Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csongi

    veterán

    válasz Pakmara #15496 üzenetére

    Orosz és német technikai elfogultságok. Ezeket felfele tolják,a többit meg ehhez viszonyítva lehúzzák. Fontos az IP cím. A szerver kiszolgálása ettől is függ. Hiába mutatja a pinget alacsonynak, a PL meg nulla. Folyamatos szenvedés a helyes időzítés.
    Az a tipikus jele, mikor a levegőből nézve 30 méterekkel ugrik arrébb a cél. :D
    De ugyan ez a földön. lebeg a telej felett, megáll, és hopp hát 4 méterrel hátrébb ugrik.
    meglövöd, és a visszajátszásban teljesen más pontot mutat....stb- Az átmenő lőszerekre nincs hit. És stb stb- mikor tejel az ember egy kis eurót, akkor ez javul, érezhetően.
    Teljesen máshogyan van megoldva a sebzés modellje.
    Valóságban, minden ami bemegy, egy orosz tankba halált okoz.
    A repeszhatással modelleznek. Pedig az csak egy része.
    Oldalról meglősz a játékba egy T 6x től felfele egy tankot, lepattan a láncról :D a görgőről meg ilyenek. A küzdőtérbe hatolva megsebzi az irányzó cipőfűzőjét.
    Ezek az eszközök védelemben beásva jók. Fapados stabilizátor, kevés ágyúcső süllyedés lajhár tolatás, borzalmas rossz kilátás.
    A lőszertárolás, kezelő gyilkos. A töltési sebesség, nem kezelő függő, mint a játékba, hanem tárolási ponttól függ.
    Helyben fordulás, fékezett lánctalppal történik. lassabban forog a tengelye körül.
    Ezek olyan tulajdonságok, amiket feláldoztak a sorozat gyártás költségein.
    Árok áthidaló képessége. Egy normális öntöző csatorna megfogja, bele esel orral és ott rohad meg. Vagy full speddel átrepülöd. :)
    Induláskor a kézi váltó fosságos tulajdonsága nincs modellezve rossz a gyorsulása. A stabilizátor a csoda szinten működik, a valóságban meg nem. Lövés után a saját lőpor füsttől nem látsz másodpercekig. állóhelyben lövésnél fékkel kell rögzíteni, eltolja hátra a testet a lövés. menteközben folyamatosan cél koordinálás kell, lövés után meg főleg, nem marad irányba az ágyú. A játékban ez mind nem létezik. A küzdőtérbe állandó szívás a lőpor füst. Ha túlnyomás rendszer nem megy, kb 5-7 mp és a melletted ülőt nem látod. A fizikális kiszellőztetés a tankon kívül. Ha bent maradsz nagyon rá lehet baxni.
    Egy át nem hatoló találat, beaktiválja tűzoltó rendszert.
    Az éjjel látó rendszere csal, sok métert. Nagyon tapasztaltnak kell lenni egy kezelő személyzetnek, hogy jó helyen álljon egy tüzelés leadásához.
    A 4 méterre oldalt lévő fa bekerül az irányzó távcsövébe. Ezt nem modellezték.

    Az ágyú és lőszere erős.
    A játékban a britt lőszerek nem viszik be, ha bemegy akkor csak sebez.
    A tüske lövedékeknél nem belső repeszhatása a lényeg.
    A lövedékek jelentős része elolvad mire átér. A behatoláskor keletkező nyomás és hőterhelés pusztít. Az orosz tankok kilövésének jellegzetessége, kb mindegyiknek ledurran tornya, vagy szó szerint másodpercek alatt kiég.
    Ehhez képest a játékba...
    Az eszközök láthatósági meghatározása %-ban van. De az sem érti aki oda írta vagy kitalálta ezt a baromságot. :)

Új hozzászólás Aktív témák