Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Andandand

    újonc

    válasz Boond #2744 üzenetére

    Köszi az infót. Ismét megnéztem, a lépj velünk kapcsolatba a GYIK-ből ("További segítségre van szükséged?" szövegre kattintva csak a chat opciót dobja ki, ahol ma sem reagálnak). Nem merek screenshotot küldeni, mert a védjegyes szöveget viszont jól láthatóan kiírják mindenhová...
    Emailt találtam a neten, még megpróbálom azt.

    Ma újabb hajszálak hullottak ki:
    Kipróbáltam egy másik útvonalat:
    https://www.skyshowtime.com/hu/help/article/how-to-sign-up-to-skyshowtime
    Gondoltam, hátha itt lesz email. :)) Nincs. :((( GYIK-link majd chat link van, a nem működő chathez. Viszont a cikk alján van egy Hasznos volt volt ez a cikk? :Y Jelöltem, h NEM :W , amire visszakérdezett: "Miért nem volt hasznos ez a cikk?" Háááát...

    Amikor kiválasztottam az egyik releváns rádiógombot, kijött egy szövegablak. Beleírtam a problémát. Küldéskor eltűnt a doboz, de semmilyen visszajelzést, automata emailt, stb.-t nem kaptam, hogy megkaptuk, majd írunk, vagy: nem írunk, csak megkapjuk, stb. Ellenben kiírta: "article.feedbackerror.title és acticle.feedbackerror.text" és ismét megjelent a "Lépj velünk kapcsolatba" gomb. :( :( :( 22-es csapdája.

    Már csak az email segíthet, hátha arról nem jön egy mailer-demon v. do not reply vissza.

    Vajon legális az, ha előfizetéseket élő support nélkül működtetnek?

Új hozzászólás Aktív témák