Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz Raysen623 #50 üzenetére
Tök jó, hogy leugatsz, aztán szinte szóról-szóra leírod ugyan azt mint én. Azon meg kár vitatkozni, hogy kinek milyen játékok jönnek be, mert mindenkinek más az ízlése. Ha visszaolvasnál, akkor látnád, hogy a WoW-ról alkotott véleményünk is egyezik, én is játszottam vele egy időben, de meguntam a monoton droid grindelést benne. Mondjuk az SWTOR-ban is főleg ezt untam... de kérlek, legyél olyan szíves és ugass le amiatt újból, mert nem egyezik az ízlésünk.
A WoW sikeréről és a havidíjas modell haláláról szóló részhez meg kérlek írd oda a szerzőt, mert tőlem plagizáltad! Puszi!
(#52) Khelben: Azért tegyük hozzá, hogy a WoW-ot én nem temettem. Pont azt fejtettem ki, hogy az akkori piaci környezetben képes volt elérni azt a kritikus tömeget ami önfenntartóvá tette a játékot üzleti szempontból, csak arra kell ügyelnie a Blizzardnak, hogy meglegyen a létszám vagy ne csökkenjen túl drasztikusan, így még biztosan benne van még jó pár év. Valószínűleg így is bőven kifutotta az eredetileg tervezett szolgálati idejét, így ez abszolút sikernek könyvelhető el.
Ma ez már megismételhetetlen, elavult lett a havidíjas modell. Az összes WoW utáni próbálkozás csak pár évet futott mielőtt becsődölt volna és vagy lehúzták a rolót vagy átváltottak free-to-play modellre, néhány kiadónak az utóbbi hozta meg a nagy áttörést, a D&D Online több pénzt hozott így, mint havidíjasként.
[ Szerkesztve ]
-
Szőrös
veterán
válasz Raysen623 #60 üzenetére
Utóbbi időben talán 2 igazán komoly mmo volt amit leállítottak : TR és SWG .
De egyiknél sem a fizetési modell okozta a fő problémát.
A többi nem igazán volt csőd közelében sem ( talán AoC ).
A váltás oka rém egyszerű : kapzsiság. Van aminek bejött van aminek nem.
Sokan azt hiszik hogy a F2P a "szent grál" de ami szar az szar azon még a F2P sem segít .Ranagol_5 : a játékmechanikát nem rónám fel hibának. Van akinek ez bejön és van akinek nem. Bug akad bőven ez tény viszont a Zenimaxnak van kapacitása a javításhoz. Ha ezt gyorsan megteszik azt ígért rendszeres content update-el együtt akkor sok embert meg tudnak tartani.
No és persze ne feledjük továbbra sem azt hogy konzolra is jön. Hiába lesz külön megaserver a pc oldalon hiányzó esetleges bevételt onnét pótolni lehet.[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban