- iPhone topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
Hirdetés
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Littoral
aktív tag
Kedves upc-hozzáértők! Én egy itt leírt jelenségbe futottam bele, ebből levéve mi lehet az oka?
Egy új tévét vásároltam egy hónappal ezelőtt, ez most az adott márka csúcsmodellje. Megrendeltem hozzá a hd-csatornákat, és minden rendben ment is. Kb. egy héttel ezelőtt elkezdődött az a hibajelenség, hogy egyes (elég sok, elsősorban a hd) csatornák helyén a upc hátterével egy hibaüzenet jelenik meg, hogy nézzem én meg a médiabox (az új tévével egyetemben lett cserélve, cisco) csatlakozóit, mert kilazultak.
Természetesen nem lazult ki semmi, minden csatlakozó stabil.
A jelenség kóbor, tehát bekapcsolásonként más-más csatornák érintettek a dologban, de vannak olyanok is, amelyek állandóan hibára futnak.Mielőtt bejelentettem a hibát, mindent megcsináltam, amit a user tehet: áramtalanítás, újrabekapcsolás, gyári beállítások visszaállítása (addig is azon ment), ez utóbbi két-három alkalommal is. Annyit segített a visszaállítás, hogy kb. 10 percig minden megy rendesen, utána újra beáll a fenti hiba, az egyik hd csatornán adás közben (már úgy értem, hogy néztem, és aközben) múlt el a kép a upc-hátteres hibaüzenetre. Azt mondjuk megfigyeltem, hogy a "jelerősség" mutatója kb. 40% körül áll, de azt nem tudom, hogy előtte mennyi lehetett, vagy hogy mennyinek kéne lennie, működött minden rendesen. Az is most lett nyilvánvaló, hogy inkább estefelé múlnak el a csatornák, kvázi amikor többen nézik a tévét. Nem tudom, hogy lehet-e összefüggés.
A hibabejelentésemre annyi történt, hogy négy nap múlva (48 órát vállalnak saját maguktól amúgy) felhívott egy alak, és lediktálta, hogy kell a gyári visszaállítást csinálni... Wow
Ez szerintem nem megfelelő hibakezelés tőlük.Szóval, a hozzáértőktől kérdezem, aki szentelne ennyit a témának, hogy merről közelítsem a problémát, ha a napokban majd komolyabb megkereséssel fordulok a szolgáltató felé?
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- iPhone topik
- Sorozatok
- Diablo 3
- Villanyszerelés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest