Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Littoral

    aktív tag

    Kedves upc-hozzáértők! Én egy itt leírt jelenségbe futottam bele, ebből levéve mi lehet az oka?
    Egy új tévét vásároltam egy hónappal ezelőtt, ez most az adott márka csúcsmodellje. Megrendeltem hozzá a hd-csatornákat, és minden rendben ment is. Kb. egy héttel ezelőtt elkezdődött az a hibajelenség, hogy egyes (elég sok, elsősorban a hd) csatornák helyén a upc hátterével egy hibaüzenet jelenik meg, hogy nézzem én meg a médiabox (az új tévével egyetemben lett cserélve, cisco) csatlakozóit, mert kilazultak.
    Természetesen nem lazult ki semmi, minden csatlakozó stabil.
    A jelenség kóbor, tehát bekapcsolásonként más-más csatornák érintettek a dologban, de vannak olyanok is, amelyek állandóan hibára futnak.

    Mielőtt bejelentettem a hibát, mindent megcsináltam, amit a user tehet: áramtalanítás, újrabekapcsolás, gyári beállítások visszaállítása (addig is azon ment), ez utóbbi két-három alkalommal is. Annyit segített a visszaállítás, hogy kb. 10 percig minden megy rendesen, utána újra beáll a fenti hiba, az egyik hd csatornán adás közben (már úgy értem, hogy néztem, és aközben) múlt el a kép a upc-hátteres hibaüzenetre. Azt mondjuk megfigyeltem, hogy a "jelerősség" mutatója kb. 40% körül áll, de azt nem tudom, hogy előtte mennyi lehetett, vagy hogy mennyinek kéne lennie, működött minden rendesen. Az is most lett nyilvánvaló, hogy inkább estefelé múlnak el a csatornák, kvázi amikor többen nézik a tévét. Nem tudom, hogy lehet-e összefüggés.
    A hibabejelentésemre annyi történt, hogy négy nap múlva (48 órát vállalnak saját maguktól amúgy) felhívott egy alak, és lediktálta, hogy kell a gyári visszaállítást csinálni... Wow :C
    Ez szerintem nem megfelelő hibakezelés tőlük.

    Szóval, a hozzáértőktől kérdezem, aki szentelne ennyit a témának, hogy merről közelítsem a problémát, ha a napokban majd komolyabb megkereséssel fordulok a szolgáltató felé?

Új hozzászólás Aktív témák