Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • harry

    veterán

    válasz Something_ #14622 üzenetére

    Nyilván nem, elvártam volna én is valami értesítést, ezt is arra írtam, hogy a találgatás meg idegeskedés helyett egyszerűen felhívod, és megkérdezed mi a helyzet, de ezt már két napja is mondtam, amikor a szállítási idő megváltozott, és akkor nem kéne most azon agyalni, hogy volt-e még egy darab vagy inkább a másikat rendeld, stb. Nem értem, mi olyan bonyolult ezen, két perc alatt megmondhatják, hogy pl. igen, neked hoznak egyet, egy napot csúszik, és akkor máris minden rendben, nem kell itt agyalni, fölöslegesen. Értem én, hogy ők vannak a vevőkért, de a kommunikáció akkor is kétirányú, lehet ám egész nyugodtan erről az oldalról kezdeményezni, és nem kell a hátuk mögött már-már szidni őket.
    Plaza marketet próbáltad egyáltalán elérni a rendelés feladása után bármikor? Nem sikerült, vagy mit beszéltél velük? Ha nem, ennyi erővel az is lehet, hogy ott van náluk, csak nem érkezett meg hozzád az értesítő / elfelejtették / egyéb...

    Theoretically, this damn thing oughta work now.

Új hozzászólás Aktív témák