- MG4 menetpróba
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- iPhone topik
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
Új hozzászólás Aktív témák
-
E.Kaufmann
addikt
Mondok egy nagy előnyt. Egyszerűbb felépítés (legalábbis a hajtómű és "üzemanyag"rendszer szintjén), és ebből fakadóan gyorsabb és olcsóbb kötelező szervízkörök. Nem kell ki tudja milyen fúvókákat nézegetni endoszkóppal, meg franc tudja, mit kell még két repülés között.
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
Chaser
titán
"Ezt tudom elképzelni, mint életképes alternatíva."
én ezt sem, sok sebből vérezne, HA esetleg a legoptimálisabb körülmények közt a napelemek tudnának annyi energiát szipkázni ami kell a motornak
de szerintem akku mellett sem tudnának
és ne beszéljünk a nem-optimális helyzetekrőlE.Kaufmann
ezek persze jó dolgok
de tényleg érdemes megnézni egy snassz személyautó tömegét és a benne levő akkuk tömegét
ezért kérdeztem #1-ben van-e info arról miből készülnek ezek az akkuk, hátha lemaradtam valamiről_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
Colomb
csendes tag
Nem akarom hosszan taglalni, de igen
Egy db jet engine képes kb 100000 newton tolóerőre, relatíve kis tömeg mellett.
https://www.aerospace-technology.com/features/featurethe-most-powerful-commercial-jet-engines-4434003/
Továbbá ezt nem csak a föld közelében képes produkálni. Hiszen minnél magasabban van a gép annál ritkább a levegő ami alapvetőleg öli meg meg a légcsavaros gépek elméleti utazómagasságát. (így egy elméleti elekrtomotoros légcsavaros gépnek nagy légellenállás mellett a föld közélben kellene repülnie sokkal több energie elemésztése mellett)
Ekkor még nem beszéltem a sebességről ami ma átlagosan mondjuk 800-900km /óra ez ugye megintcsak nehezen képzelhető el egy légcsavaros gép esetében.
De még ha igazad is lenne és lehetne építeni olyan elektromotort ami egyáltalán képes lenne ilyen teljesítményre, pár tonna alatt nem hiszem hogy kijönne, és ez csak a motor ...