Hirdetés
Hirdetés
-
AI segítségével csábítanák el a nagy cégek szakembereit
it Újabb tőkét tudott bevonni egy AI-alapú toborzóplatform, ami érdekes jövőképet vetít előre.
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
Amazon Fire TV Stick 4K Max
lo A Müncheni Országos Bíróság helybenhagyta a Nokia keresetét. A panasz szerint jogsértést követett el az Amazon. mert...
Új hozzászólás Aktív témák
-
hcs57
őstag
válasz SzalaiG #6704 üzenetére
Már lejárt az idő... de helyesbítek: 45. (de ez a gyári méretű felninél ennyi)
Az ET rövidítés a német "einpress tiefe"-ből ered, angol nyelvterületen "wheel offset"-ként ismeretes.
A fenigyártó cégek a felni mélységét ET szám alapján határozzák meg.
Ez az érték általában fel van tűntetve a felnin a gyártó által,felniken a felni belső oldalán található. Az Et szám nagyban függ a felni szélességétől és akár negatív értékű is lehet.
Az ET értéket milliméterben mérjük.
Az ET-szám nagyon fontos adata egy felninek, bár ezt sokan nem veszik figyelembe, ezért csak a vásárlás után szembesülnek a problémákkal.
Az ET-számnak csak a felni szélességének ismeretében van értelme, a két adatot együtt kell figyelembe venni. A gyárival megegyező szélességű felniknél az ET-szám minimális eltéréssel a gyárival kell megegyezzen. Ha szélesebb az utólag vásárolt alumínium-felni, mint a gyári, akkor ezt a szélesség mértékében az ET-számban is érvényesíteni kell.Ha a fentieket nem vesszük figyelembe, és a kiválasztott felni ET-értéke eltér a kívánatostól, fölösleges és túlzott mechanikai terhelésnek tesszük ki a futómű elemeit, valamint jelentősen megváltozhat a futóműgeometria, amely már az autó biztonságos viselkedését veszélyezteti.
Forrás: totalcar
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
Yushchenko
őstag
válasz SzalaiG #6856 üzenetére
ááá szép fehér csík maradt utána, messzíről rikított. Rendeltem egy ilyen fix it pro ceruzát -persze nem itt- ha segít segít, ha nem nem. Most azon gondolkodok, hogyha drágább kocsim lenne, ezt hogyan dolgoznám fel...
-
Dyno
veterán
-
senior tag
válasz SzalaiG #6995 üzenetére
Tudom, igazad van... A múltkori ezüst Swiftet kellett volna elvinni
Olyan szar dolog mástól függeni. Én semmilyen szinten nem értek a kocsikhoz, nekem még egy ipari hulladékot is képesek lennének eladni, úgyhogy mindig kell szereznem egy autóhoz értő ismerőst, aki rá is ér, stb. Ezt nehéz nagyon összeegyeztetni Meg sokan mondogatják nekem haverok, hogy Suzukit ne, mert első ütközéskor meghalok benne, stb... Úgyhogy kapok minden oldalról, össze is vagyok zavarodvaA szervizkönyvből, vagy a törzskönyvből nem derül ki, hogy kamu-e az óra? Nincs erre már valami központi adatbázis, ahol rögzítve vannak a különböző szervizek által az aktuális állás?
Egyébként fura tényleg, ez a két új hirdetés jelent meg a napokban, ami megfelelt a keresési feltételeimnek. Tök véletlen hogy piros Swift mindkettő hasonló paraméterekkel és árral
Természetesen jobban örülnék egy ezüstnek. -
senior tag
válasz SzalaiG #7004 üzenetére
Ezek az igényeimnek megfelelő autók a kereső szerint.
Swift Sedan-t nem szeretnék, hiába ugyan az a motor, mint a sima Swift-ben, én azt már nagynak érzem... Nem is tetszik, olyan nagypapás szerintem...Jah, olvastam a Saxo dízel tesztjét, de nincs belőlük klímás változat, vagy egyet találtam, de az 1.5-öt motorral van sok kilométerrel.
Részletesebben miért nem olyan jó kocsi az Alto? Pont az a lényeg, hogy kicsi
-
zsoltinnó
aktív tag
válasz SzalaiG #7029 üzenetére
Na ne mond hogy nem megbízható a Peugeot 206 és drágább lenne a fenntartása?viccnek is rossz!Minden autóra kell idővel költeni! "ű
És ez az autó nem prémium kategória hogy drágább lenne a fenntartása!olcsó fenntartásún mit értesz? Bővebben szeretném ha kifejtenéd!"[ Szerkesztve ]
Őrült kell egy őrült ellen!!!
-
zsoltinnó
aktív tag
válasz SzalaiG #7031 üzenetére
Nem kell a Swiftet bemutatni mert volt nekem is!Olajszivárgás itt is van ám rendesen! Most Wagonr+ van erre tudtam becserélni kedvezményesen!Szuper kis autók! Tudom hogy Suzukis topik!De már elhangoztak itt Dévok meg Citroënek is!Nekem mindegy hogy ki milyen autóért ad ki pénzt!De mindenki majd rájön későbbiekben hogy mi is számított volna igazán ennyi pénzért!!Akkor ha nagyon mindnél kisebb fogyasztású autót szeretne!Altot vegyen! NE Swiftet !!!! Igaz irgalmatlanul kényelmetlen mert nagyon picike..stb De kevesebbet fogyaszt jóval Swiftnél! Ennyi..
[ Szerkesztve ]
Őrült kell egy őrült ellen!!!
-
zsoltinnó
aktív tag
válasz SzalaiG #7034 üzenetére
Ja..ezt te döntöd el hogy használhatatlanul kicsi??Más véleményét meg le oltod!Ez meg a másik amit írtál nekem: Ez a Suzuki topik. De ha feljebb olvasol már saxot ajánlasz neki suzukis topikban!Szóval te ajánlasz itt más típust én nem!?Tényleg hagyjuk!
g4besz mielőtt ezt írod olvasd el ezt mit írt!: ő itt ajánlhat Citroënt az is francia! [link]
[ Szerkesztve ]
Őrült kell egy őrült ellen!!!
-
bobsys
addikt
válasz SzalaiG #7059 üzenetére
Koszonom, en is ugy gondolom, hogy az ara megfelel a koranak es futasteljesitmenyenek, nem gondolom, hogy el lehet kerni 300-350K-t erte mint azt sok mas hirdetesben lattam.
Masfel evig meg nem hasznalnam az autot addig meg teljesen szetrohadna a kertben plusz a muszaki is lejar addigra szoval nem eri meg megtartani.Ausztraliaba koltozunk, egyelore nem veglegesen de 3 evig tuti. Hogy mit fogok ott csinalni meg nemtudom de dolgozni azt biztos, maradnek IT teruleten
Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
-
senior tag
válasz SzalaiG #7048 üzenetére
Köszi mindenkitől a véleményeket!
Nagyon rosszakat hallottam ettől az ismerőstől a Suzukikról. Testvérének műhelye van, és nagyon nem ajánlják. Az tényleg igaz, hogy még az új Swiftek is 9-10 litert esznek városban?
Nem is tudtam ezt a kilométer óra átfordulást. Ezek után már én sem hiszem el azokat az 30-60E-t futott autókat, tuti néhányszor átpördültek, és még csak vissza sem kellett tekerni
De vajon miért 99999-ig van a számláló? Annál tovább nem tervezték, hogy működni is fog?Végül ezt ajánlották és ezt is vettem meg: PEUGEOT 306 Husky
Ha már nem élne a link: PEUGEOT 306 Husky adatlapEddig tetszik, nagyon szép állapotban van. Elegáns kinézetű, kényelmesen tágas belül, hátul is jól elférni, hatalmas a csomagtartója.
Hétfőn viszem eredetiségvizsgálatra és kötelezőt kötni rá, aztán megyek is vele a márkaszervizbe, mert kuplung csúsztatásnál nyikorgó hang jön a motorból (egyesben, kettesben, rükvercben lassú tempónál, leginkább parkolásnál), meg nagy sebességről lefékezve kopogás hallatszik, míg nem váltok vissza, vagy teszem üresbe. Remélem nem lesz komoly gáz vele:S Természetesen próbaútnál ez nem derült ki.
Márkaszervizbe csak akkor vihetem vajon, ha már az én tulajdonomban van?Ma megvettem a T betűt is rá
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz SzalaiG #7063 üzenetére
Valóban csöppet nagyobb, mint egy Alto
200.000 km van benne, de 200.000 országúti km és nem városi. Vidéki tulajoké volt, akik állítólag csak arra használták, hogy kiugorjanak Bécsbe az operába. A sarki Tesco-ba már nem ezzel mentek.
A szervizkönyv nagyon rendben van, csak a Gablini márkaszervizbe vitték, utoljára 2010. októberben volt ott olaj és szűrő cserére.Egyébként nem olyan vészesen nagy, mint képről gondolni lehetne. Olyan kis kompakt, nagyon eltalált méretekkel.
Örülök annak is, hogy maradt pénz a zsebemben, ez sem utolsó szempont.
Ember tervez... én beleszerettem. Legszívesebben most is furikáznék vele, ha nem lenne más dolgomValszeg egyébként a hangok amit hallok a motortérből, az a kuplung lesz, lehet sikerült kicsit megpörkölni... jó kis tanulópénz lesz...
Köszönöm a segítséget és a jókívánságot!
Motion_Blur: igen, a 2005-2010-esre gondoltam. Egy tulaj mondta, hogy kamu ez a 6-7 literes fogyasztás, 9-10 simán megvan neki.
A legújabb Swift már nem magyar embernek való árcédulával rendelkezik... Kíváncsi vagyok mennyire lesz értékálló.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Nagy változásokat hoz az EU-s iPhone-okra az Apple
- ZIDOO médialejátszók
- Akciókamerák
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- 2024-ben M1? Nóóórmális?
- Sorozatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen