- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
No hogy ne legyek olyan rossz szívű, és ne hátráltassak senkit a fejlődésben: feltettem a MAXot Szóval amikor ráteszel egy textúrát a diffuse csatornára, akkor egy olyan ablakba jutsz, ahol alapból két panel van lenyitva: Coordinates és Bitmap parameters... Na a Coordinates panelben van egy olyan hogy U és V sor, mindkettőnek van Offset és Tiling értéke... HA növeled a tiling-et, akkor abban az irányban annyi darabot pakol ki (pl egymás mellé párat, vagy ha az U-t változtatod, akkor az U irányban, pl alá rak ki...). Az Offsettel pedig lehet csúsztatni őket... Ja és ha nem látnád a modellen alapból a textúrát
a szerkeztő nézetben, akkor a gömbök alatt van egy ikonsor, és ott jobbról a negyedig (show map in viewport)Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)