- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Mobil flották
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- MWC 2024: Két új órát hozott a Xiaomi
- Honor Magic V2 - origami
Hirdetés
-
Elveszítette az egyik legnagyobb kínai partnerét az Intel és a Qualcomm
ph Az USA visszavonta a két cég exportlicelcét, így nem adhatnak el új lapkákat a Huawei-nek.
-
Apple M2 Ultrákon futhatnak az iPhone egyes AI funkciói
ma Pár feladatot lokálisan végez majd el az Apple telefonja, de a legtöbbet a cég szerverein, M2 Ultra chipeken.
-
WitchSpring R - Nyár végén jönnek a konzolos kiadások
gp A remaster kiadás tavaly ősszel debütált PC-n, hamarosan végre újabb platformokra is befut.
-
Mobilarena
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#41133696
törölt tag
válasz dchard #47483 üzenetére
Amit pár nappal ezelőtt beágyaztam számlámat mintaképként azaz e havi. Átnéztem, hogy rendben van e, még most is van három napom a terhelésig. Ha nem lenne rendben, akkor:
1. Azonnal jelezném a T-nek
2. Felfüggeszteném a csoportos beszedési megbízást a bankomnál az ügy rendezéséig
3. Egyik számlámról a másik számlámra is mozgathatnám a pénzemet, hogy ne legyen fedezet mikor terhelnék, de ez a második pont értelmében nem lenne szükséges
4. Utólag jóváíratnám
5. Havi limit is be van állítva. -
#41133696
törölt tag
válasz djculture #47485 üzenetére
5-6 éve így fizetek, volt ugye a közelmúltban egy kis probléma a SAT+Net40 kapcsán, többet vontak le, de utólag ez is el lett intézve, olyan nincs, hogy a pénz elvesszen. Olyan van, hogy addig azt az összeget ami kérdőjeles esetleg a szolgáltatóhoz kerülhet, de mint mondottam volt, csak kis összegnél fordulhat elő, ha pedig igazam van, és megpanaszolom, akkor a lóvé így vagy úgy de visszakerül hozzám Anyukámnál volt túl számlázás, Ő sárga csekken (vagy fehér) fizeti pedig van bankkártyája, és ki is harcolta az igazát, igen addig nem fizette be. Akármennyit nyilván én sem engedek terhelni, pont ezért van egy biztonságos sávban meghúzott limit is, ha véletlen kiszámláznak nekem egy 100 k-s dolgot azt nehogy már levonják
-
#41133696
törölt tag
Legalább azt a szolgáltatót, és ne a topicjában hívnád gúnynéven, aminek az előfizetője vagy... a többit sem kellene, de amelyiknek igénybe veszed a szolgáltatásait, vérciki erőltetett gúnynévvel illetni, pláne úgy, hogy abból amit itt írtál válthatnál másikra is, ha ez nem tetszik. Persze vannak akik így próbálnak "menőzni" a fórumon.
Olyan ez mint amikor valaki a Microsoft nevével "játszadozik" aztán a posztját Windows alól írja.
[ Szerkesztve ]
-
#41133696
törölt tag
válasz Gedeon31 #47508 üzenetére
Ezzel a módszerrel továbbra is be lehet lépni az oldalra, csak ugye azt vártam volna, hogy az új felülettel, már megoldották közvetlenül a belépést. Egyébként belépve még a régi felület fogad.
-
#41133696
törölt tag
Ez volt már: http://www.instantpossibilities.com/ ?
Az oldal a Telekomhoz tartozik.
[ Szerkesztve ]
-
#41133696
törölt tag
Ehh, most nézem, hogy a múltkorihoz képest megváltozott a SAT TV Családi + HD hűségideje is. Két évvel hosszabbították meg, és már fizethetem az interaktív árat, a sima SAT TV-s boxhoz...
-
#41133696
törölt tag
válasz zunicum #47566 üzenetére
Milyen heroikus küzdelemről beszélsz? Nem küzdök a T-vel, nincs miért, nekem ugyanis minden jó (már egy ideje). Nem volt szolgáltatás kiesésem, nem kellett új MT ügyfél azonosítóval szívnom, sebesség problémáim sem voltak mióta VDSL2 van... a számlázási részleggel meg hamar dűlőre jutottam, egy speciális esetben (SAT+NET40). Ha az zavar, hogy leírtam segítőszándékkal azoknak akik tévesen azt mondogatták, hogy jár a SAT+NET40 kedvezmény mindenkinek akinek SAT tévéje van, hogy nem ez nem igaz, de ha tévesen tájékoztattak, akkor mégis megkapható a kedvezményes havidíj, akkor az a te egyéni problémád. Viszont sokan panaszkodnak itt a topicban a My-Thome felületére, mert nekik vagy nem, vagy csak részlegesen működik. Erről tettem be legutóbb egy képet... mármint, hogy működik részlegesen.
A hozzászólások száma nincs limitálva. Vannak itt olyanok akiknek csak ebben a topicban bőven 2k felett van a hozzászólás számuk, és ez nem baj... nekem még 800 sincs. Ami azt jelenti, hogy az ő nevüket lényegesen többet láthatod mint az enyémet. Miközben reménykedsz, felhívom a figyelmedet, hogy nem kötelező olvasnod a hozzászólásaimat (ignorálhatod akár scripttel is, csak azért mondom, mert nagyjából úgy vezetted fel, hogy te vagy itt az állandó olvasó, aki alig szól hozzá, ellenben mindennap itt indít a reggeli kávéja mellett) . Szóval a fórumon a 60. hozzászólásod többszörösen is mellé ment. Sok félék vagyunk, te abba a kategóriába tartozol aki 2 év alatt hoz össze 60 hozzászólást, de azért ne várd el, hogy mindenki így tegyen. Eléggé pangana a fórum. -
#41133696
törölt tag
Mindegyik szolgáltatást vele kötötted? Mert egyébként: 23316. hsz
Szerk: Egyébként hány Ft volt az online kedvezmény?
[ Szerkesztve ]
-
#41133696
törölt tag
válasz #78121280 #47587 üzenetére
Szerinted hol fizetek többet? 2580 Ft/hó lett így is a Net & Roll S havidíja, és nem a CC-rel értem el, hanem le leveleztem. A telefonos ügyfélszolgálattal nem is tudtam volna elintézni. Amit te ajánlgatták, hogy menjek be személyesen a T pontba, amit én csináltam, az jobb, mert a szó elszáll az írás meg megmarad. Arról nem is beszélve, hogy a T Pontba mászkálás költséges, és semmi garancia nincs, hogy ott ezt elintézték volna (például vissza tudták volna hallgatni az ominózus beszélgetést). Így ez is megvolt 0 Ft-ból.
Ez hivatalos írásbeli válasz annyit segítek: olvasd el, értelmezd aztán ha ezután is fújod a magadét, az már nem az én részemről védhetetlen álláspont.
[ Szerkesztve ]
-
#41133696
törölt tag
válasz alexander12 #47599 üzenetére
Jó kis csomag volt ez a Paletta. Most 2 évig Neked sem lesz rá gondod, meg nekem sem, csak hát kérdés, hogy lesz e valamilyen utóda, meg ha lesz akkor milyen lesz. Azért engem meglepetésként ért, hogy kivezetik, mert amúgy bejövős csomag volt. Azoknak van pechjük, akiknek nem engedi a rendszer hosszabbítani, mert például a hűségükből még több mint félév van hátra, ugyanakkor ragaszkodnának hozzá.
-
#41133696
törölt tag
válasz alexander12 #47603 üzenetére
Maximum 1-3 hét. új MT ügyfél azonosítót nem biztos, hogy kapsz, én sem kaptam. Analógot levágod, vagy levágja a szerelő, HGW-be meg benyomod a telefon kábelt. A Digitális vonalat a központ fogja aktiválni. A Palettából kiléptetnek, és pár napig, vagy lehet kicsivel több mint egy hétig nem lesz Palettád - saját tapasztalat -, aztán beaktiválják az újat.
-
#41133696
törölt tag
válasz default. #47614 üzenetére
A hiéna kedvezmény egy speciális ajánlat a szolgáltató részéről, azon ügyfelei számára, akik olyan területen élnek, ahol lényegesen olcsóbb konkurencia és/vagy előnyösebb platformot nyújtó másik szolgáltató is van. A hiéna kedvezmény nem publikus, mértéke eltérő lehet területenként, a különböző körülmények függvényében. Akinek hiéna kedvezményt ajánl fel a szolgáltató, annak a honlapon szereplő árakhoz képest több ezer Ft-tal is kevesebb lehet a havidíja. Esetenként előfordulhat az is, hogy olyan ügyfeleknek is felajánlják, akik bejelentik a szolgáltatónál, hogy a hűségidőt nem kívánják meghosszabbítani, és szolgáltatót váltanak. De ugye itt is feltétel a konkurencia megléte.
-
#41133696
törölt tag
válasz Heimdallr75 #47644 üzenetére
Pedig írják, hogy 89' óta nyomatják a minőséget Már sokszor olvastam itt említés szintjén róla, láttam a nevüket, tévé reklámban is elő elő kerül a név, és itt a fórumon is 8k+ hozzászólásos topicja van. De a mai napig nem néztem rá a honlapukra.
-
#41133696
törölt tag
Nem a csekkesek kapják később egy héttel? Nekem mindig 16-a körül jelenik meg a T-Home, illetve a távszámla rendszerében, és 22/23-a körül vonják le a kártyámról. Most is így volt.
-
#41133696
törölt tag
válasz the_one #47772 üzenetére
Egyébként még hozzá:
"VDSL2 permits the transmission of asymmetric and symmetric aggregate data rates up to 200 Mbit/s downstream and upstream on twisted pairs using a bandwidth up to 30 MHz. It deteriorates quickly from a theoretical maximum of 250 Mbit/s at source to 100 Mbit/s at 0.5 km (1,600 ft) and 50 Mbit/s at 1 km (3,300 ft), but degrades at a much slower rate from there, and outperforms VDSL. Starting from 1.6 km (0.99 mi) its performance is equal to ADSL2+.[3]"
Forrás: http://en.wikipedia.org/wiki/Very-high-bit-rate_digital_subscriber_line_2
-
#41133696
törölt tag
válasz tomy86 #47879 üzenetére
A távszámla regisztrációt egyszer kell megcsinálni. Aztán ha akarsz rá sem nézel... nekem is van, de nagyon ritkán lépek be, ez a "felesleges" meg érdekes megközelítés, mert nem bonyolultabb mint bármely más oldalra regisztrálni, beírod a kért adatokat, aztán jó kell, hogy hagyják, és annyi. Tőlem vonják minden hónapban a pénzt, a számláimat meg általában a My-Thome felületén nézem meg. Az e havit is ott néztem át. A távszámla nekem is azért kellett, hogy ne küldjenek csekket, mert addig hiába volt csoportos beszedési megbízás, azért küldtek csekket is
-
#41133696
törölt tag
válasz djculture #47877 üzenetére
Az oké, hogy azt mondod nem éri meg neked beleinvesztálni, egy UPS-be - ezt mindenkinek magának kell eldönteni a lehetőségeihez mérten. Viszont a modemed, a routered, a beltéri egységeid sem fogyasztanak kevesebbet mint a HGW. A Speedport W 724V Cl-nél ez van írva, teljesítményfelvétel: max. 13W
[ Szerkesztve ]
-
#41133696
törölt tag
válasz Sofian #47975 üzenetére
Igen, de most amikor sokan be sem tudnak lépni, hogy megnézzek a számlájukat - konkrétan panaszt sem tudnak tenni, ha túlszámlázás van, mivel nem látja a számlát részletesen -, a távszámlán meg ott van, papír számlát meg nem kap, aztán várhatja, hogy megjavuljon a rendszer, és majd onnantól intézkedhet is.
-
#41133696
törölt tag
-
#41133696
törölt tag
-
#41133696
törölt tag
válasz djculture #48129 üzenetére
Meg ez eleve olyan, hogy a szerelő felhív a saját mobilszámáról - ami persze céges -, és minden bizonnyal az ilyen hívások nincsenek rögzítve tartalmilag. Szóval ez eltér a központi ügyfélszolgálatos hívásoktól, ahol mondja előre, hogy a hívást rögzítik, és rögzítik is. A szerelő amikor engem is felhívott természetesen nem volt ilyesmi. De szerencsére engem mindig akkor hívott amikor a kapuban állt már, hogy beszeretne jönni - a leépítések előtti időkben volt. Azóta nem volt nálam szerelő.
[ Szerkesztve ]
-
#41133696
törölt tag
Oké, de:
1. Sosem kellett vissza hívnom őket, így ez nem derült ki
2. Ahogya Teko001 is mondta, arról csak kellene tájékoztatni az embert
3. Bár a legtöbb szerelővel úgy beszéltem, hogy vagy a parkolóban volt vagy a kapumban azért arra is volt példa, hogy a központból hívott - például az ügyeletes aki egyébként LAN kábelt tett volna le (PVC helyett, igen az lett volna a jobb), viszont ott sem emlékszem, hogy volt e ilyen automata üzenet. Lehet volt, de akkor erre pont nem figyeltem, nem gondoltam, hogy egyszer még jól jönne emlékezni rá(#48155) DJ. Ru$y
A VoIP szolgáltatás alapú digitális vonalat a T-s ügyfélszolgálat egyik számán kell kérni, hogy aktiválják be. -
#41133696
törölt tag
SAT TV-nél a 70-esnél azt mondja, hogy gyenge vételi jelszínt / Nat. Geo/. Minden más adónál rendben van a vétel. Ilyennel találkozott már valaki ?
-
#41133696
törölt tag
-
#41133696
törölt tag
válasz Garold #48308 üzenetére
Az is egy jó megoldás... én meg nem használom, mert egyébként sem szokásom szolgáltatói címeket használni - jó példa erre haverom, akinek még az MSN Messengerben a @axelero.hu-s email címe volt párosítva a szolgáltatással, aztán az axelero már régen a tepsiben volt, de ő még mindig kénytelen volt azzal használni, mert pár száz ismerőse volt rajta - mert, az kevésbé állandó mint egy GMAIL és társai... na meg ugye a T-snél ott van,hogy megújul hamarosan a szolgáltatás, de a spam szűrője tényleg gyenge maximumon is
-
-
-
#41133696
törölt tag
@t-online.hu-s címmel nincs bejelentkezési gond? Mert nálam a Windows Mail nem fogadja el a jelszót.
-
#41133696
törölt tag
Akkor ok. Lehet most újul meg Ráférne....
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Hosszabb videón az Arena Breakout: Infinite (PC)
- Milyen SSD-t vegyek?
- OLED TV topic
- Aliexpress tapasztalatok
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Tőzsde és gazdaság
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
- Modolt Magyar ASUS ROG Strix Scope II 96 Wireless keresi gazdáját
- Eladó Legamaster Airserver Connect 2 - 2 darab!
- MacSzerez.com - iPhone 11 / 128GB / Kártyafüggetlen / Zöld / Új akkumulátor! / Garancia!
- Laptophoz keresek 8GB-os DDR4-es modulokat több darabot
- Msi GeForce RTX 3080 Gaming Z Trio 12 Gb (Foxpost az árban)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen