- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nyúltáp
senior tag
Van benchmark a 3dsmax-ban, de azzal renderelés idejét lehet tesztelni, nem viewportbeli teljesítményt.
Legegyszerűbben úgy tudod lemérni, hogy mit bírnak kártyák , ha csinálsz egy marha nagy felbontású gömböt, és azt egyszerűen forgatgatod viewportban, fps-t meg méred fraps-al. Amelyik több poligont bír/azonos poly szám mellet nagyobb az fps, az a jobb.
Mayának, és 3dsmax-nak is van tanuló verziója, ami ingyenes, és nem idő korlátos. Csak kereskedelmi célokra nem lehet használni, meg asszem beraknak vmi vízjelet renderbe.Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....