Hirdetés
Hirdetés
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
A gépház modding sötét oldala. (rewrited)
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban?Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
Premier előzetesen a Broken Sword - Shadow of the Templars: Reforged
gp A klasszikus játék új kiadása az elmúlt hétvégén végre játszható lett.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Slax
senior tag
válasz SzalaiG #3670 üzenetére
Kapott 3 majrévasat, 2 darab sárvédőt előre (ami ott lóg alul a kerék mögött), egy darab bólogató kutyát (szülőktől, de nem áruljk el, hol szerezték ), persze mindezeken kívűl egy teljes külső-belső takarítást. Errefel elkezdett kopogni a jobb hátulja, ha kettőnél többen ülünk benne. Jövőre nem kap semmit.
[Szerkesztve]''mit csinálsz? megmondod a gépnek: MŰ-HOLD-VEVŐ!! NEM ÉRTED?! MŰ-HOLD-VEVŐ!!'' by escie '' Fáznak a bitek, a kihűlt adatok egymáshoz bújnak... by LAN Sianis megtömött egy pónit
-
Slax
senior tag
válasz SzalaiG #3678 üzenetére
Valszeg a csillapító adta meg magát, de majd a szervíz megmondja. Alapban 1-2 emberrel semmi zaj nincs onnan, de ha már hátulra is ülnek, már kezdi is. Elég idegesítő, hogy fél évesen már ezt csinálja, de még van 2,5 év gari.
''mit csinálsz? megmondod a gépnek: MŰ-HOLD-VEVŐ!! NEM ÉRTED?! MŰ-HOLD-VEVŐ!!'' by escie '' Fáznak a bitek, a kihűlt adatok egymáshoz bújnak... by LAN Sianis megtömött egy pónit
-
Antonio
senior tag
válasz SzalaiG #3698 üzenetére
részben természetesen igazad van csak azt nem értem miért lenne több a fentartási költsége az 1.5 ösnek?
amúgy ha jól látom az 1.5 ös az VVT míg 1.3 ''csak síma'' motor?Samsung 65KS8000, Denon AVR-X2400H, White Heco Music Style 500 front, Heco MS Center, Heco MS 200F Satellite, Sub: Dynavoice T12, Zidoo X9S, Synology DS216+II, Dell precision 4800
-
Antonio
senior tag
válasz SzalaiG #3701 üzenetére
utána olvastam az 1.3-as egy régebbi típus motor azaz nem VVT ezért van az hogy alacsony fordulaton nyomatékszegény ...
valamelyik tesztben olvastamSamsung 65KS8000, Denon AVR-X2400H, White Heco Music Style 500 front, Heco MS Center, Heco MS 200F Satellite, Sub: Dynavoice T12, Zidoo X9S, Synology DS216+II, Dell precision 4800
-
Antonio
senior tag
válasz SzalaiG #3704 üzenetére
dehogynem jó a VVT ... miért ne lenne jó?
csak gondolom kicsit költségesebb az előállítása ezért raktak ''egyszerűbb'' motort az alap modelbeSamsung 65KS8000, Denon AVR-X2400H, White Heco Music Style 500 front, Heco MS Center, Heco MS 200F Satellite, Sub: Dynavoice T12, Zidoo X9S, Synology DS216+II, Dell precision 4800
-
Slax
senior tag
válasz SzalaiG #3727 üzenetére
Csak arra vagyok kíváncsi, mekora motorral fog még kijönni az 1.2-esen kívül. Mert jó lenne belőle egy 1.6-os is, vagy egy dízel.
''mit csinálsz? megmondod a gépnek: MŰ-HOLD-VEVŐ!! NEM ÉRTED?! MŰ-HOLD-VEVŐ!!'' by escie '' Fáznak a bitek, a kihűlt adatok egymáshoz bújnak... by LAN Sianis megtömött egy pónit
-
ett
aktív tag
válasz SzalaiG #3741 üzenetére
Azért, mert nincs verdám. Ez a Csoda nem az enyém, de ez se rossz masina. Ha veszek gépest, akkor valószínűleg swift lesz, vagy majd a splash, ki tudja mi lesz addig. Az olcsóbb az 15% kedvezmény, ami körülbelül annyit jelent, hogy eggyel jobb felszereltségűt tudok venni ugyanannyi pénzért, mint akárki más. Alkatrésszel se lenne gond, mert nagyker áron lehet venni, bár ez már drága. 2 éve még 50% kedvezménnyel lehetett azt is.
Nightmare: Érdekes felvetés. Én mondjuk furcsa hangokat nem hallok egyikből sem, pedig naponta 8-900 darabot röffentünk be gurigázás céljából. Mindegyiknek egyenletes az alapjárata, nem hangos, a kipufogó is egyforma mindnél. Lehet később jön elő a használat során amit írtál És a gyárban is 95-ös nyálat raknak bele, nem 100-ast. : )
[Szerkesztve]Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
Zadia
senior tag
válasz SzalaiG #3754 üzenetére
A könyve szerint 100.000-nél kell cserélni,csak olyan hülyén van megrajzolva a kép,hogy élőben nem találtam semmilyen csavart ahova lett rajzolva.
Kell valamilyen speckó kulcs a csavar kitekeréséhez?
A legnagyobb szívás az egészben,hogy nincs aknám és így kell megoldanom a problémát. -
Petek
tag
válasz SzalaiG #3780 üzenetére
De nem az 1.9-es leváltására, mert sajnos csak a 90 lóerős változatot rakják az sx4-be, pedig a 110-es nagyon frankó lenne, apámnak olyan van a ford c-maxban, és csak alig gyengébb az 1.9-es sx4-nél, ráadásul összehasonlíthatatlanul kultúráltabb, és 1 literrel kevesebbet fogyaszt országúton ha a megengedett sebességgel megy az ember
Mondjuk érdekes lesz összevetni majd a kis dízel sx4 árát a hozzá nagyon hasonló méretű ford fusionnal ( lehet hogy még a c-max sem lesz sokkal drágább lolIn vino veritas
-
Petek
tag
válasz SzalaiG #3782 üzenetére
Sztem is, pedig nem rossz autó, bár engem nagyon idegesít, hogy abszolút nem praktikus, a csomagtartóba pl vennem kellett a filcre tépőzárazható kis háromszőgeket, hogy a kötelező kresz tartozékok, meg egy két állandóan magammal cipelt apróság ( szélvédőmosófolyadék, vileda, szivacs, ) ne gurulásszanak ide-oda, mert abszolút semmi rögzítési lehetőség nincsen még a GS-ben sem, ami ugye a legmagasabb felszereltségi szint. De az utastér sem kényeztet minket túlságosan sok pakolóhellyel. A legjobb tulajdonsága más autókhoz képest sztem a hatalmas külső tükrök, nagyon jól lehet bennük látni oldalt-hátra ( legalább ez jó, hamár oldalt előre az A oszlop miatt nem lehet látni )
Az árakról még annyit, hogy a 2.0l-es 136le-s c-max-ot ghia, azaz csúcs felszereléssel
5.4 milláért lehet kapni, ami csak 200-al több mint a kevésbé felszerelt és gyengébb sx csúcsváltozata!!!!!
[Szerkesztve]In vino veritas
-
Petek
tag
válasz SzalaiG #3784 üzenetére
a francia és a fiat résszel egyetértek, de a ford nem olyan rossz...
jó persze nem japán...
Eszembe jutott egy a fordnál is jobb ár/érték arányú autó, ami ráadásul megbíhatóságban is lehet hogy megveri majd az sx4-et!: Kia Cee'd az újságírók nagyon dícsérik, én még nem próbáltam, apám már ült benne, neki tezsett. A műszaki paraméterei, az ára, és a garanciája is veri az összes konkurenst, és nagyon dícsérik a dízeljét is. Mondjuk a formája nem tetszik annyira mint az sx4-éIn vino veritas
-
Sytex
tag
válasz SzalaiG #3809 üzenetére
Akkor köszönd meg a suzuki szaki ismerősödnek, mert tisztán emléxem hogy a versenyautóba ha kelett váltóolaj akkor 4x0,5liter castrol TAF-X -et hoztam a boltból.
MOD: Ha az amennyi belemegy egyenlő nálad az annyi kell bele fogalommal, akkor ajánlom hogy csinálj motoroljacserét....
Na a viccet félrtetéve: én a kollégának azt magyaráztam hogy tudja beünteni a váltóolajat a kilométeróra spirál helyén, és ott jóval többet bele tudnál erőszakolni mint 2 liter....
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]- Kártyával lehet fizetni? - Persze. - Egy ászból és királyból tud visszaadni?
-
as_Rock
őstag
válasz SzalaiG #3813 üzenetére
Ez engem is érdekel, mekkora lesz a belső méret és a csomagtartó, család 2 középiskolás gyerekkel el tud vele menni nyaralni, vagy ahhoz kicsi lesz?
És persze az ÁRA!?"Tényleg, ki kellene találni valami beavatási szertartást. Mittomén, be kell szólni egy modinak, ...ilyesmi.'' - by csigi
-
-
ett
aktív tag
válasz SzalaiG #3874 üzenetére
1.0, 1.2, 1.4 benya és 1.25 diesel. Ilyen motorokkal lesz. Többet még én sem tudok. Azt tudom, hogy a próbagyártás következő hónapban indul be, de soká lesz még abból sorozatgyártás.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
neduddki
nagyúr
válasz SzalaiG #4031 üzenetére
HI!
jobb gomb tulajdonsagok: http://www.automedia.com/NewCarBuyersGuide/photos/2006/Honda/Civic/
Sedan/2006_Honda_CivicSedan_ext_1.jpg
udv
neduddki
p.s. :- )
mod: pont a vege nemlccik:- (
[Szerkesztve]https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
ett
aktív tag
válasz SzalaiG #4088 üzenetére
Van pár prototípus belole a gyárban, de még csak gagyimuanyag rajta minden, a lámpák se igaziak, csak froccsontott vackok, meg az egész belseje. Saját vélemény: Az eleje tetszik, a hátulja egy rakás szar. Kicsi, osztott csomagtarto, lefurészelték a hátulját mint a nissan nodenak. A belseje nekem tetszik is meg nem is. A válto jo hogy feljebb kerult, a fordulatszámméro megint egy rakás szar, a km ora nem tetszik, mert van egy nagy ora, korulotte meg a visszajelzok, a fordulatszámméro meg kulon felárral van odacsavarozva mint a tuningverdáknál a turbonyomás méro ora. Az osszes kapcsolo swft meg sx4-bol van szedve. Ha az ulést teljesen hátratoltam akkor már nem fértem el magam mogott, a lábam nyomta az ulést, pedig átlagosan magas vagyok (176 cm) és még gebe is. Egy megtermettebb ember igen csak nyomorogna hátul. Biztos van akinek tetszeni fog, de nekem nagyon nem jott be. Ha a hátulját nem vágják úgy le és kicsit megnyújták akkor eszméletlenul jol nézne ki, meg a muszerfalat kicsit normálisabbra kellett volna csinálni. Interneten az opel oldalán vannak amúgy képek rola, valami hasonlo lesz a suzuki változat is, merthogy ebbol három modell fog készulni, lesz suzuki, opel, meg fiat is.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
-
ett
aktív tag
válasz SzalaiG #4103 üzenetére
Elvileg ugyanakkora,de azért mégsem, mert ketté lett osztva egy rekesszel, szoval a rekesz alá is lehet pakolni,és csak azalatt van a potkerék. De a rekesz is csak fogja a helyet, nem tudom minek kellett. Nagyon idiota megoldás.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen