Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szpetyko

    csendes tag

    válasz 4Grider #4206 üzenetére

    "Szerintem inkább az a baj a VoWiFi-vel, hogy a szolgáltatói oldalon állandó plusz infrastruktúrát és egyre több erőforrást igényel..."

    Valahogy nem tudom sajnálni, sőt! Ezt hívják fejlesztésnek/fejlődésnek/innovációnak, ráadásul az egyik leginnovatívabb iparágról, a telekommunikációról beszélünk. Valójában pont ezért nem kellene két külön rendszert fenntartania: Előfizus - feltöltőkártyás - ahogy fentebb Tomp fórumtárs is írta.

    A VoWifi egy nagyon hasznos funkció, mert a lakásban vannak olyan szobák, ahol alig van térerő, de ezzel tökéletesen lehet használni (Digis a másik kártyám).

  • tomp

    Topikgazda

    válasz 4Grider #4206 üzenetére

    VoWiFi nehezebb volt megcsinálni a Telekomnál mint a VoLTE-t. Sokszor volt, hogy a hívás nem épült fel, vagy felépült de a telefonon hiába fejeztük be a számlázási rendszer számlázta tovább, vagy ment a hívás de nem számlázta, hívás közben a rendszer bontott, elszállt az IMS regisztráció. Még a számlás rendszernél is volt időszak mikor a háttérbe rakták, hogy most nem annyira fontos. De végül csak sikerült.
    Amúgy az elsődleges indok amiért megcsinálták az a sok belvárosi hívás panaszok voltak. Sok telefon egészen GSM-ig lement hiába indult a hívás akár VoLTE-ről. Köszönhetően a pont szerű 4G kapacitásnak a Telekomnál.

    szpetyko
    Telekomnál Ericsson a hálózati oldal de a VoLTE/VoWiFi viszont Nokia.
    Telenornál ZTE a hálózat+core de a VoLTE Huawei!
    Egyedül a Vodánál van, hogy a hálózat+core+VoLTE is Huawei.
    A Digi az más pálya. Ott a full hálózat Ericcson mindennel együtt.

Új hozzászólás Aktív témák