- Computex 2024: MagSafe külső SSD és Apple Lokátoros burkolat az MSI-től
- Felturbózott Edge 50 Fusiont kapott az Egyesült Államok
- Hetedik generációs Gorilla Glass készült a középkategóriának
- A mobilos témát keresni kell a Computexen, de akad
- Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Mobil flották
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Netfone
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
it A spanyol közlekedési hatóság észrevette, hogy valaki adatokat próbált szerezni tőlük – lehet, hogy járművezetők millióinak privát adatait árulják online.
-
Computex 2024: MagSafe külső SSD és Apple Lokátoros burkolat az MSI-től
ma iPhone-hoz, Androidhoz és számítógépekhez egyaránt használható kiegészítők érkeztek.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sza_Sa
senior tag
válasz Kornel #32496 üzenetére
Melyiket hol. Van egy pár üzeme, gondolom szépen le van osztva. Nem mindegy a megkövetelt minőség, egy prémium márkára való tárcsa megengedett axiális ütés tűrése biztos kisebb mint egy alsóbb kat. Meg aztán vannak neki karbon tárcsái, gondolom azokat nem csak úgy szöv a Marinéni a Brembo üzemében.
Szerintem jó az összes elismert márka, az első időkben ne akarjon a tulaj szerpentinen lejönni, mert a tárcsát is be kell járatni, nem szabad rögtön megsütni. Akkor jó lesz sokáig.
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
CoolBoy323
nagyúr
válasz Kornel #32502 üzenetére
most hétvégén vizes füvön satuztam tesztelés végett, és akkor sem éreztem, h nem működne az ABS...
csak a gond, ha megméretem, és azt mondják nem jó, nem tudom már megvenni a fékeket...
holnap fújok a gumikba, mert az elsők elég laposnak tűnnek (egyformán, pedig "marso" gáz van bennük), és vmi vizes füvön tesztelem a "darálót"
-
nagyúr
válasz Kornel #32500 üzenetére
Nem az a lényeg hogy hol gyártják hanem hogy a minőségbiztosítás legyen megfelelő.
Ha jól rémlik akkor a Campagnolo Zonda kerekem is Romániában készült és az nem épp egy gagyi cucc (100k-s brinka kerék). De még a Sportful mezem is román gyártmány, pedig elég komoly csapatoknak a partnerei.Més que un club!
-
AMD Power
titán
válasz Kornel #32472 üzenetére
Sok persze! Ha eladom az Astrat és át tudom rakni a Suzukira a B10-t akkor ez le fog esni olyan évi 24.000Ft-ra adóval együtt. De ezt persze 2019-től tudom rárakni.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
mirci18
addikt
válasz Kornel #32537 üzenetére
Gondoltam hogy ez fog válaszként érkezni.
Nyilván a cuccok rádőlhetnek.
De szerintetek nem veszélyesebb egy rádőlő nagy utazó táska helyett azok a cuccok amik egy utazás közben a kocsiban vannak.
Telefon Gps tablet akármi ha nagyobb a gyerek akkor a játékai?Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
yaneez
csendes tag
válasz Kornel #32589 üzenetére
Én az 1.4T-vel is elvagyok ennyivel. Volt már ettől picivel kevesebb is, de 6.3-nál többet még nem tudtam megitatni vele. Saját mérés, a fedcomp az kevesebbet mutat. (OMV 95 MaxxMotion vagy mi a tök amit tankolok bele)
Amúgy kb 40/60 város(Miskolc)/országút és időnként tiprom neki mert rohadtul élvezem ahogy megy. De egyébként "viszonylag" törvénytisztelő vagyok és sokat használom a tempomatot amit nagyon megkedveltem.
Ma este is megmentett Debrecenből hazafelé jövet, beállítottam 95 környékére hogy nyugodtan matathassak a zenéim közt illetve tetefonálhassak stb... így megúsztam egy csekket. Nagyon későn lehet észrevenni este a ragadozókat. -
Sza_Sa
senior tag
válasz Kornel #32614 üzenetére
Az előbb írtam egy hosszabb értekezést a mechanikus alkatrészek viselkedéséről, aztán elküldéskor elszállt a net.
A lényeg, nem szeretnék okoskodni, a tapasztalatom a cégünknél is folyó gépgyártás üzletágból származik. Kis üzem vagyunk (nem Audi szintre kell gondolni) , de gyártunk mindent, még néha fogaskereket is.
Nagy vonalakban: rengeteg fogaskerék, ami különböző tengelyeken villákkal tologatva dolgozik. Ha csak egy fogaskereket nézek, annak minimum! 8 tűrésértéke lehet, pl. külső és belső átmérő, homlok ütés, radiális ütés, fog lábkör, fejkör, középátmérő, legördülési sugár, stb. Ezek tűrése egy tól-ig értéken belül kell, hogy legyen. A tűrést a gyár határozza meg, eléggé szűk keretek között tartva. De mivel ezek bonyolult szerkezetek, ha minden tűrésmezőn belül van, akkor is lehet karcosabb viselkedés. Az egyik alkatrész a tűrés alján, a másik a tetején helyezkedik el... Aztán még a váltókulissza beállítása is lehet hibás.
(#32615) Krisztián
Nem hinném, sőt, szinte kizártnak tartom. Egyébként az Audiból is hallottam meredek dolgokat, pedig prémium, vagy mifene.
[ Szerkesztve ]
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Sza_Sa
senior tag
válasz Kornel #32614 üzenetére
Máshol sem jobb, angliai Hondák, lengyel Astrák, román Daciák, szlovák Kia, stb. Mindenhol ez van, egyiknél ez, másiknál az. Fogadjuk el, tömeggyártás, és míg régen egy modell ciklusa lehetett akár 12 év is, ma már jó, ha megéli a négy-öt évet. Ennyi ideje van egy gyártónak kitalálni, megtervezni, legyártani a teszt mennyiséget, tesztelni, megszervezni a gyártást, gyártósorokat megrendelni, felépíteni, szerződések a beszállítókkal, alkatrészek auditja, majd az elkerülhetetlen visszahívások. Meg még amit nem említettem.
Ezért nem veszünk autót a modellciklus elejéről, inkább a fl után.
[ Szerkesztve ]
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Sza_Sa
senior tag
válasz Kornel #32618 üzenetére
A tiéd és a miénk fl utáni, részben igaz rá amit írtam. A motort kivéve.
A Lehel és hasonló dolgokat hagyjuk, a mostani gépek fele annyi energiából kétszer akkora teljesítményt adnak le. Ezt ennek az árán lehet hozni.
Nagyon off: ha lett volna elég pénzem,vettem volna egy makulátlan, igazolt előéletű Priust 3-at. Vagy méginkább egy hibrid Rav4-et. Ha meg tököm is lett volna, kevesebb pénzből vettem volna egy Priust.
[ Szerkesztve ]
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Sza_Sa
senior tag
válasz Kornel #32620 üzenetére
A tűrés az anyagminőség, a hőkezelés, a minőségellenőrzés, összességében a technológia sokkal jobb mint húsz-harminc éve, ezt az idősebb kollégáink mondogatják. A kisebb méret, a régen teherautóba található nyomaték, a bonyolultabb működés (6 fokozat) viszont nem a barátunk.
Persze, régebben is volt ilyen, pl rally autókban ennél durvább dolgok is, na de ott szinte válogatták az alkatrészeket.
Az én autó sem tökéletes, kicsit karcos a kettes hidegen, egyébként is karcolódó műanyagok mindenhol, de lexarom, még nem használtam olyan autót huzamosabb ideig amibe ne tudtam volna belekötni. Egy A6-nál kevesebbe, de ott a kevesebb jobban idegesítene...
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Sza_Sa
senior tag
válasz Kornel #32626 üzenetére
Nem áll szándékomban meggyőzni, de vehetsz bármit, mindenre igaz az amit írsz. Csak ennyit szerettem volna leírni. Az a világ elmúlt, ez is el fog majd egyszer. Akkor meg ezt fogjuk visszasírni...
Basszus, mindig elfelejtem offba tenni
[ Szerkesztve ]
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
őstag
válasz Kornel #32647 üzenetére
Ja hát az AWD kicsengetésénél az én mosolyom sem volt őszinte... Majd pótolja az esetleges tapadáshiányt télen estlegesen a CC-nek (ami meg csak vicc részemről mert nem elindulni kell hanem megállni ha csúszik minden)
Az ausztrálokhoz bezzeg visznek 1.4t automatát awd nélkül...
Arra mondjuk kiváncsi vagyok kap e plusz figyelmet gyártásnál a nyugatra menő autó (vagy kevesebbet az itthonra).
-
tboldi
nagyúr
válasz Kornel #32685 üzenetére
Nem magamról írtam, én örülök a turbónak. Vezettem is mindkettőt a Suzukitól, meg az 1.5-ös Civic-et, sokkal jobbak mint a szívók.
Én általánosságban azokról az emberekről írtam, akik félnek a turbótól, mert szerintük elromlik, meg drága. És azért elég sokan vannak így.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
yaneez
csendes tag
válasz Kornel #32693 üzenetére
Én is sokat vakaróztam hogy kell-e ez nekem, de így 5000 km után is fülig ér még mindig a szám ha oda kell neki lépni.
El nem tudnám képzelni hogy visszaüljek egy szívó benzinesbe. Ha mégsem volna olyan megbízható az 1.4T a későbbiekben, megy a háztól, van rá 5 év gari, szóval...
Váltóra visszatérve, az elején harcolni kellett vele, de mostanra klasszisokkal jobb az érzet. Nekem a 2. fokozattal sincsenek különösebb gondjaim és szerintem ez még lesz jobb is.[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz Kornel #32701 üzenetére
Sajnos igen. Szinte minden valamire való gyárnak van már vagy lesz elektromos alternatívája. Sőt sokan már nagyon elől járnak. Renault , Opel.... már évek óta nem kevés pénzt ölnek bele.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
dnelb
veterán
válasz Kornel #32699 üzenetére
most is van fél óra alatt 80 %os töltés, épp ez a probléma, hogy a tölteni is fél óra, meg amig odafersz az is fél óra. Nem, nincs fejlődés akkuk terén kb 10 éve, ugyanott toporgunk. 2000-4000? Hol? G2 G6 ugyanakkorak, s4-s8 arányában szintén, note 7el próbálkoztak nagyobbal, fel is robbant... Kinai telok nem számítanak, azt írnak rá amit akarnak.
Ahhoz hogy alternatíva legyen és tömeges terjedés, annyi idő alatt kéne tölteni mint jelenleg egy tankolás, az emberek döntő többségének se kedve se ideje minden tankolásnal 1 órát ott állni.
jah a qc meg brutál sebességel vágja tönkre az aksit is, első dolgom kikapcsolni.[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz Kornel #32708 üzenetére
jó, nem tudok mit csinálni veled ha direkt skippeled a lényeget..nem csak a különböző szabványos toltohalozat a bajom hanem hogy lassú sz*r. Egy dízel 3p töltés 1200 km ez meg 40p legalább a várakozással 300-500km tojashejjal a láb alatt... Olyan techváltás kéne mint butafon-iponenal.
[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz Kornel #32715 üzenetére
Bocs, de nem, értelmetlen ilyen szinten az összehasonlítás, majd úlj bele a két autóba 4 személlyel és próbáld ki.
Az 1.0T az az ami és így tovább. Más kérdés, hogy kivezetés után az kerül a helyére, ha nagyobbat tennének akkor senki nem vinné az 1.4T-t, keresnék a nagyobb motorokat.
Még 1X, ha turbós autót vettem volna akkor minimum 1.2T 4 hengerest választottam volna és akkor is állja a helyét, hogy nekem akkor, ott 550e volt a különbség a két említett típus között.*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
őstag
válasz Kornel #32715 üzenetére
Igen, az 1.4t egy más kategória. Elevenen felfalja az 1.6-ot, és ennek megfelelően drágább.
De az 1,6 rövid távokra alkalmassága fontos szempont. Tehát ha a facelift hoz felszereltségbővülést (főleg a led lámpa lenne nekem érdekes) akkor könnyen lehet belőle asszony autó ha lesz 1,6 (sok a ha).Neki nem való turbó, csak benzint kelljen bele tenni meg évente szervizelni, másra ne kelljen figyelni
-
blakey
titán
válasz Kornel #32717 üzenetére
Én próbáltam 4 személlyel és alul jó volt, de fentl már nem volt olyan különbség, sőt, a motor is hangosabb volt abban az autóban, fogyasztás meg nem érdekel, az 1,6 sem fogyaszt sokat, szóval nem kell meggyőzni arról, hogy nekem mi a jó és S-Crosst nem vettem volna, mert nem csak én ülök benne és másnak a véleménye is számít, Vitara meg nincs 1.0T-vel. Baleno nem is volt terítéken, mert senkinek nem került a látókörébe.
1,4T vel az ár mellett az volt a másik gondom, hogy nekem nagyon nem érte volna meg, 2-3 alkalommal használom 1 héten, nem munkaeszköz. Tudatos vásárlónak tartom magam és csak azt veszek amit ki is használok, ha nem is 100%-ban de 90%-ban igen.Ha 1.4T Vitarát vettem volna akkor meg sokkal nagyonn "pénzkidobás " lett volna, mint írtam, a sok autó közül amitket kiszemeltem (Skoda, Seat, Opel) végül az lett amit megvettem.[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
-
blakey
titán
válasz Kornel #32729 üzenetére
Nem vagyok fent a fórumon, néha beleolvasok, nemrég akadtam bele ebbe a hsz-be, de ha én leszek az első aki észreveszi "innen" akkor igen, megosztom.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz Kornel #32751 üzenetére
Innen rendeltem de házhozszállítást kértem emiatt az utánvét is fontos volt, nem szeretek ennyi pénzt utalni aztán várni a cuccra, fizetem ha itt van , aki közel lakik annak megéri érte menni. Még nem hívtam fel őket, anniyra nem sürgős, de lehet, hogy valamikor felhívom.
"Néhány terméknél előfordulhat, hogy a megrendelt autógumit közvetlenül a gyártótól rendeljük így 1-2 napos szállítási határidővel tudjuk azt ügyfeleinknek átadni. Kérjük minden esetben várja meg a visszaigazolásunkat." - Szerintem ez nem olyan rossz, tehát elvileg gyorsan szállítanak.
[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Sza_Sa
senior tag
válasz Kornel #32746 üzenetére
Stabil Győr. Hivatalosan kinn van, de sok helyen ezt még nem tudják. Mondta is a szervizvezető, hogy biztosan fogják őket köpködni amiért kitették face-re, egyik szerviz sem akar csak ezzel eltölteni 3/4 órát, /autó. Biztos meg fogják mindet rohanni...
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
blakey
titán
válasz Kornel #32762 üzenetére
Nos, nem tudom, de pontosan ezért adtam úgy le a rendelést, hogy majd akkor fizetek ha megkapom, nekem is ráér, csak legyen.
Te honnan rendelted?*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz Kornel #32765 üzenetére
Az Automaxnál 2 volt, láttam, Bujákitól azért nem rendeltem, mert véletlenül azt találtam ahonnan végül megrendeltem. A Maxiguminál elvileg lett volna készleten, de azt végül hagytam.
Ha a gumikért kapnék 80e-t akkor már boldog lennék.*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- World of Tanks - MMO
- Politika
- Nők, nőügyek (18+)
- Eredeti játékok OFF topik
- Bluetooth hangszórók
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen