Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • niof

    addikt

    válasz oriic #7 üzenetére

    Nem hagyták ki, csak úgy kell "befejleszteni". Mégis csak törékeny lánykák, nem pedig B.J., alapból nem bírják el a 2 fegyót. :D

    De mindent összevetve, én annyira nem húznám le, mint aki a cikket összekaparta. Nem szabad elfelejteni, hogy nem teljes értékű résznek szánták, és nem is olyan áron kínálták. Ezért olyan történetet és komplexitást sem szabad várni tőle, ez egy jóval egyszerűbb felépítésű játék. Mi alapból úgy álltunk neki, hogy fun lesz lődözni össze-vissza. Aztán mikor jött 1-2 keményebb enemy, azért akadtak gondok. Elkövettük azt a hibát az első pár órában, hogy lineárisan haladtunk, és nem is figyeltünk a halálfejes ellenfelekre (küldetés szinten), és a Brother 1-nél is komoly veszteségeket szenvedtünk. Aztán persze nekiálltunk a fejlődésre, meg a fejlesztésre koncentrálni, és úgy már javult az egyensúly köztünk, meg az ellenség között.
    Mi 20 órát tettünk bele, ki akartuk maxolni hard módban, de még mindig van pár küldetés, amit meg kell csinálnunk. Persze, lehet mondani, hogy repetitív, de annak sem lenne semmi értelme, hogy az ellenség nem igazodik a szintünkhöz, ahogy haladunk. Ha nem fejlődnének, a kifullozott shotival 1 lövés lenne az összes enemy, így meg azért kell őket darálni.
    Meg hát gondoljunk bele! Megcsinálunk 1 küldetést, kipucoljuk a pályát, majd a story elvisz egy teljesen más területre, és csak később kell visszatérni az előbbi helyszínre. Mi értelme lenne üres utcákra visszatérni? Ahogy "terjed a hírünk", úgy népesítik be az utcákat egyre több és erősebb náci katonák, akiket nehezebb is lenyomni.
    A végső boss fight pedig kifejezetten nehéz.
    Szóval, szerintem ez egy igenis élvezhető játék, ha nem gondolja az ember többnek annál, mint ami. Egy dolog van, amiben mindenki egyetért, hogy csak és kizárólag egy baráttal érdemes nekiállni, mert az AI siralmasan irányítja a másik felet.
    Pletyka szinten olvastam valahol, hogy készül egy új folytatás is a main szálon (Wolfenstein III ?), elvileg jövőre lehet belőle valami. De ha nem, én tudok rá tovább várni. :)

    Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.

  • niof

    addikt

    válasz Cifu #16 üzenetére

    Igazából nem lett volna muszáj, de a fejlesztők így döntöttek. Bőven elég lett volna, ha az ellenségek száma növekszik, és erősebbeket kapunk küldetésről küldetésre, plusz figyelembe vette volna azt is, ahogy a fegyvereket fejlesztjük, ahogy a régebbi részekben is volt.
    De ezt a döntést nem mi hoztuk meg, és nem olyan borzasztó vele együtt élni, mint ahogy hangzik.
    Nekem sem volt ínyemre eleinte, sőt, más jellegű, kifejezetten a grindolásra épülő játékokat eleve elutasítok, nem az én világom, de itt konkrétan észre sem veszed játék közben az egészet, csak kapsz egy üzenetet, hogy szintet léptél. Mondom, de jó! :))

    Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.

  • niof

    addikt

    válasz bolondember #18 üzenetére

    Igazából csak egyszer kell lenyomni, amit 3 szakaszra osztottak. A storyban ugye elhangzik, hogy Lothar-nak ugyanolyan páncélja van, mint nekünk, csak megpiszkálták, ezért sokkal erősebb.
    Hard módban mi 2* álltunk neki, és kb. 20 perc alatt végül is megvolt. (VR-ék a legkeményebb módban 2,5 órát tettek bele ebbe a jelenetbe, mire meglett nekik.)

    Az utolsó mondatod meg telitalálat, teljesen egyetértek vele. Csak ugye a leárazás eleve adott volt...

    Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.

  • niof

    addikt

    válasz k-adi #24 üzenetére

    Megnéztem, de nem értek egyet. Az az érzésem, hogy szerintem akik lehúzza, azzal pont az van, amit írtam is, hogy egy nagy volumenű single game-re számított, de ez tudható volt, hogy nem az lesz (aki kicsit informálódott róla...). Persze, vannak hibái, amit a srác is említ (és én is írtam), hogy az AI teljesen hülye, ezért nem szabad egyedül nekiállni, meg hogy grindolni kell és repetitív.
    Amúgy két orbitális baromságot is mondott a srác, ami feltűnt.
    1.: - sokszor nincs elég lőszer. Mii? Sosem fogytam ki. Bár említette, hogy ő csak a main mission-re koncentrált, így gyanítom, hogy szinte soha nem nézte át a házakat, sikátorokat, csatornát, nem törte fel a faládákat stb... Mindig tömve voltam lőszerrel.
    2.: - bullet sponge enemy. Ez max. a játék elején állja meg a helyét, később már nem. Illetve akkor lehet, ha rossz irányba fejlesztette valaki a fegyókat. Kimaxolta a pisztolyt, de minek? Semmire sem jó. Igazából szerintem 2 fegyverre kell rágyúrni, a shotira, meg később a lézerre (ha már meglesz), és ezekkel gyakorlatilag mindenkin átmész (persze egy bizonyos szint felett).
    Én annyit rontottam el a fejlesztésekkel, hogy azt hittem, itt is a Sturmgewehr lesz a legjobb, mint a NC-ban, de nem, hiába maxolod ki, gyenge marad.
    Plusz még egy-két dolog. Mikor lőtte az óriás robotot, (hát, itt is látszott, hogy csak azért játszik vele, mert sztrímer, aztán nehogy megszólják, vagy nem tudom), piszok hamar rá lehetett jönni, hogy nem a fejét kell lőni, mint a NC-ban, itt azzal nem mész semmire, vagy tényleg ellövöd rá az összes töltényt, és akkor mehet az 1-es pontban említett rinya, hogy nincs hozzá elég lőszer... Minden enemy-nek megvan a gyenge pontja, a nagyrobinak a karjai pl. Azt kell lőni, és elég hamar megfárad tőle. De a Jager-ek is fektethetők, a közelharc nem az erősségük, és még sorolhatnám...

    Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.

  • niof

    addikt

    válasz Samus #26 üzenetére

    A Deluxe változatban van egy rakás skin, annak az extra költségén kívül szerintem tök felesleges költeni rá. A legjobb messze a "to Hell and back", szerintem.

    Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.

Új hozzászólás Aktív témák