Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz SpazzMaticus #7 üzenetére

    Megint... Nem az a nagyobb bajom, hogy "nekem túl retro", akkor max ennyit írok, hanem az, hogy ilyen látványért mi frászért zabáltat a géppel ilyen grafikához 350W (GPU) + 80W (CPU) áramot úgy, hogy 107 fps-t tol ki (117-en lenne a limiter)?
    Nézd meg a screenshot-on az RTSS diagnosztikát, majdnem úgy szenved vele a gép, mint egy CyberPunk2077-el: [link] Ezt nem értem, hogy ezt hogy és miért...

    De szerintem a grafika is nagyon gáz olyan szempontból, hogy odaálltam egy panel elé, és tízszer is rákattintottam a pacákra, amikről először azt hittem, hogy Ki/Be kapcsolók, csak nem lehet megmondani, hogy épp ilyen állásba raktam, míg rájöttem, hogy az óramutató irányába forognak, mikor rájuk kattintok, csak nagyon nehéz megmondani, hogy épp merre állnak, mert csak homályos pacák.
    Szóval értem én, hogy "retro feeling", de szerintem 1994-ben sem csinált volna szívesen senki ilyen kapcsolókat, ha megengedhette volna magának az akkori technológiákkal a designer, hogy jól látható legyen, hogy az egy forgó kapcsoló, és merre néz éppen, csak azért, ha akkoriban egyszerűen nem lehetett láthatóra csinálni pár pixelből, ami odafért.

    Szerintem teljesen más egy remake-el "vakon majmolni" az eredetit, mert akkor ott az eredeti. Nézzen ki öreg játéknak, idézze a régit, de annyi "fejlesztés" legyen már rajta, hogy ami eredetileg csak azért volt gáz, mert akkor nem lehetett jobbra csinálni, az legyen szimplán öreg stílusú, eredetit idéző, de látható és kivehető, hogy mi az, nem 4 pixel és forgótárcsa, amin 1 pixel a nyíl. Ennyi erővel a többi HUD feliraton is állhatnának a betűk is 4 pixelből, aztán olvasd ki valahogy... Csak az a játék már kész van...

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

Új hozzászólás Aktív témák