Hirdetés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A Xiaomi 14T-k már töltő nélkül érkezhetnek
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- MIUI / HyperOS topik
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Buds3 Pro - szárat eresztettek a babok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
it Elmondta Elon Musk, hogy mennyi Startshipet indítanak a Marsra – ha nem lesz gond, utána mehetnek az emberek. 4 éven belül.
-
Dedikált Galaxy AI gomb az új táblagépekhez
ma Kiszivárgott a Samsung Galaxy Tab S10+ és Galaxy Tab S10 Ultra kiegészítői közül több, ezek árulkodnak.
-
A Pwnage kínálatában hamarosan megjelenik az eddigi legkönnyebb nagy méretű egér
ph A Razer DeathAdder V3-ból merítő, szénszálas megoldás sok színben választható, a szenzora áthelyezhető, és még 45 gramm sincs.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #21320 üzenetére
ferodo-t mondanak az okosok, hogy az jó még fékben.
-
Motion_Blur
félisten
válasz Motion_Blur #21374 üzenetére
Korábban írtam már hogy mostanában elég rossznak éreztem a fékhatást + párszor, főleg vészfékezésnél volt olyan hogy szinte teljesen elment a fékem... erre gondoltam hogy a betétek elkoptak, vagy a tárcsa már a végét járja.
Kiderült hogy a tárcsa és a betétek is rendben vannak, viszont rámértek a fékfolyadékra és bizony az már semmire nem volt jó... csere után amikor elhoztam az autót, az első fékezésnél majdnem lefejetem a kormányt. Szóval én most szembesültem a fékfolyadék jelentőségével, ezentúl 2-3 évente cserélni fogom.. sokkal egyenletesebben épül fel a fékhatás most..
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #21389 üzenetére
Helyes, ezt igy kell csinalni.
Hibaba mondom, legtobben csak legyintenek ra. -
roberto211
őstag
válasz Motion_Blur #21389 üzenetére
Akkor jövőhónapba lecserélem én is.
Mondjuk azt se tudom ebbe milyen fékfolyadék kell.. Majd utána kutatok.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
válasz Motion_Blur #21392 üzenetére
Okés.. Jövőhónapban kicserélem. Bár ebbe a hidegbe autó alá menni, lefagy a vesém is. Szerintem úgy is nagyon levegős lehet a fékem mert elég nagy a holtjátéka a pedálnak.. Így legalább remélhetőleg elmúlik.
kenguru: Köszi
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
válasz Motion_Blur #21468 üzenetére
Jaaa, akkor egyből kibérelném.
Szelném vele a dombokat..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
kolosanyi
veterán
válasz Motion_Blur #21553 üzenetére
Az. Szeretem vezetni, jó autónak tartom.
(#21558) kornelka
Jó lenne, de már a t*köm tele van az autóvásárlással. A Swiftről kiderült, hogy valószínűleg rommá törték, azért adják el. Nem volt két egyforma rétegvastagságú elem rajta, az alváz pedig úgy berozsdásodott, hogy a csavarokat csak vágással lehetne oldani. Három rohadt hónapja nézem a hirdetéseket, de eddig mindegyik csak tákolt sz*r volt. Indultam 500 ezer forinttól, annyiért nem találni jót. Felemeltem a keretet 1 milláig, szintén semmi. Most már az eredeti összeg háromszorosáért nézek autót, de szintén csak kipofozott roncsok vannak az ársávban, esetleg jó állapotúnak mondott 15 éves autók, aminél bármilyen hiba előjöhet. Most fogom ezt az összeget, félreteszem és jövő ilyenkorra kigurítok egy új autót a szalonból. 3 márka jöhet szóba, Lada, Dacia, Suzuki. Attól függ, hogy elég lesz-e a Celerio - egyébként nagyon tetszik -, vagy inkább egy Logan Arctic kell-e majd azonos összegből. Persze ha a Lada tényleg olyan jó áron lesz, ahogy beszélik, akkor olyat veszek, aztán kész. Megmondta Henry Ford anno, az új autó a jó autó, ez ma is megállja a helyét. Nagyot fogok rajta bukni, mert hihetetlen mennyire nem tartja az értékét? Igen. Érdekel? Nem. Lesz egy autóm, ami jó pár évig költségmentes lesz, illetve nagyon sokáig úgy ülhetek bele, hogy nem kell a műszaki állapot miatt aggódnom.[ Szerkesztve ]
-
gerii
addikt
válasz Motion_Blur #21644 üzenetére
Francia váltóval nem ér hasonlítani, azoknál nincs rosszabb
2006-os Swift-eknél másnál is "visít" az 1-es fokozat, olyan mint az egyenesfogazású rükverc (más autóknál)?
-
gerii
addikt
válasz Motion_Blur #21648 üzenetére
Akkor jó, lehet tényleg egyenes fogazású az egyes, csak idegesítő amikor megbámulnak
-
roberto211
őstag
válasz Motion_Blur #21813 üzenetére
6 év alatt nulla, de szerintem bőven lett volna rá alkalom,hogy lefényképezzenek.. Mint ahogy nekem is.. Ha párszáz méterrel arrébb fényképeznek akkor most ez 45től indult volna.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
bajnokpityu
félisten
válasz Motion_Blur #21953 üzenetére
2wd 1.6B gl+ szürke-fekete.
majd áttöltöm a telóval készült képeket.eladó topping dac
-
a_tesz
Korrektor
válasz Motion_Blur #22001 üzenetére
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
roberto211
őstag
válasz Motion_Blur #22092 üzenetére
Miért nem mész be tesztvezetésre? Ott levő márkakereskedőhöz...
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #22382 üzenetére
Jo hely lehet.
Ujpalotan egy garazs sincs, igy felpiteni egy paneldzsungelt, hat mit nem mondjak, kellett hozza tehetseg. -
gerii
addikt
válasz Motion_Blur #22396 üzenetére
Metálfényre már nem futotta, elég ronda fehérben.
-
Tigi
őstag
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #22402 üzenetére
SS fórumon is linkelték...
már ott csurgott a nyál érte, ennyiért meg főleg.
lehet valaki gyorsan cselekedett -
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #22405 üzenetére
Igen, ez kerdes, de ennyi km alatt sokat nem kaphat.
Annak idejen az uj swift2-met ugy jarattam be, hogy eloszor 2000 km-ig max. 3000 rpm, akkor egy olajcsere, majd utana az elso 5-6 ezer km alatt nem forgattam 4000 fele, utana meg kapott egy palyat, na ott vegigprobalgattam a fordulatszam minden tartomanyat.
Olyan gyonyoru hangja volt, egy rossz nesz se se jott a motor felol...
A sportot meg mint megtalaltam a carstylingon, mar feleves koraban top speedet gyakorolt vele az elozo tulaj, ahhoz kepest nem sok minden latszik rajta
Egyszer legyen meg egy uj autom, arany elete lesz -
Tomics
addikt
válasz Motion_Blur #22416 üzenetére
Motor: 0W-20 Eneos
Váltó: gyári suzukis 75W-80PH! addikt since 2004
-
zsoika
addikt
válasz Motion_Blur #22426 üzenetére
Köszönöm a válaszokat...meglepett, hogy 0w a gyári előírás. Mindig tanulok valamit.
-
mdani01
aktív tag
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #22464 üzenetére
Ugy volt, hogy eladom ugye jovore.
De majd meglatom, hogy lesz penz.
Rosszabbat nem akarok helyette.
Ha nagyobb kell, lehet veszek masodik autonak egy megane 1 ph2-t, az mar csaladhoz is eleg, ez meg.marad, majd kiderul. -
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #22470 üzenetére
úgy, hogy az eneost ette picit.
kb 1 liter / 5-6000 km körül volt az olajfogyasztás.
de hozzátartozik, hogy egyszer - Krisztiánnal - jól meghajtottuk, én direkt nem váltottam fel sehol, jó 50 km-en tapostam neki, sokszor tiltás közelében, akkor éreztem is egy kis égett olaj szagot, na utána kellett rátölteni nem sokkal. szerintem vagy hamis volt, vagy nem is azt rakták bele, amit vittem, de nem voltam megelégedve vele.
ez a LM ami vettem, az egyik legjobb 5w30-as olaj a hths viszkozitását tekintve, ami főleg ilyen extrém terheléseknél jön jól, illetve vastagabb is, mint az eneos sustina 5w30...
majd nézegetem, hogy ezt eszi-e, de ha eszi is kicsit, akkor is lesz miből után tölteni, mivel 6 litert vettem, így volt 13000 HUF -
dnelb
veterán
válasz Motion_Blur #22483 üzenetére
Fun volt
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #22483 üzenetére
Probald ki egyszer...
Ezeket a japan motorokat erre szantak...
Suzuki, honda...
Taposni kell, forgatni, azt szereti.
Szerinted mit fog kapni, amikor jovore kiviszem a nordschlifere?Krisztian megmondhatja, hogy kiraly volt
[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz Motion_Blur #22493 üzenetére
Nem is az autó akar pörögni,a vezető pörgeti föleg az 1 est másként nincs erő.
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #22517 üzenetére
hankook nem rossz gumi, de esetleg firestone is jó, stb.
ezeket is nézd meg.
csapj fel egy adac meg egy autobild tesztet, és szemezgess az árlisták alapján. -
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #22519 üzenetére
ne tedd...
nekem a splash-en nagyon rossz volt...
185/55 r15 vagy 185/60 r15...
195/50 r16-ban lenne váltó méret
vagy ha már lúd...
195/45 r17.
de a 205/45 r17 is alámegy, bár oda már kéne erő is -
mdani01
aktív tag
válasz Motion_Blur #22523 üzenetére
Nem csalodtam bennuk ismet hogy ez az egesz Lada egy puritan olcso sz@r. Belulrol rossz ranezni is, kivulrol elmegy hat jobb ha nem folytatjak egyinek sem a gyartasat, semmi penzert nem kene
iPhone 15
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #22527 üzenetére
én regelve voltam, de nagy halál volt ott..
splash topicban rajtam kívül senki se írt.
magával meg nem szívesen beszélget az ember -
nagyúr
válasz Motion_Blur #22534 üzenetére
Jó is az a 2.0 pdtdi 100-120k km után beadja a kulcsot normális karbantartás mellett is, kell rá még a chip az a tuti.
"Kezdetben pl. a BKP-motorokon a főtengely egy rövid lánccal hajtotta a hátsó balansztengelyt. Az meg fogaskerékkel az első balansztengelyt, ami pedig a hatszöggel az olajszivattyút. Agyrém nem? Olyan puha volt a lánckerék, hogy 120-150 ezer kilométer elég volt ahhoz, hogy a kiegyensúlyozótengelyek "lerángassák" róla a fogakat"
"Ezt később leváltották közvetlen fogaskerék-hajtásra. ami megoldotta a lánchajtás és lánckerék problémát, de az olajszivattyú meghajtásáért felelős hexagont ettől még meghagyták"
Gyári új olajpumpa 200k khm...
A fenti hiba miatt egyébként besülhet a motor is, ezt 3 éves korukig gariba javították.
"Az olajszivattyút ugyanis az új rendszerben - és csak a 2.0 TDI-motoroknál, amelyekben van kiegyensúlyozótengely - a második kiegyensúlyozótengely közepéről, egy hatlapú tengellyel hajtják meg. Nos, az a kis hatlap egy idő után elkezd mocorogni, lassanként lenyalja a sarkait, majd egy óvatlan pillanatban elfordul. Ilyenkor a következő sorrendben mennek tönkre a rendkívül kenésigényes és drága alkatrészek: 1) turbó, 2) hidrotőkék (16 db), 3) maguk a kiegyensúlyozótengely-csapágyak, 4) az adagolóelemek. A hiba mértéke sokszor akkora, hogy gazdaságilag nincs értelme felújítani a motort, csak a csere segít."
Ne akarj felülni a rollerre
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Motion_Blur #22536 üzenetére
Családból azért kevesebb a kockázat, de ha tisztában vagy mindennel akkora fasza hajrá, sok szerencsét hozzá, kényelemben, presztízsben nem összehasonlítható a két autó.
-
HUNPSP
aktív tag
válasz Motion_Blur #22534 üzenetére
Én például kizárólag OMV-hez járok és tankolok, a maxxmotion-t az elején próbáltam de nem hatott meg. Most karácsonyi ajándékként újra ez van az autóban, és meglep a különbség, pedig mondom, előzőleg nem igazán volt ilyen. Autópályán nagyobb tempónál is jobban húz, városban pedig egyértelmű a különbség. Ameddig ennyibe kerül a benzin, és kb. 7000-ig megúszom a 20 litert, addig szerintem megy majd a maxxmotion. Motornak és minden másnak is jobb ezzel, kivéve az ember pénztárcáját.
(anno a vásárlás előtt olvasgattam hogy melyik benzinnel érdemes, és jópár megkérdezett alapján végülis az OMV-Agip-Esso-Shell-Mol sorrend alakult ki, a Tesco-sat pedig egyáltalán nem javasolták. - az hogy ebből mi igaz és mi nem az jó kérdés, nyilván lehetetlen ezt felmérni)
Szerk.: a legfontosabbat kifelejtettem, hogy eddig nem volt gond vele.[ Szerkesztve ]
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=HUNPSP @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_3/keres.php?stext=HUNPSP&submit= @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_4/keres.php?stext=HUNPSP&submit=
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #22547 üzenetére
Karacsonyra kap a ss is egy tank mm100-at.
-
addikt
válasz Motion_Blur #22547 üzenetére
Mióta a környékünkön van Shell kút, azóta én ott tankolok (20 éve elmúlt már a dolog), de eddig semmi bajom nem volt. Mióta üzemeltetésre átvette a Tesco kutakat a Shell. azóta ráadásul ott...
Jó szerencsét!
-
addikt
válasz Motion_Blur #22601 üzenetére
Ne haragudj meg, de egy ilyen helyesírással/írásképpel író embert Te komolyan veszel?
Kár, hogy nem írta meg, hogy milyen labda volt: pöttyös~, foci~, kézi~, vízi~, tenisz~, vagy milyen....
Jó szerencsét!
-
t1
addikt
válasz Motion_Blur #22603 üzenetére
Csak kérdezem, amúgy mi köze van a lambda szondának a hátsó dobhoz? Nem oda csatlakozik be hanem vagy a leömlőbe vagy a katalizátor elé - után. Régebbi Swiften használok most is ilyen saválló Paragit az előzőmön is ez volt fent, egyszer sem volt hiba.
-
Tigi
őstag
válasz Motion_Blur #22601 üzenetére
Bátyám 2005-ös Swift-jén 100-as Paragi (nagyon szép hangja van) volt jó ideig és semmi hibát nem dobott a kocsi sohasem.
Ugye nekünk 3 ilyen Swift volt a családban és egyikkel se volt semmi ilyesmi probléma.
Ja, egyébként megvan még a rozsdamentes 100-as Paragi dob ha érdekel valakit mivel a kocsi már nincs meg és az újra nem lehet felrakni.
Ha érdekel valakit akkor a dobon kívül a hátsó Eagle Eye lámpák is eladóak, de asszem, hogy a 4db Blaupunkt hangszóró is megvan még amit a gyárik helyett használt (sokkal szebben szólnak).
Minden makulátlan állapotban van.
Ha valakit érdekelnek ezek a cuccok akkor írjon privit.Ja, a dob felszerelést is megtudjuk oldani.
[ Szerkesztve ]
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
Sh@dowMAN007
tag
válasz Motion_Blur #22601 üzenetére
Ez a saválló előtt a sima sportdob volt, de kb 2 év után kilyukadt...
Pedig az kamrás volt és nem átmenő, mint a saválló.
Annak sokkal jobban tetszett a hangja.Visszatettük a gyári dobot kb 100-km alatt nem volt semmi hibakód.
A bolt visszaküldi a Parraginak és rendelnek egy saválló kamrást.
Remélem azzal nem lesznek problémák. -
Sh@dowMAN007
tag
válasz Motion_Blur #22609 üzenetére
Olyan amit te linkeltél csak külön kérésre nem átmenő, hanem kamrás lesz.
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #22650 üzenetére
Max nalad
Azert egy tarcsafek hatul is fog.
Plusz itt a fekutrol beszelsz, amiben lehet is igazsag, de mire mesz vele, hogy megallnal idoben, ha elotte megeloz a kocsid hatulja, es mar a szembe savban nezed, ahogy a szembejovo neked megy. -
dnelb
veterán
-
gerii
addikt
válasz Motion_Blur #22692 üzenetére
Szegény autó.
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #22706 üzenetére
Suzuki vilag budaors.
Szerintem magukban elkuldtek a halal ....ra mikozben cumiutak vele -
dnelb
veterán
válasz Motion_Blur #22706 üzenetére
főleg hogy semmit sem ér kb. biztos nem rakatnám be utólag, kicsit fényesebb lesz tőle a köd aztán ennyi. jah meg az út szélét kicsit világítja, nem is értem ezt a nagy ködlámpa hype-ot. bár gondolom komolyabb kocsikban a ködlámpa is komolyabb..
[ Szerkesztve ]
-
roti86
őstag
-
negroo
aktív tag
válasz Motion_Blur #22777 üzenetére
Szerintem nincs ráció benne. Mindenkinek vizesedik egy picit és a hosszabb leállásnál indul emiatt be nehezebben. Ha beindul akkor az égés miatt nem volna szabad történi-e. Főkép ha a fordulatszám is meg van. Ha napokban levetted az aksíról a sarut akkor nekem is bebolondul max 1 hétig. Lehet neked ezt dobja ki a gép. Viszont a gyertya csinálhatja ezt is. Nincs rajta és be párásodot ott is gyertya kábel között. Vagy maga a motorban a hézzagnál van víz rá fagyva. Vagy a elosztó ladáknál is elő fordult ez mikor már repedt a fedél és befolyik a víz azt nézhetünk miért nem indul be ilyen időben.
[ Szerkesztve ]
-
Thome
addikt
válasz Motion_Blur #22807 üzenetére
-
domojko
senior tag
válasz Motion_Blur #22817 üzenetére
Az enyém 2006-os. Én [ilyen] lámpákat raktam be hátra. Semmi extra nincs a cserében. Alul felül 1-1 csavar. A lámpatest hátoldala hosszú patent szerüséggel kapcsolódik a kasztnihoz. Talán csak annyi h a kasztniban levő csatlakozóra kössél valamit mert elég rövid a kávelezése, könnyen visszacsúszik a kasztniba. Utána bogarászhatod.
-
domojko
senior tag
válasz Motion_Blur #22828 üzenetére
Mondjuk ugy h én is nagyon jutányos áron jutottam hozzá. Cserébe adtam a saját gyári lámpákat. Az enyém fehér így pont illik hozzá a fekete. A biztonság kedvéért minden elektromos művelet előtt le szoktam venni az akkusarut.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen