- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Fotók, videók mobillal
- Felújított okostelefonokat kínál a Rejoy
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Yettel topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- iPhone topik
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Mobilarena
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz Dhampir #14856 üzenetére
A megszüntetéssel kapcsolatban a 1412-re betelefonáltam, és mindenre rá akartak beszélni.
Nehezíti a helyzetet a két dátum különbözősége, mert a Családi csomagos TV már üzemelt, amikor az Internet még nem, azt több, mint egy hónappal később sikerült csak bekötniük.Azt mondták, hogy kell egy lemondó nyilatkozatot írni, amin az MT ügyfél-azonosítónak is szerepelni kell, és azzal bemenni a T-Pontba. Ezek szerint két nyilatkozat kell a később bekötött Internet miatt?
Az erőszakos ügyfélszolgálatos szerint hamarabb nem lehet lemondani, mert akkor az szerződésbontásnak minősül.
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz Dhampir #15078 üzenetére
Ha rajta van a papíron, hogy onnantól nincs szolgáltatás, akkor ha küldenek számlát, akkor oda kell rakni az orruk alá a papírt, hogy ők küldték a papírt, és innentől nincs aktív szolgáltatásod.. Aztán, hogy ha már Ők nem oldották meg, az az Ő bajuk.. Nincs szerződésed, lemondtad, Ők tudomásul vették, hogy x naptól Te nem tartasz rá igényt, Ők ezt tudomásul is vették... Innentől ez nem a Te sarad...
Ez ugyan az, amikor Ők elviszik Tőled a modemet, aztán furcsamód nem érkezik vissza a központba, és megpróbálják ráverni az ügyfélre... Csak amikor meg Te beviszed az aláírt papírt, hogy elvitték a modemet, akkor meg megy a pislogás, hogy hoppá...
Szal, ha megkaptad a papírt, és nem kötötték ki, akkor az az Ő saruk, és nem a Tiéd..
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
rétisün
veterán
válasz Dhampir #49670 üzenetére
most éppen működik a telekom oldala, akár interneten is elintézheted én korábban napokig próbáltam, 4 böngészőben, de folyton megakadt a folyamat.
amúgy ha sat-tv helyett iptv-t választok (sat-tv-s előfizetést nem tudok választani az oldalon, az iptv-t erőltetik) az hogy működne? leszerelik a parabolát, és bevezetékezik a lakást a routertől a tv-kig, vagy hogy néz ez ki?
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
válasz Dhampir #49680 üzenetére
szerintem nálam is a személyes ügyintézés maradt, úgy tűnik sat-tv-t lefelejtették a honlapon elintézhető dolgok közül...
(#49678) ludsimon: dsl, szóval akkor az iptv nem is opció?
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
félisten
válasz Dhampir #74520 üzenetére
Egy másik kérdésemet is sikeresen megválaszolom:
Tájékoztatjuk, hogy a Kormány által indított Digitális Jólét Program keretén belül megvalósított ÁFA-törvény (2007. évi CXXVII. törvény) módosítás következtében 2017. január 1. napjától az internet-hozzáférési szolgáltatás esetében az áfa mértéke az adó alapjának 27%-áról 18%-ára csökken.
Igaz, hogy ezt az információt véletlenül találtam meg, és az UPC honlapján, náluk csökken majd a havidíj is. Feltételezem, hogy a Telekomnál is várható ilyesmi.
-
C0d3r
addikt
válasz Dhampir #74598 üzenetére
Többi kérdésre reagálva:
- én már volt, hogy kaptam mail-t 1 hónappal a lejárat előtt, hogy hosszabbítsak. De 1 héttel már biztosan le tudod adni az igényt, hűség lejártát ne várd meg,
- átírást az itt leírtak alapján lehet elvégezni,
- mindegyik szolgáltatás, minden csomagjánál megtalálható a teljes ártáblázat. Van dupla és tripla kedvezmény (2 ill. 3 szolgáltatásra), ki tudod számolni hogy éri meg neked a leginkább.[ Szerkesztve ]
-
Bozek
nagyúr
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz Dhampir #96027 üzenetére
Az, hogy nem jutott tudomásodra, nem zárja ki, hogy történt ilyen és olyan dolog történt, amit nem 2 perc kijavítani. (Központi eszköz hiba esetén a csere darab beszerzése sem mindig 2 perc.)
Gyanítom nem te jelentetted le hibára egyedül, szóval mindenkinek ketyeg a 72 óra.
72 óra után automatikusan (!) számolják a kötbért, a T sem saját pénzének ellensége, így a sokakat érintő probléma nyilván előrébb kerül prioritásban.
Vedd figyelembe, hogy nyár van, hétvége (szerviz ügyelet van, általában területenként egy ember), ami ráadásul hosszú hétvége.Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
Livius
őstag
-
félisten
válasz Dhampir #96018 üzenetére
Direkt a régebbi bejegyzésre reagálok.
Azóta, amikor előfordult valamilyen szolgáltatást érintő esemény, már sokkal gyorsabban intézkedtek, ami mindenképpen dicséretes és köszönet érte.
Vanda nagyon ügyes, ő is dicséretet érdemel!
Kellemes Telekomos felhasználást mindenkinek!
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.