Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Esetleg ne adj isten nem szint alapú fejlődés lenne? Érdekes mennyire leragadtak a játékok, és vele a játékosok ennél a rendszernél. Pedig a skill (~képesség, tudás) alapú fejlődés is ott van már jó két évtizede a piacon.
Ugyebár ha már emlegettem, az SWG is ilyen volt eredetileg. Meglepően jól is működött.
Nagyon hozzá vannak szokva a játékosok, hogy a kezdő játékos egy noob nulla, akiből X idő után egy fél (vagy nem is annyira fél) isteni szinten leledző entinitás lesz, aki fél kézzel lecsap egy hegy méretű bosst, és lazán beleáll egy sárkány tűzfújásába, azt pedig fel sem veszi, ha egy kisebb hadsereg egy szakajtónyi nyílat helyez el feltápolt kis testében.
Valahol úgy érzem, hogy el lett rontva az alapoknál a szerepjátékok világa, és átvette a helyét a teljesítmények, számok, szintek, horribile dictu az achivmentek esztelen hajszolására törekvő rémálom.
Nem, nem tudom, hogy a WO hogy fogja kezelni a fejlődést, de ez most kikivánkozott belőlem.
Mert mi van, ha a kezdő játékos azért nem egy másfél hetes csecsszopó szintjén lép a játékba a "veterán" játékosokhoz képest?
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.