- Google Pixel 6/7/8 topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Yettel topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Mobilarena
A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBadPlaYeR
senior tag
Olvasta itt valaki az SC regényeket? Abból bizony meglehet tudni, hogy ezek a marine ruhák tényleg 500kg (a tiszti fejlesztések kicsit nehezebbek mert azokban jobb a légkondi, erősebb a páncélzat, stb.) körül mozognak. Meg ez nem csak egy szimpla űrruha, hanem egy mechanikus izomzattal ellátott gép. Mint a mechwarrior kicsiben
Kíváncsi vagyok lesz-e olyan intelligens aknamező, mint a 3. kötetben Kommunikálnak egymással az aknák és csak akkor robban, amikor a legtöbb zerg van felettük, hogy minnél nagyobb pusztítást végezzen"Furcsa, hogy az ember milyen keveset ér el, ha nem is próbálkozik."
-
BigBadPlaYeR
senior tag
válasz WonderCSabo #273 üzenetére
Én az Alexandra-ban vettem mind3 kötetet. Név szerint:
JEFF GRUBB: TŰZKERESZTSÉG
GABRIEL MESTA: A TEREMTŐK ÁRNYAI
TRACY HICKMAN: ÁMOKFUTÁS
Magyar kiadású mind.
Az első gyakorlatilag az alpjáték történéseit mutatja be egy riporter szemszögéből. A másodikon egy kis eldugott bolygón lévő tárgyat akar megkaparintani mind3 faj (nekem ez annyira nem tetszett); a 3.-ban pedig egy marine szemszögéből, szintén beleszőve az eredeti történetbe, látjuk a dolgokat.
A történetek nagyon jók, a fordítások sajnos már kevésbé...
Apophis: Itt meg több mint 50%-ban börtönviselt, ''neurálisan reszocializált'' gyilkosok és elmebetegek hordják. Mi a különbség?
Zergeket amúgy meg ennyi erővel az Alien sorozatból (vagy fordítva, nem tom melyik volt előbb). De ez sztem lényegtelen, hogy ki honnan mit lopott A megvalósítás a lényeg!
[Szerkesztve]"Furcsa, hogy az ember milyen keveset ér el, ha nem is próbálkozik."
-
BigBadPlaYeR
senior tag
''Kiváncsi vagyok a terranok, zergek 'ultimate weapon'-jeire...''
Na, ki mit tippel, mi lesz a másik 2 fajnál az ultimate weapon?
Talán egy Mutalisk és Kerrigan nászából származó monstrum? Vagy a Halálcsillag?
Apophis: Tudsz belinkelni pár ilyen oldalt, amit említettél?
[Szerkesztve]"Furcsa, hogy az ember milyen keveset ér el, ha nem is próbálkozik."
-
BigBadPlaYeR
senior tag
Hát remélem nem raknak bele ilyen Warcraftos hero-kat, hogy szintet lépnek, meg itemek, meg miegymás. Én amúgy szeretem az RPG-t nagyon, de a StarCraft megvan RPG-s elemek nélkül is. Az, hogy van benne 1-2 erősebb egység (Mint pl. az 1-ben Jim Raynor, Kerrigen, stb.) az belefér, hisz a történet része.
"Furcsa, hogy az ember milyen keveset ér el, ha nem is próbálkozik."
-
BigBadPlaYeR
senior tag
Ahogy olvasgatom a hozzászólásokat, félek, hogy az lesz a bajom, mint ami a Brood War-al meg a The Frozen Throne-al. Túl sok már az egység...
Szerintem a videóban az összes protoss egységnek kb. a felét mutathatták be és már ez sem kevés. Rengeteg egység lesz úgy tűnik. (Nekem az spec már sok, mondjuk amekkora SC gamer vagyok custom game-ben még a gép is lever De amúgy az 1 is tetszett nagyon, csak netre nem volt bátorságom menni.)"Furcsa, hogy az ember milyen keveset ér el, ha nem is próbálkozik."
-
-
BigBadPlaYeR
senior tag
válasz Polacheck #425 üzenetére
A remény hal meg utoljára Én sajnos pesszimista vagyok ez ügyben. De ha késik, legalább azt bizonyítja, hogy nem kapkodták el. Nagyon sok olyan játékot láttam, amiben egy csomó, kis apró, de megoldatlanul maradt hiba volt. A kiadó sürget, a határidő közeleg... nem tudták kijavítani. Blizzardnál legalább ilyen nincs, még ha annak árán is, hogy pár hónappal tovább húzzák az idegeinket
"Furcsa, hogy az ember milyen keveset ér el, ha nem is próbálkozik."
-
-
BigBadPlaYeR
senior tag
válasz Winner_hun #444 üzenetére
''Nem szándékoznak úgy fejleszteni mint más stúdiók, akik több száz emberrel készíttetik a játékot rohamtempóban, csak azért, hogy egy korábban kőbe vésett megjelenési dátumot elérjenek.''
Pont ezt mondtam én is"Furcsa, hogy az ember milyen keveset ér el, ha nem is próbálkozik."
-
BigBadPlaYeR
senior tag
válasz frame>24 #448 üzenetére
Szerintem ez annyira nem izgatja őket, mert egy korábbi cikkben írták azt is, hogy gondolnak azokra a játékosokra is, akiknek nem GeForce89500GTXTSuper 4GB DDR32-es videókártyájuk, meg Core4Quad procijuk van 32GB DDR42 RAM-al. Meg 2004 óra fejlesztik, szóval 3 év alatt lehet már forgott egyet-kettőt az a kerék amúgy is.
"Furcsa, hogy az ember milyen keveset ér el, ha nem is próbálkozik."
Új hozzászólás Aktív témák
- Villanyszerelés
- Robot fűnyírók
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Alkoholista nevelde
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- LEGO klub
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen