Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz Timer #6 üzenetére

    Régebben nagyon sokat vásároltam és vásároltattam ott ismerősökkel, munkatársakkal...stb. és arányában sok kapcsolódó ügyet is intéztem akár kérésre, de tényleg nem volt gond, normálisan álltak hozzá, ha netán nem kellően hozzáértő ügyintézőhöz kerültem és valamit rosszul kezelt, akkor is elég volt elmondani a vonatkozó jótállási/szavatossági jogszabályokban leírtakat, onnantól vagy aszerint intézte, vagy pedig átirányítottak a megfelelő illetékeshez, aztán ment minden a megfelelő módon.
    Ettől persze régebben is lehettek problémák, de nekem úgy tűnik, nem olyan nagy arányban, mint az utóbbi időben.
    Egy ideje azt látom, hogy alapban nem jól állnak hozzá, de ami a nagyobb baj, összességében nem is akarják megfelelően kezelni a problémákat, ez pedig hosszabb távon nem kifizetődő, mert híre megy aztán akciók...stb. ide vagy oda, ezerszer meggondolják az emberek, hogy ott vásároljanak, vagy inkább máshol, még ha kicsit drágábban is, de megbízhatóbb helyen.
    Mindig lesz persze egy vásárlói réteg, akik esetlegesen csak olyan szempontokat vesznek figyelembe, amik mellett megfelelőnek tűnik/tűnhet ez az üzlet is, de egyre többen néznek utána vásárlás előtt a neten (is) az üzlettel kapcsolatos panaszoknak és ha az aránytalanul sok, akkor ők is átgondolják és talán át is értékelik a dolgot, így ezen tábor is leredukálódhat olyan szintre, ami már nem egészséges az üzletláncnak. (Így is kellene történnie, ez lenne a természetes folyamat.)
    Az eseted - bár nem szoktam a részletek ismerete nélkül nyilatkozni - durvának tűnik és biztos jogi útra tereltem volna, ha biztos lettem volna abban, hogy nem nekik van igazuk.

    Ideg: Mostanság nem is néztem már, mióta komolyabb/drágább termékeket nem vásárolok náluk.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák