- Yettel topik
- Mobilhasználat külföldön
- Milyen okostelefont vegyek?
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Fotók bizonyítják, tényleg szárat növeszt a Galaxy Buds 3
- iPhone topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Samsung Galaxy Note9 - stylus-szimbólum
Hirdetés
-
Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
ph A Vision Pro még többet tudó, még drágább Pro 2 utóda helyett inkább valami olcsóbb variánst tervez piacra dobni az Apple.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Továbbra is roppant népszerű a Resident Evil 2 Remake
gp Jelenleg több mint 13,9 millió példányt adtak el a játékból és még mindig sokan érdeklődnek a felújítás iránt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Davidof92
senior tag
válasz
Ace Ventura #7908 üzenetére
nézd meg a lambda szondát, vagy injektorfej.
-
Davidof92
senior tag
válasz
Ace Ventura #7917 üzenetére
ha kifogy a benya, általában felszív valami szart a tank aljáról az AC, tehát benzinszűrő vagy ac tisztítás. Azért csak 10-15 másodperc után indul el, mert addig tart a gyujtás ráadásakor felnyomott benzin.
-
Davidof92
senior tag
Azért ehhez a "benzinest pörgetni kell" dologhoz annyit hozzáfűznék, hogy egy chevrolet camaro 5.7 tulaj mondta, hogy az automatája 1800 körül elváltogat. Bár az egy kicsit más karakterisztikájú motor
.
-
Davidof92
senior tag
a piszkált 1.9 tdi-k is megfütyültetik a gumit 2.ikban
mondjuk azok dízelek. De ilyet nemtud a 350Z-se: [link] 1-2-3 tiltás, negyedikbe nem forog meg azért
egyébként én nem pártolom a turbós benzineseket. Ha nekem sok pénzem lesz egyszer, építek egy 1.3 gti-t, de úgy rendesen. Kovácsolt dugó+hajtókar, hatalmas kompresszió, gti hengerfej bővítve, nagy injektorok, stb. Nagyon nem olcsó mulatság, dugók például 170-180K, ezért írtam, hogy ha egyzer sok pénzem lesz
Javítva: 180k egy dugószett, [link] itt benne van ha legörget az ember, itt pedig a hajtókar, az 240k [link]
[ Szerkesztve ]
-
Davidof92
senior tag
nemnem, nem karácsonyfát épít az ember, rendes sportszívű fenevadat. nem ilyen sztrítréccsinges bozalmat, a sok gagyi kínai matricával. egy szín, maximum 2. de a 2. az fekete minden féle képpen. belsőbe csak az van ami kell a műszakihoz
a motorral viszont nem spórolni. Vagy még másik lehetőség az 1.6-os blokk (arra jó az 1.3 hengerfej), viszont azt csak szedánba rakták, ergo szedánt kell alapnak választani (viszont annak van hátsó stab ródja, ellentétbe az öszes többivel kivéve gti. No abs, no légzsák, no szervo(bár ez legutóbbi talán maradhat). Az 1.6 azért jobb, mert azt nem kell halálba pörgetni, mivel ugyebár nagy lökete van (90mm), alulról is húz. Ott elég egy 7500, max 8000 fordulat (gti esetében hozható a 10k
), ezáltal igen dinamikus autózást biztosít, ja és +300cc. Ja meg kell új váltó, rövidebb mert az 1.6 irdatlan hosszú. Szeretek erről beszélgetni amúgy
[ Szerkesztve ]
-
Davidof92
senior tag
mármint 1.3 vagy 1.6 gti-sítése?
fórumon azt írták, hogy a 4wd+gti annyira nem jó a plusz súly miatt, elveszi a a vadságát a gti-nek. A SOHC 16v-nek amúgy nagyobbak a szelepei meg a be és kiömlői mint a gti hengerfejnek. Csak gondolom a gti-nek jobbak a veztengelyei meg az injektorai meg a szívósora, na meg a vezérlés, ezért tud az 101 lovat míg a sima sohc16 "csak" 84-et. Bár chippelve a sohc is tud 90 körül azt hiszem. De akkor is 1.6+gti vagy sohc HF, chippelve meg kicsit piszkálással 120 lóerő környéke(meg a nagy löket miatt van nyomaték is, kettesbe elrugva a kuplungot valószínűleg megforgatná a kereket kicsit), egy alig több mint 800 kilós autóba
nagyobb a kuplungja is (sima 1-1.3 190mm, 1.6 200mm), viszont csak a saját féltengelyei jók, a többié nem, kevés van belőle ezért kicsit drágább az alkatrész.
-
Davidof92
senior tag
válasz
Ace Ventura #7997 üzenetére
nem indul be? injektort kéne kicserélni rajta egy másikra, hogy mit csinál vele.
-
Davidof92
senior tag
válasz
Ace Ventura #8000 üzenetére
injektorfej, benzinszűrő, ac pumpa, illetve csövek, ezek amik ellátják naftával az autót
ha rárakod a gyújtást, hallod az AC-t? amúgy beindul egyáltalán?[ Szerkesztve ]
-
Davidof92
senior tag
válasz
Ace Ventura #8002 üzenetére
egyébként benne lehet az ecu hiba is akár, azt hogy jelzi ki ha saját maga hibás.
fordulaton nem hallani hogy kihagyna?
melegszik: lambda szonda, mert ugye hidegen az is az. Ki kellene próbálni, hogy lehúzni és anélkül elindítani, mit csinál. -
Davidof92
senior tag
válasz
Ace Ventura #8004 üzenetére
a kipuff csonkba van, azután hogy egyesül a 3-4 henger (kinek mennyit adott az isten), egyedül van, nehéz téveszteni
-
Davidof92
senior tag
válasz
Ace Ventura #8006 üzenetére
az érzékeli, hogy a kimeneti gáz milyen keverék, az alapján állítja be az ecu a benzin levegő keveréket. anélkül indítva elvileg működik csak rettenetesen szar keveréket kap, gyenge alapjárat, lehet le is fullad
menet közbe kéne kipróbálni, hogy hagyod alapjáraton (már ha megy, ha nem akkor valakivel picit nyomatod a gázt, hogy ne fulladjon be) és lehúzod a csatit. Ha semmi változás, akkor lehet az a hiba, ha még rosszabb akkor jó. -
Davidof92
senior tag
válasz
Ace Ventura #8008 üzenetére
nekünk ingadozik az alapjárat (nem fullad le sose, csak felmegy 1500-ra), szerelő lehúzott egy kis bizbaszt róla (tűzfalra van csavarozva, nem tudom mi), le akart fulladni. Baja nem lesz tőle amúgy.
-
Davidof92
senior tag
hétvégén lehúztam a lambda szondát alapjáraton, semmit se változott (4.9-es fogyi, tehát jó)
Köpköd akkor keverék, szerintem. -
Davidof92
senior tag
válasz
leroyclub #8038 üzenetére
betehető elvileg gond nélkül, nekem befértek a somogyik
Mindenkinek: Apu szerzett egy Kenwood KRC-178RYA típusú autórádió magnót(ingyen
), ma beszereltük, szépen szól és csomó adót talál a panel árnyékába (igaz 80%-a román adó). Végre lehet benne rádiót hallgatni. Viszont van egy gond. A rádión 2db 12 voltos aljzat van, az egyiken veszi fel a nagy áramot, a másik azért kell hogy a memóriáját ne felejtse el. Namármost a szuzka úgy van megcsinálva, hogy ha nincs benn a kulcs és nincs elfordítva 1-et, akkor seholsincs áram. Ergo mindent elfelejt a rádió. Hogyan lehetne megoldani neki a folyamatos 12 voltos ellátást?
-
Davidof92
senior tag
Közbe rájöttem, hogy gyújtáskapcsolóról lehet neki vinni tápot, ott biztos van
mondjuk ahhoz bontani kell elég sokat. De ha már ott leszünk, kikötjük van hidaljuk az utólagos indításgátlót...
Vannak előnyei az áramtalanításnak, de ilyen esetben nemjó
-
Davidof92
senior tag
belső világításnak merre van a biztosítékja?
-
Davidof92
senior tag
Megcsináltuk a rádiót
ki volt égve egy 15 amperes biztosíték, kicseréltük, lett belső világítás is meg sípolás az ajtóért -
Davidof92
senior tag
ma hajnali 1kor hazafele jövet, miután kiraktam havert, jöttem kifele az utcájukból, láttam, hogy amire kifordulok, olyan mintha vizes lenne. Egyesbe fordultam ki (szarul belátható, sok fa). Fordulás után olyan 1500 körül volt a fordulat, adtam neki egy padlót, elforgott a kerék!
mekkora nyomatékgyár ez az ezres suzuki
-
Davidof92
senior tag
válasz
Vesztor87 #8070 üzenetére
mindegyik ugyan olyan lemezből van
a 3 ajtós kicsivel alacsonyabb mint a sedan és az 5 ajtós
a 3 ajtósnak rövidebb a tengelytávja(meg maga a kocsi is) mint a sedan meg 5 ajtós
mint említették, az ezreseken nincs stabrúd
az összes 1.3 illetve 1.6-oson van elöl stabrúd (sedan és 5 ajtós), hátul csak a sedanon illetve a ritka gti-n van
gyárilag a 3 és 5 ajtósakat nem szerelték az 1.6-os motorral, ha ilyet látsz, az utólagos beépítés.
motorok:
1.0: 53 lóerő, ez volt a legkisebb motor amit raktak bele
1.3 8v: 68 lóerő rengeteg van belőle, még központi injektoros, nincs hidrotőke
1.3 sohc 16v: 86 lóerő egy vezérműtengelyes 16 szelepes hengerfej, nincs hidrotőke
1.6 8v és 16v: második legerősebb motor, a 16v 93 lóerőt tud. Nagy löket, nyomatékosabb mint az összes többi. Ennek a váltója különbözik az 1.0 és 1.3 váltójától, nem megy fel rájuk( 1.0+1.3: 190mm, 1.6: 200mm a kuplung). Ezé a leghosszabb váltó, nincs hidrotőke.
1.3 gti: a csúcs, 101 lóerő, dupla vezérműtengely, 16v, hengerenkénti befecskendező
fék: elöl tárcsa, hátul dob(kivéve gti elöl hátul tárcsa). Az 1.6-os tárcsa nagyobb mint a sima 1.3 és 1.0-é(akkora mint a gti-é).
mint írták, a sedané a legnagyobb csomagtartó, a 3 és 5 ajtósé megegyezik
legjobb a 3 ajtósakat vezetni, alacsonyabb, kisebb mint a többi.(#8072) Vesztor87 : úgy, hogy vékonyabb lemezből van építve, mint a thalia. Ez egy 1986-os(azt hiszem ekor tervezték) konstrukció, akkoriba még nem volt annyira fontos a biztonság, elégnek találták a vékonyabb lemezt. A gti erősebb mint az 1.6, igazi élményautó. Nekünk 1.0 van, nem emgy rosszul ahhoz képest, hogy ezres, sokkal gyengébbre számítottam.
[ Szerkesztve ]
-
Davidof92
senior tag
válasz
Vesztor87 #8074 üzenetére
ladánál jobb, azt elárulom. Van tervezve bele gyűrődőzóna, csak a lemez vékonysága miatt ugye ez működik, csak jobban hajlik. Ez miatt nem egy életbiztosítás. A jobb tervezés ott jön ki ((hogy maradjak a ladánál), az 1 tonna, míg a swift 800 kiló, töréstesztileg mégis a swift jobb. Hiába a lada kazánlemeze, a ropi első oszlop összenyaklik.
hasonlítsd össze a lada első oszlopát, a swiftét, meg egy mostani autóét. A mostaniak sokkal vastagabbak a nagyobb szilárdság és biztonság végett (a mi renaultonkból is sokat takar az oszlop)
billegett? ilyet nem tapasztaltam
igen, a sedanok (meg a későbbi összes verzió) viszonylag kultúrált belsővel rendelkeznek (van szövet az ajtón, némelyik jól is néz ki). Manager szintbe volt: abs, szervo (bár a mienk nem szervós, de ha picit is gurul, eltekerem tenyérrel), 4! elektromos ablak, 2 légzsák, klíma meg nem tudom még mi.
"nem a 70-es éveket idézi" nem azt a kort, inkább puritánnak mondanám. 70-es évek autójai szépek belülről is)
fehér számlapos órák nekem nem jönnek be, egyedül éjszaka néznek ki jól, nappal csúnyák.[ Szerkesztve ]
-
Davidof92
senior tag
válasz
Vesztor87 #8078 üzenetére
azért veszti el, mert úgy van tervezve hogy elveszítse, így maga az utastért sértetlen marad
smart erre egy jó példa, hogy milyen merev a kasztnija: [link]
és egy ellenpélda, abból az időből amikor még nem voltak gyűrődőzónák meg ilyesmi, majd 2 tonna a kocsi pedig: [link]
mondjuk akkoriba gyönyörű autókat terveztek szó se róla -
-
Davidof92
senior tag
papír mindegyik, a b-s corsa meg a golf is, lásd az 5-ös golf tesztje
a maga korában felvette a versenyt a öbbiekkel. 1980 végén
trabant ebből a szempontból még rosszabb. (bár egy 2t trabit vennék szívesen fílingnek, vagy egy 4t átalakítani)Mercutio_: sokkal jobb
[ Szerkesztve ]
-
Davidof92
senior tag
válasz
Ace Ventura #8106 üzenetére
megy az autó és sokat eszik vagy nem megy és sokat eszik?
valami oknál fogva több benzint kap jóval, mint kéne. Lehet felakadt az automatikus szívató(bár akkor meg örökké 1000 felett van az alapjárat) -
Davidof92
senior tag
válasz
Ace Ventura #8108 üzenetére
összes henger megy rendesen? akkor van remegés ha nem megy
-
Davidof92
senior tag
válasz
Ace Ventura #8115 üzenetére
lehet benne valami, igen a modern szívató a dúsító, vízhő alapján húzza rá az elektronika
rövidtávon nem melegszik be a motor, mindig megy a dúsító, ergo sokat eszik. -
Davidof92
senior tag
válasz
Ace Ventura #8119 üzenetére
lehet nem megy valamelyik henger mint már írtam
azt nem ajánlom hogy menet közbe levedd, hacsak nem szereted ha üt az áramilletve a vízhőfok érzékelő is lehet ludas, mondjuk akkor szarul jelezne vissza
kellene egy másik injektorfej is, próbálni
-
Davidof92
senior tag
válasz
Ace Ventura #8141 üzenetére
tisztítással azért nem értek egyet, viszont jobban megy vele mint a sima 95-össel
-
Davidof92
senior tag
válasz
Ace Ventura #8147 üzenetére
szerintem másképp tisztítanak. Mivel benzines az autó, és olyan dolgok rakodtak le a rendszerbe, ami a benzinbe volt, egy másik benzin nem fogja feloldani, ellentétbe az alkohollal.
Vesztor87: mdk01-nek igaza van, suzukik között az ignis "benzintemető". Gázpedálján nincs kis gáz, alapjárat van meg 3k fölötti fordulat. Amíg tanultam vezetni, olyan 8-9-es átlaggal volt el az autó. Pillanatnyi fogyasztás mutatóján láttam 42! litert is. Amikor kint mentünk, olyan 7-7.5 körüli pillanatnyit írt.
[ Szerkesztve ]
-
Davidof92
senior tag
válasz
Ace Ventura #8159 üzenetére
lehet egyébként mert úgy lehet nem jönne ki drágábba a 100-as keverék a sima 95-el szemben, mivel a 100-as drágáb, viszont etanol meg olcsóbb, kompenzálják egymást. -
Davidof92
senior tag
ez off kategória, de leírom:
ma mentünk haverral városba be, a régi opel omegájukkal. A-s omega, 2.0 benzin. Szelepszárszimeringes, 1 henger nem megy benne, de hogy az milyen rohattmód jól megy130 utazó teljesen lazán viszi még 3 hengerrrel is.
-
Davidof92
senior tag
válasz
Vesztor87 #8166 üzenetére
az lehet, de mint írták, azért ott már nem nagyon lehet ugrálni vele
mondjuk volt hogy benn városban is megkellett rugni hogy haladjunk. Olyat bent se lép az ezres mint ez. Főleg ha megy a 4. hengeregyébként suzukihoz képest iszonyat zajos belülről, mocskosul dübörög a motorja.
-
Davidof92
senior tag
válasz
Vesztor87 #8174 üzenetére
1.6-os motorra 1.0 váltót elkell felejteni. Nem megy fel rá, mert az 1.0 és 1.3 lendkerekei kisebbek mint az 1.6-osé. Az 1.6-osnak nagyobb a kuplungja is (200m vs 190mm )
1.6-ra csak az 1.6 váltó megy fel. Az a leghosszabb ami létezik a régi swiftekbe, 2-esbe 120 felett van picivel a vége azt hiszem. Azt a 7500-as fordulatot megnézném én széria dugóval meg hajtókarokkal, mivel az 1.6-os nagylöketű (90mm) a furat nem változott.
legrovidebb tengelytávja a 3ajtósnak van, a 4 és 5 ajtós hosszabb valamennyivel, nem tudom pontosan mennyivel) Illetve magasabb is.
ülés: a régi swiftekbe ilyen laposak voltak(bár nagy méretem miatt kényelmes nekem), az újakba voltak ilyen sportülések(illetve gti-be), elvileg azok kényelmesebbek.mindenkinek: Épp ezen agyaltam énis, hogy motorcsere az 1.6-ra, de legalább az 1.3-ra. Mondjuk a mifajta 5 ajtós csapotthátújúnkat szerelték 1.3-al. ettől függetlenül sok pénz.
[ Szerkesztve ]