- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- iPhone topik
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
ph A korábban bemutatott fejlesztések mellett a 2025-ös és 2026-os tervek kerültek elő.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
The Thing játék jön a Nightdive csapatától?
gp Úgy tűnik, hogy végre kapunk egy remaster kiadást a több mint húsz éves játékból.
Új hozzászólás Aktív témák
-
PoeDameron
aktív tag
válasz ttamashu #31067 üzenetére
A "nettó ökörség" kifejezést egészen más dolgokra használjuk, ez már csak annyiban sem ökörség, hogy valamelyik repülőgépes lövöldében (World of Warplanes talán) hasonló módon csinálták meg, külön játszottak a szimusok és az árkádosok. Ha játszana a Star Citizennel több százezer ember egyidőben, akkor azért feltételezhetően bőven lenne játszótárs mindkét szekcióban. De z csak egy elképzelt vésgső alternatíva arra, ha nagyon suta lenne végül a légiharc, és ki kellene találni valamit. Alapvetően azt támogatom, hogy egy térben legyünk, és oldják meg az arany középutat, hogy bárki tudjon vele játszani alapból is, ugyanakkor kihívás is legyen.
Ilyen játék például a póker, ez a vonzereje. Bárki meg tudja tanulni fél óra alatt az alapokat, és azt hiszi tud vele játszani. De a mélységeit, az esélyszámolgatást a különböző utcákon az ellenfél feltételezett laptartományához viszonyítva, a profitábilis moveokat a millionyi szituációban azt egy életen át gyakorolhatja az ember. Egy kezdő játékos a pókerben kevés információból hoz meg döntéseket, és így is tud nyereséges lenni gyenge játékosok ellen, míg egy profi játékos sokkal több információból hozza meg ugyanazt az egyszerű döntést, hogy emel, dob, passzol.
Ugyanez megy a World of Tanks-ben. Kezdő játékos is elirányítja a tankot, nem ismeri a térképet, nem tudja hol vannak a másik tankon a gyenge pontok amiket célozni érdemes, nem tud semmit, mégis ki tud lőni néhány tankot és kap jutalompontot. A profi játékos viszont ismeri a térképet, tudja hova kell lőni, tudja milyen szögekben érdemes lőni, tudja forgatni a tankját hogy lepattanjon róla a lövedék. World of tanks egy végtelen egyszerű játék, viszont a tankok paramétereinek ismereteivel, a térképek tüzetes ismeretével, illetve az ügyességi résszel együtt megvan az a mélysége, ami miatt a profik belevetik magukat.
Star Citizent ilyenre kell megcsinálni szerintem, minden szegmensében alapvetően könnyen játszhatónak, könnyen megtanulhatónak kell lennie, ugyanakkor minden szegmensében kell lennie olyan mélységeinek, amikbe belemerülve az ember élvezni tudja hogy profibb, hatékonyabb, jobb döntéseket hoz, satöbbi.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen