Hirdetés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Apple iPhone SE (3. generáció) - szélsebes múltidézés
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Netfone
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- 90 wattal tölt a Xiaomi 15
Hirdetés
-
Rengeteg memóriával kínálható meg az AMD érkező csúcs-IGP-je
ph A Ryzen AI Max sorozat az Apple Max jelzésű rendszerchipjei ellen készül.
-
Konvektor korszerűsítés - Computherm KonvekPRO felszerelése Q7RF szobatermosztát
lo 2022 decemberében szereltem fel a KonvekPRO-t.A gázkonvektoraim Sit 630-as korszerű vezérlővel vannak ellátva (...
-
Bemutatkozott a Samsung Galaxy M55s
ma Nem mintha különösebben érdekes lenne, semmi újdonságot nem hozott.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ncc1701
veterán
válasz Tony21 #64524 üzenetére
Ecstar 0w16 a gyárija, kerek 3L fog belemenni a nívó tetejéig. Úgyhogy vegyél 4 literes flakont.
Arra figyelj, h ha zöld fagyálló van benne, annak 40ekm/36 hó a periódusa. Ezt sztem sehol nem tartják be. Ebből elég 2L+1-1.5L körüli desztillált víz. Fékolaj, váltó olaj szintén 40 ezres periódusú, váltóolaj igen koszos, mikor leengedem 40e után.
[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz Tony21 #64526 üzenetére
K12C-re értettem a fentieket, nekem az van. A váltó olaj periódusa minket is meglepett, én alapvetően maximum 60e után minden váltóban cserélek, de ha egyszer látod az eredményt, akkor megérted miért. Amúgy nem tétel anyagilag, mert 1.5L kell bele, kicserélni sem meló, mert 2 csavar.
Ha magad csinálod, akkor egy jó tanács: először a betöltő csavart tekerd ki, és csak utána engedd le a váltó olajat.
Saját automban az automata váltóban minden motorolaj cserénél szoktam 3L váltó olajat is cserélni. De annak a felújítása 8-900eft, így azt igyekszem elkerülni. -
ViZo72
tag
válasz Tony21 #64526 üzenetére
Egyszer olvastam valami általános szervizelésről szóló írásban, hogy a váltóolaj viszonylag sűrű cseréje (kéziváltónál is) régi japán szokás/előírás szóval nem csak Suzukis hóbort...
(Nekem 45.000km régi Ignisnél, de mondjuk rá is fér...)
Németeknél, Fordnál vagy akár franciáknál meg sokszor elvileg élettartam olaj van benne, jelentsen ez bármit is. (pl. váltó életartam? :-) )
Belegondolva, ha a motorolaj, fékfolyadék, hűtőfolyadék cseréjére viszonylag konkrét előírás van mindenhol, akkor pont a váltóolajat ne kéne cserélni? Hiszen az is kap rendesen terhelést, hidegen, melegen...
Szóval inkább azaz érthetetlen, hogy európai gyártók miért nem cseréltetik sűrűbben...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen