- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Mobil flották
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Garmin Venu Sq 2 - alaptudás a négyzeten
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Assassin's Creed Shadows - A feudális Japán
gp A készítők egy rövid videót osztottak meg velünk a sorozat új helyszínéről.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
OneSport OT05 - finomhangolás
ma Mit hiányoltunk eddig a kedvező árfekvésű kínai bringákból a leginkább? A nyomatékszenzort. A OneSport újdonsága végre megkapta ezt a megoldást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ViZo72
tag
válasz Qtya123 #61654 üzenetére
Előfordulhat hibás, cikkszám problémás, nem méretpontos.
(Mindez főképp utángyártottak esetén.)
Mondom ezt úgy, hogy viszonylag kevés bajom volt az Ignissel 19év alatt de azért rendelgettem ezt azt hozzá, ahogy korosodott. (Nyilván egy szerelő többet tudna mesélni.)
1.
Utángyártott lengőkart kértem beépíteni (amúgy márkaszervizben), futár kihozta, szerelő elkezdte hasonlítgatni, összemérni az autóból kivett gyárival. Kérdezem mit nézegeted, nem cikkszámra rendelted?
Mondta, hogy de igen, a cikkszám stimmel is de volt már, hogy ennek ellenére a méret nem passzolt...
Ugyanezt mondták a kuplungbowdenre is meg kézifékkötélre is. Előfordul, hogy cikkszám ok, méret nem.
Utóbbiakat én vittem, de nagyon oda kellett figyelni, mit rendelek, mert az alkatrészkeresős webshopoknak nem szabad mindent elhinni amit feldobnak.
2.
Hátsó fékdobot rendeltem az autóhoz.
Az utángyártott fékdob öntéshibás volt, több centiméteres darabon volt sérült a felülete. Küldtem róla fényképet webshopnak, visszajeleztek, hogy szívesen cserélnék, mert ez tényleg problémás de az utánrendelt is ilyen, inkább visszafizetik az árát.
Arról nem is beszélve, hogy a keresőjük az autóra nem passzoló fékdobokat is hozott, de szerencsére időben rájöttem, hogy valami nem kerek.
3.
Volt egy hátsó utángyártott kerékcsapágyam, kicsit több mint egy évet bírt.
Csere másik márkás utángyártottra, nem bírt ki 2 hónapot.
Végül gyárit kértem, az most még bírja (az előzőleg berakott utángyártottat gariban beszámolták az árba és a csere is gariban volt természetesen).Szóval szerintem igencsak előfordul, hogy valami eleve nem jó, vagy silány minőség.
Az évjáratok, cikkszámok közötti elboldoguláshoz meg nagy odafigyelés kell, hogy ne vegyen hülyeséget az ember, főleg ha több verziója is volt az autónak.[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz Qtya123 #61654 üzenetére
Hibás vagy nem megfelelővel sokszor találkozott szerelőm off autómnál.
Kikereste a katalógusból ami kell, lerendelte, kihozták és küldte vissza mivel méretben közel sem az volt.
Pluszban neki fordul napi többször a Bárdi vagy amelyikkel szerződve van, ha nem egy standard szerelésről van szó ahol bármi közbejöhet nem hátrány, hogy ne én szaladgáljak napi többször egy új alkatrészért csak mert talán olcsóbb.
-
tboldi
nagyúr
válasz Qtya123 #61654 üzenetére
Suzukihoz, Hondához és Lanciához rendelve még sosem, az ETZ-vel viszont elég gyakori volt. Ilyen ez a szocijárműves biznisz, mindig válogatni kellett, hogy miből milyet vegyek (bontott gyári megkérdőjelezhető állapotban, magyar kisipari drágán, vagy eleve foscsi minőségű török utángyártott).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ingatlanos topic!
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Asztalos klub
- Filmvilág
- Autós topik
- Milyen monitort vegyek?
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- További aktív témák...