Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dunc

    nagyúr

    válasz ncc1701 #68644 üzenetére

    Vicc , már bocs. :D Mi van Kínával, USÁ val? EU ba mindent be kell tartani, a világon meg mindenhol szarnak rá!

  • Gyöször

    senior tag

    válasz ncc1701 #68644 üzenetére

    Szerintem is van az a kategória amit ki kell szűrni, esetleg helyszínen 10x10cm kockává préselve visszaadni a tulajnak. Meg van a Pető báé amit meg nem kell..
    Hol van a határvonal? Na ezaz. 7 gyerek van de kéken és feketén egyszerre füstöl az öreg sharan, de a doktorhoz meg mindig vinni kell egyik csemetét..

    ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.

  • válasz ncc1701 #68644 üzenetére

    Az egyre durvább EUs előírások arra jók, hogy az autók gazdaságosan nem üzemeltethetők 5-10 év után. Erről nem tudomást venni, és folyamatosan az új eladásokat pörgetni tényleg óriási környezetvédelem..

    Átlag Béla szerinted egy 1.5M értékű autóra rákölti azt a 3-900k HUF-ot, hogy megvédje a bébifókákat, vagy inkább eladja, és ha megteheti vesz valamit 2.5-ért? Ha nem teheti meg, akkor pedig megoldja okosba (dpf, egr, whatever off).
    Szerinted ha eladta, akkor az aki utána már ezt a gépet veszi meg (nem javított állapotban), mert 1,5M volt rá összesen, majd rá fogja verni azt a 600k-t, hogy jobban aludjon, vagy megoldja okosba? :)
    Egy 3-5M autóra, amivel hosszútávra tervez az ember, lehet hogy elkölti pár év alatt azt az összeget (4-900k), hogy rendben legyen a dpf meg a teljes rendszer, de ahogy ezeknek az autóknak is lemegy az ára, egyre kevesebb hajlandóság lesz rá, ami egyébként teljesen érthető. Sajnálatos, de érthető.

    Tökre egyetértek azzal amit mondasz, de egyszerűen az a racionális döntés, hogy az ember inkább eladja, akár kicsivel ár alatt és vesz egy újabbat/jobbat, mint hogy az autó értékének a (nagyjából) felét ráköltse egy ilyen javításra. Ami jó eséllyel meg sem oldja a problémát: simán lehet találni olyan thread-eket, hogy még a Bosal katalizátor és új gyári lambdaszondák, gyári MAP szenzor után is jött a P0420 - az meg azért elég szomorú, amikor 6-700k elverése után ugyanott tartasz, idegesít a sárga tengeralattjáró, törölgeted tovább a hibakódot és csak reméled, hogy az utángyártott katalizátor azért ér valamit :)

    Ezen a ponton hadd kérdezzek:
    Ha tényleg a környezetvédelem a fontos (az EU-ban), akkor miért nem támogatja a meglevő autópark értelmes állapotban tartását is.. bárki / bármilyen szerv(ezet)? :)
    Hol van az EUs/állami támogatásom az Euro4-es katalizátoromra? :) Hol van a szabályozás, hogy a gyártónak biztosítania kell gyári minőségű, károsanyag kibocsátással összefüggő alkatrészeket legalább 10-15 évig olyan áron, hogy az ne legyen egyenlő a gazdasági totálkárral?
    Ha egy kocsi még 10 évig az utakat járja, nem lenne fontosabb (támogatásra érdemes) környezetvédelmi cél, hogy az a gyári értékeket hozza, mint hogy az új generáción még 5 grammot faragjunk 100km-en? :)

    "... and I hope you have a great day!"

Új hozzászólás Aktív témák