- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#00137984
törölt tag
Szerintem meg lényegében az AMD egyre inkább a konzolos API-k felé nyitott a fejlesztéseivel, amig az Nvidia még a PC felé kötelezte el magát. A Playstation 5 fejlesztői csomagok (developer kit) lényegében már a fejlesztőknél vannak. A játékfejlesztők a PS 5 fejlesztői szoftverével szerzett tapasztalataik alapján felmérik az AMD hardverek tudását. Most még nem a játékok készülnek ezen a tesztelésre szánt AMD gépen, hanem a PS 5 szoftverével futtatható animációk és idővel játék demók készülnek. A feladatok végrehajtását akadályozó és a teljesitményt korlátozó hardveres tulajdonságokat jelzik az AMD felé, és ezen információk szerint haladnak majd tovább a PS 5 hardverének fejlesztésével. Igy idővel egyre jobban a végleges PS 5-nek megfelelő hardvereket ad az AMD a játékfejlesztőknek.
[ Szerkesztve ]
-
#00137984
törölt tag
Csak két játékot hozok fel példának, ahol a videókártya és a hozzá optimalizált API mondhatni történelmi lépéseket tett. Egyik sem volt Windows 10 képességekre hagyatkozva és a játékosok körében mégis nagyon jól fogadták ezeket a játékokat és az új API-kat. Az egyik a Battlefield 4 és a Mantle, amit a HD 7850 videókártyával volt szerencsém játszani. A másik játék a DooM (2016) és a Vulkan grafikus API. Itt a videókártyáknak csak a szoftvereknek kellett megfelelni, de a felépitésüket csak részben ezeknek az újitásoknak köszönhetik. Azért optimalizáltak itt-ott a videókártyákon, hogy az új API-ra megfeleljenek. Most a DX12 terjedésével a videókártyákat még tovább kell felpörgetni, mert a videómemória és sávszélességigények már oltári nagyon magasak. Ez a videókártyák gyártását megdrágitja (GDDR6 és még több VRAM), miközben a gép többi hardverének teljesitményigényét még tovább nőveli. Sok-sok magos CPU, még több és gyorsabb RAM kell a játékokhoz. A fejlődésre biztos szükség volt, de ha a Mantle és a Vulkan jóval szerényebb játékos hardverekkel beérte, akkor most a Win 10 és a DX12 fejlesztésekre miért kell ekkora fejetlenség...? Miközben a jelenlegi konzolokban a szerényebb AMD hardverek szépen megjelenitik ezeket a látványos konzol exluzív játékokat. A Navi még tovább nővelheti a játszhatósági szintet konzolokon, miközben a DX12-re egy GTX 1080 Ti videókártya még megfelel játszani... A gyengébb videókártyákkal meg a részletességről és a nagyobb felbontás / magas FPS számokról lemondhat a PC játékos. Most úgy FullHD felbontáson megvan az erő és a látvány PC-n, de ha majd 4K felbontásban szeretnénk igy játszani ahoz még jobb videókártyákra van szükség PC-n.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Eredeti játékok OFF topik
- Milyen processzort vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
- Otthonfelújítási program (2024.)
- Tudományos Pandémia Klub
- További aktív témák...