- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
Új hozzászólás Aktív témák
-
op9
aktív tag
Hali!
Kipróbáltam az ajánlott beállításodat! (nem gondoltam volna, h ennyit dob rajta.. legalábbis nekem nagyon tetszik)
Bővebben: link
Bővebben: link
De itt már látszanak a hibák az A és C oszlopnál. Majd a Seat-ra jobban odafigyelek. Néztem a Brazil car paint shader-t, de nem tetszett, bár ezek után lehet, h csak rosszul állítgattam.
Üdv!How Bad Do You Want It?
-
#72042496
törölt tag
Hali!
Na, jó tudni, hogy létezik beépitett wall object, e felett valahogy sikerült átsiklanom.
A lyukvágással vannak problémáim: Nem tudom, hogyan lehetne megoldani, hogy pontosan illeszkedjen az ajtó / ablak. Hozzak létre egy megfelelő méretű téglatestet, illesszem a falba, majd Boolean -> divide, s bepasszintom a nyilászárót?
Jó lenne valami egyszerűbb módszer, igy túl sokat kell szöszmötölni vele...
A kilincses megoldást köszi, a házon mindenképpen fel gogom használni.
A figurámmal meg elakadtam, nagyon elszúrtam a fejét, több helyen is, tehát ismét nekiállok...
Érdekes, hogy ha be van kapcsolva a MeshSmooth (iterations = 2), már be is lassul a gép. Ilyen kevés lenne egy 2,6@2,8+-os AthlonXp fél giga RAM-al?