Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nemlehet

    őstag

    válasz vamzi #2 üzenetére

    Persze. Itt is emberek dolgoznak van egy process vagy eljárási utasítás ami meghatározza az alapvető hozzáállást.
    Meg hát nyilván a szolgáltatónak jobb lett volna úgy ahogy ők csinálják és biztos vagyok benne hogy 10/8 ember simán elhiszi, hogy "Jóvanazúgy"...

    Te meg így is-úgy is felmondtad a szerződést, tehát a te elégedettséged senkit sem érdekel. (bocsi, nem beszólok, csak hogy mi a mindset :D)

    [ Szerkesztve ]

    Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3

  • vince

    őstag

    válasz vamzi #6 üzenetére

    Nézd a jó oldalát, van alternatíva (telekom optika), nem is akármilyen. Nálunk csak UPC Vodafone koax hálózat van, ami ráadásul jó elavult, 2011-ben a UPC is úgy vette már át egy előd cégtől. Pár hete volt nálam Vodafone-os szerelő, aki azt mondta, hogy örülhetek, hogy egyáltalán működik a településen lévő hálózat, nem bírja a terhelést. Mikor kiépült, 20-40 mbites csomagok voltak, a fizikai hálózat ugyanaz, csak most 500 mbitnek kellene jönnie rajta, de nem jön :(((

    "Ha eredményesen akarunk valakit megcáfolni, bebizonyítva, hogy téved, előbb vizsgáljuk meg, melyik oldaláról szemléli a dolgot, mert arról az oldalról tekintve rendszerint igaza is van." - Blaise Pascal

  • nyunyu

    félisten

    válasz vamzi #10 üzenetére

    Faterom 25 éve vett egy döglődő ipari üzemet, majd pár évvel később jött egy többtízezres számla az Édásztól időszakos villanyoszlop karbantartás címszóval.

    Nem tudtuk mire vélni, hogy ez mi, aztán kiderült, hogy a telek szélén lévő 10kV-os oszlop, amiről a felszámolt lakatos- meg asztalosüzem ment, az nem az áramszolgáltatóé volt, hanem az üzem építette ki valamikor nagyon régen.
    Így a cég megvételével az is a mi tulajdonunk lett.

    Az meg elő van írva, hogy a közmű oszlopokat 5-10? évente ellenőrizni kell, amit a közmű szolgáltató saját hatáskörben elintéz a saját oszlopain, de az idegen oszlopok után kiszámlázza a kiszállást+szerelőt.

    Erre fater rákérdezett, hogy nem lehet-e odaadni az oszlopot a szolgáltatónak, ha már nekünk amúgy sincs szükségünk rá?

    De lehetett, csak előírták, hogy az utcafrontról 7/24-ben megközelíthetőnek kell lennie, hogy üzemzavar esetén bármikor hozzáférhessenek.

    Így kibontottuk az oszlop előtti kerítést, és U alakban megkerültük az utcafronttól 5m-re álló oszlopot.

    Végül elengedték a karbantartást.

    Hello IT! Have you tried turning it off and on again?

Új hozzászólás Aktív témák