- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- DIGI Mobil
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nyúltáp
senior tag
Nos, huh...nagyjából kipihentem a hosszú hétvégét.
Kösz a -ket, lassan nekiesem megen képnek.
Így 3 nap ''pihi'' után ránézve, nem az igazi a bevilágítás...sokkal kontrasztosabbat akarok. Asszem átgyúrom mégeccer.
op9, itt van egy leírás. Ezzel nagyon szép car paint shader-t lehet csinálni:
''So, click on “red paint” in the material editor, and by clicking on the material type button (now “standard”) switch to a “Raytrace” material. All your instances in the “bonnet” material will automatically update and reflect the changes you are making. Click on the small “Diffuse” square button and select “Falloff Map” from the list that pops up. Set the Falloff Map type to “Fresnel” and set the “Front” color to 107.0.0 (RGB values) and the “Side” color to 170.114.114. This will make the paint appear a little brighter on the surfaces pointing away from the camera, and quite darker n the surfaces facing the camera.
Put anothe “Fallof Map” (Fresnel type) in the “Reflect” slot, and set the front value to 30.30.30 and the side value to 175.175.175: this way we will have stronger reflections on the surfaces pointing away from the camera, and lighter reflections on surfaces facing it, simulating what’s actually happening on real car paints.
Go back to the root of the rayrace material and set the color of Specular Highlights to 255.255.255, the level value to 90 and the Glossiness value to 90: this way we weill get strong and small highlights. An interesting experiment you can do is to use the “highlight only” blur’s plugin in cooperation with a “shellac” material: put the red paint in one slot of the shellac and the “highligth only” in the other slot: this way you can set up 2 different highlights, simulating the typical car paint “coating”.''
indigo, küldök mail-t, majd lebeszéljük.
ui.: Menthirist, novarock-al nem sokról maradtál le, eszméletlen szar volt a szervezés. Ha nem lett volna System, egy nagy nulla lett volna az egész. Térdig ért a sár, és roppant elmésen egy darab fedett sátrat alakítottak ki, ahol se szék, se pad, se asztal, se semmmi. Egyszerűen nem lehetett leülni sehol. pff. árakról ne is beszéljünk. Sör 4 eur, fröccs 5 eur. (3 deci)
Viszont SOAD koncert eszméletlen jó volt
[Szerkesztve]Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya