Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Elander

    újonc

    Sziasztok! 2 napja problémám van a játékkal, nem tudom találkozott-e már valaki ilyennel, vagy tudna-e valaki segíteni. Lejárt a 21 napos kristálypackom, és amikor megpróbáltam újat venni, a bankkártyám alatt megjelent egy hibaüzenet, Mely szerint "Ezt a fizetési módot elutasították". Kértem kölcsön kártyákat az ismerőseimtől, de bármilyen kártyát rendeltem hozzá, mindig mindegyik ezt a hibaüzenetet írta ki. Felvettem a kapcsolatot az EA-val, ők az mondták a gond a googleplay accommal lesz vegyem fel velük kapcsolatot. Namármost semerre nem találok olyan felületet, ahol direktbe írhatnék nekik egy emailt erről a problémámról (Az EA adott valami linket, de az meg valami Google Apps for Work administrators only, tehát azzal nem sokra megyek). Esetleg valaki tudja a megoldást a problémámra, vagy tudna írni valami címet, oldalt, vagy akármit, hogy hogyan érhetném el őket? Előre is köszi.

Új hozzászólás Aktív témák