezek, kivetel persze ha vmi organikus testet kell osszeheggeszteni. Osszes emlitett problemad meg fog szunni.
De ha nagyon ragaszkodsz perspektivikus nezethez, akkor jobb klikk nezet neven aztan menuben lodd be viewport clippinget. A nezet jobb oldalan megjeleno kontrollerrel allithatod, hogy milyen tavolsagtol vagdossa le ojjektedet.
Amugy legegyszerubb nem az lenne, ha felnagyitanad es mikor kesz vagy vele, exportalas elott csak siman lemeretezned megfelelo meretre?Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
Linkelt kepen nem a max-al van baj, hanem sokkal inkabb a modellezesbeli hianyossagaiddal
A letezo osszes modellezo program ugyanugy chamferelne neked azt az elt. Ha azok az elek szepen vegigfutnanak modellen, es nem surusodnenek be egy pontba, akkor chamfer is faszan mukodne.
Nem tul vilagos, hogy mit akarsz koordinatarendszeres dologgal, de probald beloni vertex modban a constraints to edge-t vayg face-t jobb oldali panelen, latszik is linkelt kepeiden edit geometry alatt. Igy a vertexed csak el/face menten fog mozogni, megtartva a felulet "gorbuletet"ilyen make planaros feature tudtommal nincsen.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
kis segiiccseg
Ja, napi tipp, most olvastam:
Ha normal map-os detailhez modelleznel bemelyedest highpoly meshre, modellezd kidudorodasnak, aztan psben csak siman flippeld green channelt.Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
a pokhalo azert kerult oda, mert csak a teton levo elt chamferelted, holott az az edge meg futott tovabb a modelleden, igy chamfernak kezdenie kellett vele vmit hogy vhogy elvarrja ujonnan letrejott eleket. Raadasul igy nem is fog neked semmit sem kerekiteni a teto vonalan, ha jobban megnezed belinkelt kepeket latszik is, hogy ugyan berakott neked uj eleket tetore viszont nem kerekitett semmit sem az iven. Torold ablakon lefuto elt es maris ertelmesebb eredmenyt fogsz kapni
rohadt jo fej vagyok ma....ket korso sor leszAmiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
dy-nek abszolut igaza van, amig ket 16 oldalu ablakod van bevagva egy poly kozepebe mindenfele el elvarras nelkul, addig bizony siman trehany kategoriaba esik modelled. Amugy leirtam ezt mar parszor sot meg le is modelleztem neked kulonbozo reszeit mozdonynak hogy lasd nagyjabol merre kene indulni
Ha egy toolt nem hasznalsz megfeleloen es ezert mindenfele hibakat general neked azt en nem neveznem bug-nak.
Meshbol polyva konvertalaskor azert hozza neked letre az extra eleket, mert editable poly mas megkozelitessel irja le neked modellt mint editable mesh (lenyegeben elobbi vertex/edge szinten, utobbi pedig vertex/face) ebbol adodoan egy poly kozepen "lebego" masodik poly editablepoly szamara matematikailag ertelmezhetetlen.
...najovan, picit tul sok sor van bennem ahhoz hogy ezt most itt folytassam, majd holnap leirom, de lenyeg, hogy attol fuggetlenul, hogy viewportban nem latszik neked editable mesh-e konvertalva shading problema, az attolm meg ugyanugy megvan es kirenderelve bizony latszani is fog, maximum nem annyira lathatoan mint viewportba, a ugye egyertelmuen precizebb lekepezesnek koszonhetoen.Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
szepjoestet
Elnezest a megkesett valaszert, de elfoglalt voltam a napokban.
Csak hogy megmagyarazzam picit magam es dy szkepticizmusat bug-ot illetoen, az elmult jo par ev alatt meg egyszer sem botlottam bele ilyen problemakba ugy, hogy a mesh amin epp dolgoztam 100%ban rendben volt. Ilyen shading hibakkal csak akkor talalkoztam, ha vhol dupla edge, kallodo vertex stb volt modellen
Azthiszem az lesz a legjobb, ha meselek egy keveset.
Ujraelezes poly-mesh-poly konvertalaskor a ketto mogott huzodo kulonbozo matek miatt tortenik. EPoly mikor leirja egy modell strukturajat, eloszor letrehozza edge-ket a vertex-ek kozt, aztan egymasba zarodo elek kozt polykat. Trimesh pedig fog 3 vertexet majd letrehoz koztuk egy face-t, majd ha ket face ket vertexe azonos (szomszedosak) letrehoz koztuk egy el-t, de gyakorlatilag a modell feluletenek leirasahoz nincs szuksege elekre, mivel face-k kozvetlenul vertexekbol jonnek letre, eleket csak utolagos szamolassal passzintja ra face-k peremere, hogy egesz pontosak legyunk, egyet-egyet minden face minden oldalara, igy gyakorlatilag 3x annyi eled keletkezik, mint amennyire igazabol szukseged van, ezert is nehezkes elek szerkesztese EMesh modban.Lenyeges meg, hogy edge-bol is ket fajta letezik visible es invisible. Visible ami polygon elei menten helyezkedik el(gyakorlatilag amelyeket viewportban latod) es invisible ami a facek kozt. Utobbiak modellezesi szinten nem erhetoek el, tehat nem mozgathatod/scalezheted/forgathatod oket egyedul orientaciojukkal varialhatsz.
Ha megnezed bal oldali linkelt keped, a bevagott ket el ellenere sehol sem zarodnak korbe eleid a mozdony falan igy gyakorlatilag a ket ablakod korul levo poly egy nagy polygon Epoly szamara. Ha ezt most atkonvertalod trimesh-e a fentebb leirt elv miatt EMesh szamara ez a ket edge nem ertelmezheto, mivel visible edge-k csak ket poly kozt leteznek, ezeknek az eleknek a ket oldalan azonban ugyanaz a poly helyezkedik el, ezert atlovi oket invisible edge-e. (Sidenote: Hogyha ablak 4 sarkat elkototted ablakot tartalmazo poly 4 sarkahoz es konvertalaskor megis eltuntek(atdobta oket Max invisible-e) akkor ott bizony vmi gebasz van modelleddel, nyitott/kallodo/dupla el vagy vmi hasonlo)
Nahogyaszongya ha most visszakonvertalod Epoly-va modellt Maxnak megint csak ertelmezhetetlen lesz ablakodat korulolelo poly mivel fenti definicio szerint poly korbezarodo (visible) elek kozt jon letre. Ha siman letrehozna polyt ablakodat korulolelo poly elei kozt, akkor egy teli polygont kapnal mindenfele ablak nelkul. Ezert at kell lonie vmelyik random invisible edge-t lathatova, kapcsolatot letrehozva ablak elei es mozdony fala kozt maskulonben nem tudna megtartani a modelled strukturajat.
Natess, ennyit az ujraelezesrol
Shading problema matematikai hatterevel nem vagyok 100%-ban tisztaban, de ha minden igaz smooth (visible)edge-k menten elhelyezkedo vertexek normaljaival szamol, igy egy jo 99%-ot adnek ra, hogy azert jelenik meg EPoly-nal fekete paca, mert az edge ket vegen levo vertexek normaljai ellentetes iranyba mutatnak leven, az edge mindket oldalan ugyanaz a poly helyezkedik el, mig EMesh-e konvertalva a visible edge-k eltunesevel problema is megszunik.
Tehat tapasztalt anomaliak marpedig azert jelentkeznek mert nem hasznalod toolokat megfeleloen, es igen amint latod, Poly-Mesh konvertert is lehet rosszul hasznalni, ha a konvertalni kivant modell topologiaja nem megfelelo.
De hogy legyen vmi diagnozis is a vegere: modelleddel marpedig vmi gebasz van, nyitott/dupla elek vagy 'stentudjami
legegyszerubb ha elkuldod max file-t es ralesek, mert amugy nem sokat tudunk segiteni.udvozlettel
nyultap[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz vzsolo2225 #5560 üzenetére
Elvileg aranyosan kene mereteznie, nezd meg, hogy milyen koordinata rendszerben transformalsz es hogy mit hasznal transzformalas kozeppontjanak, felso toolbar reference coordinate system es a mellette levo gomb.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz vzsolo2225 #5564 üzenetére
Ha csak nagyjabol kell, akkor a transformation gizmo-t nem kozepen, hanem vmelyik tengelynel megfogva csak adott tengely menten fog meretezni. Ha pontosan kell, akkor szamold ki, hogy 0,2m hany szazaleka az adott oldal hosszusaganak aztan->jobb klikk scale tool ikonjara -> potyogd be eredmenyt megfelelo tengelyekhez.
Adott peldanal mondjuk 2x4m-> 2,2x4,2m az 110% x tengelyen es 105% y-on.Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz vzsolo2225 #5568 üzenetére
bocs, van ra egyszerubb megoldas, mondjuk en sem hasznaltam meg, Edit poly/poly sub object mod/edit polygons ful/outline
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz icecave #5588 üzenetére
Lattam par hete mar, de nem vagtam hogy ki csinalta.
Nemtom brigade-nak volt-e mar hasonlo projectje, de akarhogy is, szep melo, ha elso akkor meg fokepp.
Egesz nalatok keszult modellezestol utomunkaig, vagy csak resz feladatok?
15 ember hogy oszlott el kulonbozo feladatok kozt? Van/volt ilyesmire kiepult infrastrukturatok kulon 3d/animacio/post reszleggel vagy mindenki oda dobott be vmit ahova tudott?
Munkaorat inkabb nem kerdezek , de honapokban szamolva mennyi ido alatt keszult el?
Van benne ingame resz amugy? Video elejere gondolok, mikor a madar repul a taj felett, ill kaptatok e asseteket topware-tol, vagy minden nalatok keszult?Igy elsore ennyi, bocs ha picit sok a kerdes
Reszvetem cegert, ill. inkabb melosokert. Ami nem tiszta, melot leadtatok topware-nek? Ha nem fizettek, nem hasznalhatnak fel....vagy leadtatok kifizettek tizedet ami pont eleg volt vezetosegnek ceg meg ment a levesbe?
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz icecave #5591 üzenetére
Sajnos nem az elso ilyen eset...es valoszinuleg nem is az utolso. Szoljatok ram ha tevedek, de szerintem egy magyar erdekeltsegu studio sem maradt a felszinen 5-6 evnel tovabb. Kivetel talan DR, akik talan az elso fecskek voltak magyar ugaron es ha minden igaz par megszunes/ujraalakulas utan most epp bongeszokre fejlesztenek.
Ami engem leginkabb zavar az egeszben, hogy hogy engedhette meg vezetoseg, hogy egyetlen project becsodoltesse ceget. Ha nem allnak eleg szilardan a talajon tobb masik parhuzamos munkaval es/vagy megfelelo mennyisegu tokevel, akkor felelosen gondolkodva nem all meg keszen a ceg egy ekkora melora. Magyarul vagy hulyek es tul nagyot kockaztattak, vagy annyira nem volt melo a piacon, hogy kenytelenek voltak bevallalni. Egyik sem tul jo lehetoseg.
....oke, abbahagyom okoskodast.Videorol: csak ket dolog ami szemet szur, az egyik a kamera-kezeles, foleg a csata-jelenetnel. Nem mindenhol eleg dinamikus, neha nagyon robotosan mozog, nincsennek kilengesei es az embernek nagyon CG kamera erzese tamad tole...nem erzi, hogy ez egy valos kamera valos sullyal egy valos ember alltal kezelve. Igy leirva talan hulyen hangzik, de nagyon lenyeges tud lenni, foleg ilyen dinamikus jeleneteknel.
Tavol alljon tolem, hogy a kettot osszehasonlitsam, de ha nagyon erzekeltetni szeretnem, akkor bizony elo kell hozznom mindenki buszkeseget [link] (oke, tudom..jar egy virtualis tarkoncsapas)
Termeszetesen merfoldekkel jobb a tietek, es ismetelten, nem mindenhol erezni de megis nehany snittnel egy piciket ilyesmi erzesem tamad kamerakezelestol.Masodik a nyito jelenet, megneztem 720p-ben es tenyleg ott vannak reszletek, megis ingame-szerunek hat.
Leginkabb mert a taj ugy nez ki mintha egy HD-ra felturbozott palya lenne egy strategia jatekbol, valosagban nem nez ki igy egy dimbes-dombos videk. Gondolom ez egy szukseges kompromisszum volt, irtad is, hogy a taj nem 3dsmax, gondolom vmilyen vue szeru taj-generalobol jott.
Masik az atmoszfera hianya miatt nem igazan erzekelhetok a tavolsagok, ill jot tett volna meg ha madar elrepulne vmi nagy, mondjuk egy hegy mellett, sokkal jobban erzekelhetoek lennenek a meretek.
Ennyi belekotni-valom akadt, persze jelen esetben nem sok ertelme van, mivel csapat feloszlott, azt meg nem tudom, hogy te melyik reszekert voltal felelos, ugyhogy csak ugy nagy alltalanosagban irtam fentieket.
De mindent osszegezve, meg mindig nagyon szep melo. grat.
Ket kerdes meg vegere: Render MR-el lett-e tolva? Es komposztra mit hasznaltatok?
...ja es script-et keszen kaptatok, vagy annyi volt instrukcio, hogy vmi "orkos-harcolosat" kerunk?
kosziAmiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
Boldog Karacsonyt mindenkinek es kulon koszonet a Jezuskanak az esemeny zavartalan lebonyolitasaert plusz a Digital Art Masters-ert, eves 3dcreative elofizetesert meg azert a par tut dvd-ert
Intuos meg utonAmiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz Menthirist #5602 üzenetére
gondoltam meglepem magam....
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz jhos910 #5606 üzenetére
Szeva
Ha gyorsan akarod megoldani akkor menj border sub object modba ("3"gyorsbill), jelold ki a lyuk peremet aztan klikk jobb oldali panelen cap-re.
Ugyanigy mukodik edge modban perem kijelol->bridge
Ha viszonylag bonyolult a lyuk formaja/felulet amin elhelyezkedik, erdemesebb manualisan megoldani, eredmeny nem lesz annyira kusza.
polygon sub object level/create aztan szepen egyenkent hozz letre uj polykat a perem menten levo vertexekre kattintassal.#2
Kulonbseg ki is merul annyiban amit irtal.
Ha vmi olyan alapformabol indultal ki, amit meg tervezel modositani, vagy olyan modositod van ojjekten aminek parameterezhetoseget meg akarod tartani, akkor hasznalj edit poly-t.
Amugy csak siman konvertald editable poly-va.Boldog buekot mindenkinek
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
haliho
nem kell azert tobb polyt beleeroszakolnod csakmer 2 fele shadert szeretnel rarakni, foleg ha nem jatekba kell. Rajzolj csak PSben egy maskot ahol egyik anyag fekete masik feher aztan maxban dobj ra modellre egy blend materialt. Egyik shadernek kossd be fem shadered masiknak meg uveget, masknak pedig a PS-es maskod.
Raertem, ugyhogy tess:Az en tapasztalatom eddig az, hogy nem erdemes egy bizonyos bonyolultsagi szint felett masbol kiindulni mint egy szimpla plane vagy box. Tobb idod elmegy a loop-ok osszehazasitasaval, felesleges elek elkotozgetesevel mint amit megsporolsz. Nekem vhogy mindig nehezebbnek tunt egy alapjaban szar, bonyolult format megfelelo alakura gyurni, mint 0rol felepiteni. Mondjuk ez sajat velemeny, lehet masnak mas fekszik.
ui: fiuk-lanyok, hasznalta vki mar UV Tweak tool-t? most talaltam ra, eszement jo! Viewportban tudod ecsettel tili-tolizni UV-t, hah! Mennyorszag!
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
hoppa, bocs, itt egy normalis link
[link]Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz pakriksz #5797 üzenetére
hali pakrisz
tudom mar regi kerdes, de hatha masnak is akad hasonlo problemaja
Ket unwrap-ot pakolj a modellre ket kulonbozo mat ID-vel, mind2on csak az adott texturahoz szukseges UV clusterek maradjanak aktiv teruleten belul. Bakeleskor mapping coordinates alatt a ket kulonbozo channel kozott valogatva csak adott materialt bakeli.
Vki kerdezte mar jo reg, meg megvolt rajzocskam..
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz Peti0124 #5871 üzenetére
Tudnal dobni egy kepet egesz modellrol? 4szogekbol all csak modelled? Mudbox hibauzenetek ezen paraznak, ill hogy lelog UV-d UV map-rol.
ui: ha leakarod ellenorizni hogy van e vmi gebasz modellel pl dupla vertexek/elek, lyukas mesh stb, dobj ra egy stl check modositot. Atnezi neked mesht es kijeloli hibas reszeket.
[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
jah, elso highpoly verzio, masodik lowpoly game asset + normal
specular egyenlore meg nincs csak diffuseAmiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Politika
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- iOS alkalmazások
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Diablo IV
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- The Crew sorozat
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen