Hirdetés
- iPhone topik
- A Xiaomi 14T-k már töltő nélkül érkezhetnek
- Samsung Galaxy Z Fold6 - ugyanaz, sarkosan fogalmazva
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- 90 wattal tölt a Xiaomi 15
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
2,2 kilowattos, platinás tápbestia jött a Seasonic zászlaja alatt
ph Az ATX 3.1-es monstrumot mesterséges intelligenciával kapcsolatos fejlesztőkörnyezetek meghajtásához szánták.
-
Hosszabb videón az ingyenes játéknak készülő Ballad of Antara
gp A free-to-play akció-RPG PC-re és PlayStation 5-re érkezik, de pontos dátumot még nem kaptunk hozzá.
-
Súlyos sztrájkba futott a Samsung Indiában
it A Samsung arra figyelmeztette a sztrájkoló indiai alkalmazottait, hogy ha nem dolgoznak, nem kapnak fizetést – és ki is rúgják őket.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ncc1701
veterán
-
Qtya123
őstag
válasz Cunaja #68910 üzenetére
Igen, vicc az egész. Ennél rosszabb helyre nem is tehették volna.
Én is már azon gondolkoztam, hogy befekszek hanyatt az anyósülés felől át a vezetőülésre és fejjel lefelé kezdem el szerelni.
Aztán felhúztam magam ezen az elcseszett tervezésen és összecsomagoltam a szerszámokat és hagytam a fenébe.Meg én ilyen hülye OCD-s kényszeres vagyok, hogy zavarni fog, ha nem tudom bekötés után visszatenni a biztitábla fedelét. Már pedig nyilván nem lehet. Ne kérdezd, hogy miért zavar, mert nincs rá értelmes válaszom, annyi, hogy kényszeresség...
Kínomban már azon is gondolkodtam, hogy milyen megoldással lehetne még áramot adni a hardwire kitnek úgy, hogy nem a biztitáblára kötöm. De igazából nem nagyon látok más megoldást. Maximum egy kiegészítő powerbankra lehetne, de az meg gondolom pár óra alatt lemerülne a kamera készenléti módjától. Szóval nem nagyon látok más megoldást.
-
Qtya123
őstag
válasz Cunaja #68912 üzenetére
Az sem segít, hogy viszonylag széles vagyok vállban. Már mindenféle matek fut a fejemben, hogy honnan máshonnan tudnék csapolni állandó 12 Voltot és egy gyújtás ráadásra jelentkező 12 voltot.
Az egy elmebeteg volt, aki arra a részre tervezte a biztosítéktáblát. Elképzelem, hogy az út szélén ki kellene cserélni egyet... Jó, mondjuk az is igaz, hogy a Lada óta egyetlen olyan autóm sem volt, amiben valaha akár 1 biztosíték is kiégett volna.
De akkor is, még véletlenül sem ez a normális megoldás jutott eszükbe Suzukiéknak: [link]
-
Qtya123
őstag
válasz Cunaja #68917 üzenetére
Most, hogy újra megnéztem a képet a bekötésedről látom, hogy az egyik biztosíték nincs teljesen benyomva, hanem ferdén kilóg:
Nyilván érintkezik, mert működik a kamerád, de én azért benyomkodnám teljesen.Ha jól emlékszem utcán parkolsz. Nem tudom mennyire forgalmas és milyen sokszor kapcsol be, de tapasztaltál már olyat, hogy a 12 V-os alsó limitet elérte az akksi és kikapcsolta a hardwire kit a kamerát? Persze, ha minden nap használod az autót, akkor nem valószínű, de ha mondjuk áll 4-5 napot?
Én egyre inkább elbizonytalanodtam a hardwire kit bekötésén. Az A500s-hez való kit 11.4 V körül kapcsol le. Ez azért már elég necces. Nálam meg az van, hogy pont télen szokott az autó keveset menni, mert a feleségem lerakja a sajátját és én akkor azt használom. Ez meg sokszor 5-6 napokat áll....
Másik kérdés: Irdatlan tűző napon hagyva le szoktátok venni a kamerát?
Nekem eddig egy kondenzátoros G1W-C volt és mivel annak a tartója tappancsos volt és emiatt a kamera és a szélvédő között bőven volt hely, így nagy kánikulában napon állva a napellenző ezüst cuccot úgy raktam fel mindig, hogy takarja a kamerát is a naptól.
Az A500s esetén ezt nem lehet megtenni, telibe kapja a napot. -
simonjoe
őstag
-
simonjoe
őstag
válasz Cunaja #68945 üzenetére
Akku szempontjából mindenképp jobb, ha van multimétered, időnként mérj rá. Jelzi az autó, ha a gépháztető nyitva van? Mert úgy érdemes mérni kapocsfeszültséget, ha a fedélzeti rendszer nyugalomba teszi magát, az általában az ajtók zárása után 30-60 sec után történik. Ha jelzi a géptető nyitását is, akkor egy csavarhúzóval nyomd le a reteszt, majd zárd az ajtókat, vársz, mérsz! Csak el ne felejtesd indulás előtt, h ajtó kinyit, géptető kinyit, majd utána hajtsd le, mert egyébként visszapattan!
Joe
-
tboldi
nagyúr
válasz Cunaja #68950 üzenetére
Én a 15+ éves olasz talicskámmal sem aggódnék ilyenen, pedig miután egy repedt préselem miatt az egyik klímacső kézzel újra lett gyártva, az új csatlakozásnál szétnyílt az O-gyűrű is. De egy másik tömítéssel azóta fasza.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
Gyöször
senior tag
válasz Cunaja #68943 üzenetére
Szerintem a 12,4 lesz a jó opció, én mindig mérem az akksimat, ami 6,5 éves lesz. Ha nem nyitok ajtót, de a géptető nyitva marad, akkor 2 nap után olyan 12,5 vagy csak 12,4van az akksiban. De ez volt újabb korában is. Kérdés, hogy csal-e a hardwire kit méricskélője.
Az eskrossz a géptető nyitásra nem jelez semmit, sőt a kocsit gombbal le lehet zárni és beriasztani, ha a géptető nyitva van! Annyi történik csak, hogy a műszerfalon a piros led nem villog beriasztás után. De nem sikít, hogy ne zárd be mert nyitva van valami...
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen