Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sike

    csendes tag

    Sziasztok!

    Nem a Serviio-val lenne problémám (remélem), hanem a hálózattal, de hátha tudtok segíteni.

    Eddigi így nézett ki a hálózatom, amin a Serviio gond nélkül továbbította a megosztott tartalmat a TV-re.

    Aztán költözés miatt átrendezésre került a hálózat így:

    Most nincs a TV-n Serviio. Ha kiiktatom a TP-Linket, tehát összekötöm a Sagemcom-ot a PC-vel, akkor a Serviio gond nélkül megjelenik a TV-n.

    A folyamatos vonalak kábeles kapcsolatot jelentenek. A két router kábellel van összekötve Sagemcom LAN --> TP-Link WAN. A Sagemcom oszt neki IP-t, de a PC-nek, amin a Serviio fut, már a TP-Link oszt IP-t. Gondolom, emiatt, hogy nem egy alhálóban van a TV és a Serviio, nem látják egymást.

    Hogy lehet megoldani a fenti problémát?

    Előre is köszi!

Új hozzászólás Aktív témák