Hirdetés
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- rootolt Galaxy készülék teljeskörű ROM mentése & visszaírása v. klónozása root-olatlan készülékre TWRP !nélkül!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- HMD Skyline - jó szerelés
- Apple iPhone 11 - népalma
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
Hirdetés
-
Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
it Nagy médiaszenzáció lett az a jelentés, amely szerint a Qualcomm megvenné az Intelt, erre azonban az elemzők szerint kevés az esély, ráadásul óriási trösztellenes botrányt okozna.
-
"A homoszexualitás természetellenes" 😠
lo Ehhez képest a természetben nem ritka és evolúciós előnyei is vannak. ...
-
Shadows of Doubt teszt
gp Vajon mennyire – és meddig – lehet szórakoztató egy véletlenszerűen generált detektíves játék? Végtelen mélységű összeesküvések várnak vagy csak felületes ügyek? Kinyomoztuk, mit is kínál ez az ambiciózus indie projekt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
t1
addikt
Voltam tesztvezetésen, asszonykám vezetett neki nagyon nem jött be indultunk is a női sofőrős versenyen Nekem amúgy tetszett belülről is , a külseje túl csajos nekem inkább egy Swift 5 ajtóval vagy 1.5 VVT vagy 1.6 Sport, ha nem sport akkor megkapná a full sport optikát és belsőt
-
t1
addikt
Sportot vezettem már nagyon bejött, az 1.5 talán jobb lehet mint az 1.3 azért nem nagyon akarok 1.3.ast mert nagyjából úgy menne mint a mostani gépem amit meg nem akarok, érdemben a sport lenne előre lépés de az meg elég drága még mindig Banki visszavetette semmiképpen nem akarok, klíma meg alap mert a mostaniban nincs és néha hiányzik ( helyette van tetőablakom) mondjuk 100k-ért betudnám rakatni a szervókormánnyal együtt és akkor fullos lenne a gépem
-
t1
addikt
válasz mefistofeles #9872 üzenetére
Fanatikus vagyok azért is néz ki így nem kevés lové benne van, de ezt szeretem ez a hobbym csak most értem el a határt amikor az újabb tuningot már pénzkidobásnak érzem ezért megállok és elkezdek gyűjteni egy Swift 2-re ( vagy más kocsira ) ahol megint elfog kezdődni a folyamat
-
t1
addikt
válasz mefistofeles #9897 üzenetére
Nem tudom, voltatok-e Esztergomban a Suzuki gyárban...én voltam és amit láttam..... lehet, hogy a motorok összeszerelve érkeznek oda, számomra meglepő volt, hogy szinte 0 minőség ellenőrzés volt... mentek a soron a kocsik rakták őket össze ennyi nem lett utána nézve, hogy jól lett-e ez meghúzva stb....
-
t1
addikt
válasz Motion_Blur #10028 üzenetére
Köszönöm uram
Egyik kép kicsit javítva [link]
-
t1
addikt
válasz Ace Ventura #10041 üzenetére
Ha olcsóbbat akarsz akkor vegyél Valeot = 15k kb ha egy jobb minőségűt akkor Exedy az ajánlott : [link]
-
t1
addikt
válasz Ace Ventura #10043 üzenetére
Nem tudom, gyári kuplung szett 150-200k simán elmegy rendes használat mellet, valószínűleg az Exedy is tudja ezt
-
t1
addikt
Elvileg lehet cserélni RSK-n volt rá precedens de nem olcsó dolog, motor + munkadíj + többi költség (regadó különbözet, friss műszaki, eredetiség vizságlat, új forgalmi, engedélyek stb) ha 1.3-ast akarsz akkor inkább add el a mostanit és vegyél azt. Ha 1.0 cserélsz 1.0-ra azt hiszem kell egy NKH-s szemle a kocsinak majd go okmányiroda és új forgalmi.
-
t1
addikt
Szplöttyy
Ez kéne neked.... [link] -
t1
addikt
válasz Motion_Blur #10162 üzenetére
Halihó!!
Legjobb helyen jársz.
Gondolom fejegységet is szeretnél cserélni leírok neked egy komplett rendszert ami elég szépen muzsikálna a gépedben.Fejegység: [link]
Első szett az ajtóba: [link]
Mélyláda: [link]
Erősítő: [link]Ez így kb 122.000ft + 10k a kábelszett a beépítést vagy magad csinálod vagy szerelő kb 10-15k.
Ez garantáltan ütne a gépben, ha Veszprémbe járnál valamikor meghallgathatnád a rendszeremet[ Szerkesztve ]
-
t1
addikt
válasz Motion_Blur #10164 üzenetére
Noname.... látom tényleg nem ismered a hifit Autó hifiben főleg erősítő/hangszóró nem az ismert márkák amik jók, pl JVC, SAL, MNC, stb. Igen az első szettem ilyen, az erősítőm és a ládám más márka kicsit gyengébbek mint amiket linkeltem, de hallotam már élőben őket és eléggé jó cuccok csak ajánlani tudom, van videóm de nem adja vissza illetve itt még bejáratós volt a rendszer: [link]
Igen rendelhetsz innen az oldalról tudok neked 5% kedvezményt is suzuki club által részletek priviben
-
t1
addikt
válasz Motion_Blur #10169 üzenetére
Mérő szalag előkap és leméred a helyet a ládáról google dob ki méret adatokat
-
t1
addikt
válasz karakpecze21 #10540 üzenetére
Szerintem a kinyomò csapàgy hangjàt hallod.
-
t1
addikt
Srácok, akkora mákos vagyok, nyertem egy Kizashi hétvégét a Suzuki Világ jóvoltából
-
t1
addikt
válasz anonymus89 #10592 üzenetére
Nekem Prevent páramentesító spray-m van, Tescoba 600ft volt, tényleg működik, le kell mosni az üveget belülről majd rá a cucc utána tisztára törölni és nem csapódik le úgy a pára mint eddig. Talán egy kis homályosodás van amíg nem fújja le a fűtés de kb észre vehetetlen.
-
t1
addikt
válasz Kornel #10595 üzenetére
Nekem sajnos nincs klímám így ez e megoldás maradt
Köszönöm mindenkinek, nagyon örülök neki régóta pályázom rá mert nagyon tetszik, már előre félek, hogy hatalmas birtoklási vágyat fog belőlem kiváltani a dolog, de sajnos ez nem az én pénztárcámhoz lett tervezve a maga 8.900.000ft-os árával
-
t1
addikt
Még ma nálam a Kizashi holnap reggel vissza kell adnom..... sírás lesz a vége
[link] -
t1
addikt
válasz Szplöttyy #10672 üzenetére
Fogyasztás:
Fedcomp szerint az elmúlt bő 700km átlaga ami tényleg full vegyes és volt benne sok nyomkodás 9.1l/100km
2.4 soros 4 hengeres 16 szelepes: 170LE@230nm
0-100: gyári adat 8.8 de szerintem simán tudja.
Végét nem tudom nem kockáztattam, de a 170-180 meg se kottyant neki.Futómű mesés, nagyon szépen kanyarodik kasztni minimálisan dől nagyon szépen tapadnak a 235/40R18-as téli Falkenek is tényleg nem lehet rá panasz, talán kicsit hangos a gumi de kb ennyi. GTi 0-100 jobb, de 110-120ról már nincs esélye És én is utáltam gondolatban, hogy CVT de visszagondolva nagyon szépen teszi a dolgát simán bevállalnám
-
t1
addikt
válasz Kornel #10687 üzenetére
Hát igen én is többre számítottam, de tényleg tempómattal kordában lehet tartani a fogyasztását. Nagyon összerakott autó tényleg minőségi ha lenne rá keret, és tudnám tartani mellé az életszínvonalat nem gondolkoznék vennék egyet. Nem mellesleg nem lehet, úgy elmenni sehol, hogy valaki ne bámulja meg mert annyira robosztus a felépítése és ritka típus, hogy rengeteg ember megfordul utána. Ennek már van tekintélye
-
t1
addikt
válasz Motion_Blur #10689 üzenetére
Ez jó érték hasonló használat mellet nekem is ennyit eszik a 8V mostanában
-
t1
addikt
© Kaller ma 20:00 | Válasz | #35532
Ahogy ígértem írok egy kisebb élménybeszámolót a Kizashiról.
Az eltöltött 800km alatt csak pozitívan tudok róla nyilatkozni, a motor teljesen elég hozzá dinamikusan mozgatja a kasztnit fogyasztása se volt annyira vészes automata létére 9.1l/100km lett a fedcomp szerint az átlagom ebben volt sok város autópálya haladós menet is szóval minden. Maga a váltó elsőre furcsa volt, de 1-2 óra után megszoktam, és eléggé dízelesen tartotta a fordulatot 130km/h = 2500rpm, városban is normális kezeléssel 1500-at se forgott a motor, a manuális része szerintem gyenge nagyon lassú inkább ’D’-ben használtam. Féke teljesen normálisan fogott megszokást igényelt. Futómű teljesen jó volt, kicsit feszesebbre van hangolva, de szépen elnyelte az úthibákat, talán a 18-as téligumiknak volt egy kis hangjuk ( Falken ) amúgy az utastérben nem zörgött csörgött semmi. Helykínálat hatalmas 180cm/130kg vagyok simán elfértem magam mögött minden kézre állt kifejezetten jó volt a vezető ülésben ülni ezt főleg a rengeteg állítási lehetőségnek és nagyszerűen működő ülésfűtésnek, köszönhettem, a tükrök hatalmasak, lehet rendesen tolatni velük, de parkoló radar is jól működött talán annyi, hogy a lökhárító alá nem pásztázik, így hamar fent lehet akadni egy padkán, mert eléggé alacsony az orra. A forgalomban érdekes mód senki nem akart letolni sőt, állandó jelleggel figyeltek lestek milyen autó ez, nagyon sok ember megnézte, mert nem sűrű látkép az utcán. Hogy legyen negatív dolog is , talán az egyik az lenne, hogy se a motortér, se a motorháztető belső fele, se a csomagtartó alja nem volt rendesen színre fújva ilyen barnás színű volt és éppen csak beleködölve egy kis piros színnel. A másik meg a bőrülés… 1 éves volt a kocsi 30.000km –el adtam vissza és a vezető oldal combtámaszán már repedezett a bőr…
Összességében ha ilyen tehetős lennék hamarabb bevállalnám újonnan a Kizashit mint egy 320i BMW-t, vagy egy A4 –est vagy egy Volvo S60-t. 9.000.000 ftos ára ellenére még így is 2-4.000.000 ft-al olcsóbb a vele egy kategóriájú kocsiknál és messze nem olyan unalmas a formája és megszokott mind a többinek. Talán egy rendes kijelzős navit beletehettek volna a sima mátrixos kijelző helyére.
És milyen volt visszaülni a saját kocsimba?
Most nem látok éjjel, fagyoskodom az autóban, fázok az ülésben , hazafele már le akartak tolni az útról, zörög csörög hangos, nincsen tekintélye , viszont mikor hazaértem egy nagy megkönnyebbüléssel szálltam ki belőle mert végre ÉN vezettem és élveztem, hogy nem mindent a gép csinál helyettem, hogy nekem is van dolgom nem csak a kormány fogni és figyelni. Jók ezek az autók de mégse. Ha esetleg lenne olyan szerencsém, hogy tudja venni egy hasonló kategóriájú autót valami kiherélt kibelezett GTi kéne mellé, hogy eszembe jusson néha mi az a vezetés….
-
t1
addikt
Megajándékoztuk a kórházat
-
t1
addikt
válasz Szplöttyy #10951 üzenetére
Nekem a nyári szettel ( 185/50R14) még mindig könnyebb tekerni a kormányt mint nagymamám Ford Fiestajában (2000. évjárat nincs szervó), nah az durva volt, komolyan mondom parkolásnál leizzadtam vele, meg is kérdeztem, hogy hogy tudja így használni mert bitang keményen kell tekerni az én nem szervós Swiftemhez képest is.
-
t1
addikt
válasz AMD Power #11022 üzenetére
Látom sikerült eladni a Polot. Szeretnék neked tanácsot adni a vásárlással kapcsolatban, hogy ne járj úgy mint a VW-el, mert lehet, hogy igénytelen olcsó autó a Swift de pont ebből kifolyólag nem is költöttek rá rengeteg leharcolt példány van és igen csak szép pénz temető tud ám lenni.
Én a családba 4 Swiftet vásároltam már és azt kell mondjam mindegyik beváltotta a hozzáfűzött reményeket legutóbb asszonynak vettünk egy 1.0 GL 1996-os 5 ajtós Swiftet 335k-ért.
A karosszéria változás 96 után következett be nagyobb utas védelem + merevítések az ajtókban, motorház tetőn, Euro 2-es motor besorolás ( 96 előttiek PIROS!!! matricát kapnak vagyis szmogriadóban nem közlekedhetsz velük) , valamit ekkor tájt jött a nagyobb felszereltség . Lássuk ezek mit is jelentenek:
GA: Full fapad hátul még az övek se automaták se kalaptartó, ocsmány ajtó kárpitok fényezetlen lökhárítók
GL: Kalaptartó már van, hátul is automata övek, plüss ajtó kárpit, fényezetlen lökhárítók.
GLX: Fényezett lökhárítók, kp zár, elektromos ablak elöl ( sedanban hátul is ) , elektromos tükör , elektromos lámpa állítás , immobiliser, fordulatszámmérős km óra, vastagabb kormány.
Van még rengeteg kivitel sok volt a limitált széria, de ezek a legelterjedtebbek ha kérdésed van írj.
Szvsz szerint inkább a GLX-es változatot keresd és a hanyagold a 96 előtti szériát. Ha 80-90%-ban használod akkor 1.0 legyen, ez a legtartósabb Suzuki motor és tényleg tartós nem mellesleg csak ha kimondod az 1.0 szavacskát akkor gyenge de vezetve azért jóval dinamikusabb mint gondolnád, 1.3-al pesten 6-7l közé esik a fogyasztás nyáron, télen ez lehet 8 is, 1.0 kevesebbel is beéri.
Például ezeket meglesném....
[ Szerkesztve ]
-
t1
addikt
válasz AMD Power #11084 üzenetére
45Ah simán mehet bele, nekem a nagy zene miatt 74Ah van benne
1.3 8V . 130km/h@3500 rpm kereken a nyomaték csúcson ( 99nm) autózól
1.0 6V 130km/h@4000 rpmKajában így 6-6.5 között megáll viszont nem szereti az emelkedőket így.
90-100-as tempóban 4.5-5l között eszik de inkább 5l alatt
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Autós topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Parfüm topik
- Ingyen kellene, de tegnapra
- A Temu büntetésétől rettegnek az eladók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen