Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ArthurShelby

    addikt

    válasz Cr00py #58501 üzenetére

    Akkor a személyes ügyintézést javaslom, és a főnök kérését, hogy hívják ki neked. Mondd el nekik, hogy miattuk mennyit buksz (esetenként monjduk 150ezer), és hogy jöjjön ki egy szerelő pár modemmel (valószínűleg vagy az ubeee sz*r akk).
    A fb oldalukra is írhatsz, üzenetet is küldhetsz nekik, mindig válaszolnak (max egy standard szöveg lesz).
    Sajnos én ezt látom a multiknál (a t-vel van még ilyen tapasztalat), hogy a sz*rt is ki kell hajtani belőlük, mert az időhúzásos/kifárasztós módszert használják. Aztán lesz egy kis múltad (bejegyzéseket miden ügyintéző látja), és már máshogy kezelnek, komolyabban vesznek.
    Megértem, ha neked ehhez nincs erőd/türelmed, de máshol sem lesz sokkal jobb. (egyébként először a hiba okára kéne rájönni, mert ha pl rossz a kábelezés a lakásodig/házadig, amit a upc-nek kéne cserélni, akkor tényleg lehet érdemes dobbantani).

    A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

Új hozzászólás Aktív témák