- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Balika: Hát figyelj, a Meshsmooth 2-es iterációval 4x annyi poly-ból építi fel a modellt, mint a meshsmooth nélküli, így nem csodálom, hogy pl egy arcnál 2-es MS mellett 512 ram kevés lehet... A mostani kocsim, ha minden be van kapcsolva, minden látszik, és nincs smooth a cuccokon, akkor olyan 130 000 face. Ha ezt duplikálom, akkor ott a 250-260 000 face-nél már ''inog'' a Maya 1 gigával is. Nem azt mondom, hogy használhatatlan, hanem azt, hogy ott már 10 FPS körüli sebességgel megy a maya szerint. Megoldás: layerek használata, és csak azoknak kell láthatónak lennie, amikkel dolgozol... Egy render erejéig mindent visszakapcsolsz...
Gépakasztásól: Hát igen, jártam már én is durván. Egy olyat csináltam, hogy egy sarokban (3 plane, rajta bump-os kőfal textúra) volt összesen 4 vagy 5 kard (egy fekszik, 3 vagy 4 a falat támasztja). Ebben még nem volt semmi gond. A kardok NURBS modellek voltak. A pengére és a keresztvasra reflection/refractionos anyag volt téve. A kardok jó közel voltak egymáshoz. A hibát ott okoztam, amikor egy Skylight-tal világítottam be, 10 pattanásig mind reflection, mind refraction szinten. Elkeztem renderelni, 2-3 perc alatt elért a markolatig, be is fejezte, és elkezdte a keresztvasat... Lefeküdtem aludni, aludtam 10 órát, közben renderelt a gép... Reggelre nemhogy a kép nem volt kész, de még a keresztvasat se fejezte be... A 800x600-as képen olyan 20 pixelt ha haladt. Hát igen, egy skylight sokezer sőt sok 10 000 fotonnal számolt az esetemben, és minden fotonnal 10 pattanásig számolt, persze a kardok közt megrekedt, pattant ide-oda... Jó kis szivatás volt a gépnek...
Net render: Amikor csináltuk a szakdogát, akkor mi is rávetettük magunkat az egyik iskolai tanterem 1,7-es cerkáira 256 rammal. Noha ez persze nem a legalkalmasabb gép a MAX számára, de 13 egyszerre renderelő gép már azért tud haladni. Noha nem sikerült megoldanom azt, hogy 13 rendereljen egy képet, úgy sikerült, hogy 13 rendereljen az animból 13 egymást követő képet... Így is jó volt, amikor működött. Mert az volt a gond, hogy órákig tartott, amíg átrágtuk magunkat a gépek védelmén (noha azért a rendszergazdai jelszót megszereztük) , de hol az egyik nem látta a másikat, hogy egyik se, hol menet közben estek ki a gépek... Ez persze úgy lett volna normális, ha a gépeket mi telepítjük, védelmek nélkül, és nem össze-vissza beállítva... De ez volt... Azért az anim 70%-ka a gépemen lett renderelve (256 később 512 ram mellett)Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)